Wildberries-ի հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Տատյանա Բակալչուկը չի բացառել առցանց ռիթեյլերի անվան մասնակի ռեբրենդինգը։ Ձեռնարկատերն ընդգծել է, որ այն կարող է կրճատվել տարբերանշանի WB հապավումով,- փոխանցում է ՏԱՍՍ-ը։ Միաժամանակ նա մատնանշեց այս գաղափարի իրականացման համար հստակ ժամկետների բացակայությունը։ Ձեռնարկատերը նոր նախագիծն անվանել է «ընտրովի պատմություն»:
Բակալչուկը խոսեց նաև շուկայի եկամուտների մասին. Այսպիսով, նրա շրջանառությունը կարող է գրեթե կրկնապատկվել մինչև 2022 թվականի վերջը,- կարծում է նա։ Բակալչուկն ընդգծել է, որ Wildberries-ը ներկա է միջազգային շուկաներում, մասնավորապես ՝ Ղազախստանում, Բելառուսում, Հայաստանում և Ղրղզստանում։ Նա մատնանշեց Ուզբեկստանում զարգանալու ծրագրերը:
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.