Սարքավորումների սպասարկման արժեքի բարձրացում տեղի կունենա մինչև տարեվերջ, այդ թվում՝ կապված օտարերկրյա բեռնատարներ արտադրող Volvo, Scania, Mercedes-Benz, Iveco, MAN ընկերությունների լիազորված կենտրոնների հետ սպասարկման պայմանագրերի կասեցման արդյունքում։ ։ PEK-ի, GLT-ի, Altika M-ի, SPAK-ի և Dentro-ի գործադիր տնօրենների,- գրում է Ведомости-ն։
Մինչ պատժամիջոցները, փոխադրողները վճարում էին ծառայությունների սպասարկման և վերանորոգման համար մի քանի ամիսը մեկ։ Հիմա բոլորին կանխավճար են տվել։ Սա հանգեցնում է դրամական բացերի, և վերանորոգման ժամանակի ավելացման պատճառով առաքման ժամկետները կարող են երկարել: Ընկերությունների ղեկավարները մի շարք արտոնություններ են խնդրել, այդ թվում՝ մինչև տարեվերջ վերացնել տրանսպորտի հարկը և վերամշակման վճարը, ճանապարհային փոխադրողներին երեք տարով ազատել շահութահարկից։ «Տրանսպորտի հարկի վերացումը կնվազեցնի սարքավորումների ձեռքբերման ֆինանսական բեռը, հաշվի առնելով, որ արտասահմանյան բեռնատարներն արդեն կրկնապատկվել են, իսկ ներքինը թանկացել է 60%-ով», — ավելացրել է IEC-ի փոխտնօրեն Վադիմ Ֆիլատովը։
Ընկերությունները նաև պահանջում են սուբսիդավորվող վարկեր շրջանառու միջոցների, վարձակալության վճարումների և դրամական բացերը ծածկելու համար զրոյական տոկոսադրույքով: Նամակում ասվում է, որ այս միջոցառումները կփրկեն ոլորտում աշխատատեղերի առնվազն 90%-ը և «միջոցներ կստեղծվի նավատորմի վերանորոգման և պահպանման համար»։ Մարտի սկզբին մասնավոր ավտոմեքենա վաճառողները և դիլերները վերջին օրերին, շուկայական անկայուն իրավիճակի ֆոնին, սկսեցին դադարեցնել վաճառքը։ Առաջարկի ակտիվ կրճատմանը զուգընթաց ավելանում է ավտոմեքենաների պահանջարկը։ Այսպիսով, ըստ Drome-ի, մարտի առաջին շաբաթվա ընթացքում այն աճել է 35%-ով։ Մինչ օրս շուկան շարունակում է անկայուն մնալ, հավելել են ընկերությունում։