Տեսլայի նկամամբ հետաքննություն է իրականացվում
ԵՄ երկրները մտադիր են մինչև հուլիս համաձայնեցնել Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների 14-րդ փաթեթը
ՀՀ-ն չի մասնակցի ՀԱՊԿ-ի գործունեության ֆինանսավորմանը. ՀՀ ԱԳՆ
Կոնվերս Բանկը ՎԶԵԲ տարեկան ժողովի գլխավոր հովանավորն է
Կոնվերս Բանկը ներկայացրել է Converse Markets արտարժույթի փոխարկման առցանց հարթակը
ՀՀ-ի ամենաերկար թունելը․ ներկայացվել է Հյուսիս-հարավի 60կմ-ոց նոր ճանապարհահատվածի ծրագիրը
152 դրվագ համակարգչային հափշտակություն․ պատճառված վնասն ավելի քան 102 միլիոն դրամ է
Ապրիլ ամսին ամենամեծ թվով զբոսաշրջիկներ Հայաստան ժամանել են Ռուսաստանից
AstraZeneca-ն ամբողջ աշխարհում դադարեցնում է Covid-ի դեմ պատվաստանյութի կիրառումը
Հայաստանում հունվար–մարտին մահացել է 7 104 մարդ, աճը կազմել է 4,9%
ԱՄՀ-ն 2017-ից ի վեր ԱՄՆ ներմուծման մեջ Չինաստանի մասնաբաժնի նվազում է արձանագրել
Ապրիլին ՀՀ է այցելել 163,970 զբոսաշրջիկ՝ մոտ 16,000-ով պակաս, քան 2023–ին
ՄԱԿ-ում հայտարարել են 2000 թ․ ի վեր հայրենիք միգրանտների դրամական փոխանցումների 650 %-ով աճի մասին
Ինչպես են փոխվել սննդամթերքի գները Հայաստանում 2024 թվականի ապրիլին. կարդացեք ABnews.am կայքում
OpenAI-ն կթողարկի արհեստական բանականությամբ ստեղծված նկարը նույնականացնող գործիք
Հայաստանում առաջին անգամ թողարկվում է UnionPay International-ի քարտեր. Ակբա բանկ
Reuters. Կարգավորիչը պահանջել է բացատրել ԱՄՆ-ից 2 միլիոն Tesla ավտոմեքենաների հետկանչման մասին տեղեկատվությունը
2023 թվականին Հայաստանում ՀՆԱ–ն մեկ շնչի հաշվով կազմել է 8 170 ԱՄՆ դոլար
2024թ. հունվար-մարտին ՀՀ պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 524.98 մլրդ դրամ
Pencil Pro-ն կարող է ներկայացվել այսօր. ստիլուսն արդեն հայտնվել է Apple-ի կայքում

Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի շրջանակում որոշ տարածքներ ճանաչվեցին հանրային գերակա շահ

Սպտ 22, 2022 16:28
314
ADS

Կառավարության որոշմամբ` Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի շրջանակում Արագածոտնի և Շիրակի մարզերի վարչական սահմաններում գտնվող որոշ տարածքներ ճանաչվեցին հանրության գերակա շահ: ՏԿԵ նախարարի խոսքով` ճանապարհային միջանցքի Երեւանի հատվածում կան շինարարության ընթացքում գտնվող եւ արդեն ավարտված ճանապարհներ: Երևանից դեպի Աշտարակ հատվածը կառուցված է, իսկ Աշտարակից Թալին կա երկու կտոր` 8 եւ 34 կմ-անոց: Վերջինը դժվարանցանելի հատված է եւ հնարավորին արագ կարգավորման կարիք ունի,- նշել է Գնել սանոսյանը: Երևանից հարավ` Արտաշատից դեպի Սիսիան նախագիծ դեռ չկա: Առաջիկա օրերին կամփոփվի Սիսիան-Քաջարան 60 կմ հատվածի մրցույթի առաջին փուլը:

Մեկնաբանություն