

Ռուսական իշխանությունները մտադիր են պահպանել Ուկրաինայով Դրուժբա խողովակաշարով մղվող նավթի ծավալը, հայտնում է РИА Новости-ն ՝ հղում անելով ՌԴ փոխարտգործնախարար Միխայիլ Գալուզինին։
Նա անդրադարձավ «Տրանսնեֆտի» նախագահ Նիկոլայ Տոկարևի խոսքերին, ով ասաց, որ 2023 թվականին Դրուժբայի հարավային ճյուղով դեպի Հունգարիա, Սլովակիա և Չեխիա մղվող նավթի ծավալը կմնա 2022 թվականի մակարդակին։ Դիվանագետի խոսքով ՝ Ուկրաինայի իշխանությունները կապի մեջ են ընկերության հետ ՝ տարանցումը քննարկելու համար։
«Որքան գիտենք, նոյեմբերին «Տրանսնեֆտը» հաստատել է «Ուկրտրանսնաֆտա»-ից 2023 թվականի հունվարի 1-ից Ուկրաինայով անցնող «Դրուժբա» խողովակաշարով նավթի մղման սակագների բարձրացման մասին ծանուցումը», — ասել է ՌԴ ԱԳՆ ներկայացուցիչը:
Ուկրաինան ցանկանում է բարձրացնել ռուսական նավթի տարանցման վճարը Հունգարիա և Սլովակիա խողովակաշարով 2,1 եվրոյով մեկ տոննայի դիմաց ՝ մինչև 13,6 եվրո։ Նոյեմբերին «Տրանսնեֆտ»-ը հայտարարեց Ուկրաինայում «Դրուժբա» հատվածի մասնակի փակման մասին:
Նավթամուղը սկիզբ է առնում Սամարայի մարզից, անցնում Բրյանսկով և ճյուղավորվում երկու հատվածի ` հյուսիսայինն անցնում է Բելառուսի, Լեհաստանի, Գերմանիայի տարածքով, իսկ հարավայինը ` Ուկրաինա, Չեխիա, Սլովակիա և Հունգարիա: