Google-ի մայր ընկերությունը ՝ Alphabet-ը, 2022 թվականի չորրորդ եռամսյակում աճել է ընդամենը 1%-ով ՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։ Այս մասին հայտնում է The Wall Street Journal-ը (WSJ) ՝ հղում անելով ՏՏ հսկայի ֆինանսական հաշվետվությանը։ Միաժամանակ վերջին եռամսյակում ընկերության գործառնական շահույթը նվազել է 24%-ով։
Վերլուծաբանները զեկույցն անվանել են «հիասթափեցնող»։ Տագնապի պատճառ է դարձել ինտերնետ գովազդից ստացվող եկամուտների անկումը, որը ՏՏ հսկայի փողի հիմնական աղբյուրներից մեկն է: Չորրորդ եռամսյակում Google-ը դրա վրա վաստակել է 59 մլրդ դոլար, ինչը 3,6%-ով պակաս է նախորդ տարվա համեմատ։ WSJ-ն նշում է, որ սա գրեթե աննախադեպ է։ Մինչ այս, միակ անգամ, երբ Google-ը կորցրել էր գովազդային եկամուտը 2020 թվականի երկրորդ եռամսյակում էր։ Այնուամենայնիվ, այն ժամանակ խնդիրը արդարացվեց COVID-19 համաճարակով, որն արդյունավետորեն կտրեց մի քանի շուկաներ, ինչպիսիք են զբոսաշրջությունը:
Ընդհանուր աղյուսակում Google-ին հաջողվել է մտնել պլյուսի մեջ ՝ կորպորացիայի եկամուտը ամբողջ 2022 թվականին կազմել է 282,8 միլիարդ դոլար, ինչը 10%-ով ավելի է 2021 թվականի արդյունքից։ Այնուամենայնիվ, անհավասար չորրորդ եռամսյակը դեռ շփոթության մեջ է գցել ներդրողներին. զեկույցից հետո կորպորացիայի բաժնետոմսերը նվազել են 5%-ով: