Պահեստներում պաշարներ կան, սակայն գների և ռուսաստանցիների եկամուտների նվազման պատճառով մեքենաների պահանջարկը նվազել է։ Վաճառողները ակնկալում են վաճառքի էլ ավելի մեծ անկում ապագայում,- հաղորդում է «Կոմերսանտը»:
«Ավտոդոմ» ընկերությունների խմբի ղեկավար Անդրեյ Օլխովսկին ասաց, որ հոլդինգն ունի բոլոր ներկայացված ապրանքանիշերի միջինը 50 մեքենա՝ չհաշված ներկրողի պահեստային պահուստը։ Ամենամատչելին Mercedes-Benz-ն է, իսկ ամենաէժանը՝ Jaguar-ը»։ Այնուամենայնիվ, Avilon-ը, որը պահպանել է առաջատարը Mercedes-Benz-ի վաճառքներում վերջին տարիներին, ունի, օրինակ, Mercedes-Maybach-ի պաշար միայն այն չափով, որը սովորաբար վաճառում է ամսական՝ մոտ 25 մեքենա: Ապրիլին նվազման միտումը կշարունակվի, և եթե ԿԲ հիմնական տոկոսադրույքը չփոխվի, ապա անկումը կարող է հասնել 70%-ի։
Պահեստների պաշարները կարող են հերիքել մինչև հինգ ամիս. միջին գների սեգմենտի ավելի շատ մեքենաներ կան, բայց ոչ միայն առաքումները, այլև տեղական արտադրությունը դադարեցվել են,- ասել է Avilon Mercedes-Benz-ի տնօրեն Ռենատ Տյուկտեևը։ Fresh Auto-ի գործադիր տնօրեն Դենիս Միգալը կարծում է, որ մոտ ապագայում երկրորդային շուկան կաճի և եկամուտ կստեղծի ավտոմեքենաների մանրածախ առևտրով զբաղվողների համար, հաշվի առնելով, որ մարտի վերջի դրությամբ դրանց արժեքը նվազել է 5-10%-ով, սակայն դրամական արտահայտությամբ այն հարյուր հազարավոր ռուբլի է։
Մասնավոր մեքենաներ վաճառողները և դիլերները փետրվարի վերջին և մարտի սկզբին, շուկայական անկայուն իրավիճակի ֆոնին, սկսեցին դադարեցնել վաճառքը: Այն ժամանակ ամենաակտիվ կերպով կրճատվեցին նոր մեքենաների վաճառքը: Դիլերները վերջին շաբաթվա ընթացքում կրճատել են գովազդի տեղադրումը 60%-ով: Միաժամանակ արտասահմանյան որոշ ավտոարտադրողներ (ВMW, Volkswagen, GM և Volvo) ավելի վաղ հայտարարել էին, որ կդադարեցնեն ավտոմեքենաների մատակարարումը Ռուսաստանի Դաշնություն։