«Կողք կողքի»․ մեկնարկեց IDBank-ի՝ արցախցիներին ուղղված նոր ծրագիրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխարհահռչակ Shell-ը Հայաստանում նոր հասցե ունի՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանի հարևանությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
5 հստակ խորհուրդ և զգուշացում ֆինասների նախարարից հայ բիզնեսմեններին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսին Հայաստան է այցելել 181,436 զբոսաշրջիկ
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ

Եվրամիությունը պարզապես շատ ավելի թանկացրեց չինական էլեկտրոմոբիլները և նոր սպառնալիք ստեղծեց եվրոպական ավտոարտադրողների համար

Հկտ 6, 2024 09:12
735

Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ։

ԵՄ-ն ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական ավտոարտադրողների նկատմամբ համապարփակ մաքսեր կիրառելու օգտին:

Եվրոպական ավտոարտադրողները բախվում են էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկման և արտանետումների նպատակներին հասնելու լուրջ ճնշման։

Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ, սակայն եվրոպական ավտոարտադրողներին պաշտպանելու քայլը կարող է նոր խնդիրներ առաջացնել Volkswagen-ի և BMW-ի համար։

Եվրոպական միությունը ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական էլեկտրական մեքենաներ արտադրողներին լայնածավալ մաքսեր կիրառելու օգտին՝ նպատակ ունենալով պաշտպանել իր ավտոարդյունաբերությունը, որը բախվում է էժան չինական էլեկտրական մեքենաների դեմ անարդար մրցակցության:

Այս քայլի արդյունքում չինական արագ զարգացող էլեկտրական մեքենաների արտադրողները կբախվեն մինչև 35.3%-ի հասնող մաքսի, որը կգումարվի գործող 10%-անոց հարկին: Tesla-ի համար, որոնք արտադրվում են Չինաստանում, մաքսը կլինի նվազագույնը 7.8%, իսկ MG սեփականատեր SAIC-ի նման արտադրողների համար՝ առավելագույնը:

Եվրոպական մաքսերն ընդունվեցին այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ-ը այս տարվա սկզբին ևս սահմանափակեց չինական էլեկտրական մեքենաների առևտուրը:

Այս քայլը քննադատվեց Էլոն Մասկի կողմից, ով Փարիզում կայացած կոնֆերանսում նշեց, որ ո՛չ ինքը, ո՛չ էլ Tesla-ն չեն խնդրել մաքսեր սահմանել:

Tesla-ի գլխավոր գործադիր տնօրենն ավելի վաղ նախազգուշացրել էր, որ չինական էլեկտրական մեքենաները «կքանդեն» իրենց արևմտյան մրցակիցներին, եթե միջոցներ չձեռնարկվեն, սակայն մայիսին նշել էր, որ կողմ չէ մաքսերին և որ Tesla-ն «հաջողությամբ» մրցում է Չինաստանում առանց դրանց:

Վրեժխնդրության վախ Նոր մաքսեր կիրառելու որոշումը միաձայն չէր, և ակնկալվում է, որ Գերմանիան և Հունգարիան քվեարկել են դրանց դեմ:

Գերմանիան ճնշումների տակ է իր ավտոարդյունաբերության կողմից, որի ընկերություններն, ինչպիսիք են Mercedes-Benz Group-ն ու BMW-ն, մեծ թվով մեքենաներ են վաճառում Չինաստանում և մտահոգ են, որ չինական կառավարությունը կարող է պատասխան քայլեր ձեռնարկել:

Չինաստանը Volkswagen-ի ամենամեծ շուկան է. ընկերությունը 2023 թվականին վաճառել է 3.23 միլիոն մեքենա, ինչը 1.6%-ով ավելի է նախորդ տարվա համեմատ, չնայած «դժվարին շուկայական պայմաններին»:

BMW Group-ը նախորդ տարի վաճառել է մոտ 825,000 BMW և MINI մեքենաներ Չինաստանում, ինչը 4.2%-ով ավելացել է, մինչդեռ Mercedes-Benz-ի մեքենաների և ֆուրգոնների վաճառքը նվազել է 2%-ով՝ հասնելով մոտ 770,000-ի:

Ներդրողները, սակայն, հանգիստ էին մնում հնարավոր վաճառքի սպառնալիքի առումով. ուրբաթ օրը Ֆրանկֆուրտում VW-ի բաժնետոմսերն աճել են 2.5%-ով, BMW-ն՝ 1.8%-ով, իսկ Mercedes-Benz-ը՝ 1.5%-ով:

Հունգարիան, իր հերթին, մեծ ներդրումներ է արել էլեկտրական մեքենաների ոլորտում՝ Վիկտոր Օրբանի ղեկավարությամբ, որտեղ BYD-ն իր առաջին եվրոպական արտադրական գործարանն է բացել:

Մաքսերը նախատեսված են եվրոպական ավտոարտադրողներին ժամանակ տալու, որպեսզի անցում կատարեն ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների վաճառքին՝ համաձայն ԵՄ-ի 2035 թվականի նպատակին:

Սակայն դա կարող է նաև հանգեցնել Պեկինի կողմից պատասխան միջոցների, քանի որ չինական կառավարությունն արդեն սկսել է հետաքննություններ իրականացնել մի շարք եվրոպական ապրանքների նկատմամբ:

Մաքսերի սահմանումը, հավանաբար, կդժվարացնի չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների համար Եվրոպայում իրենց ագրեսիվ ընդլայնման շարունակումը, ինչը նաև կարող է սահմանափակել եվրոպական սպառողների ավելի էժան էլեկտրական մեքենաներ ձեռք բերելու հնարավորությունները:

Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկում Միևնույն ժամանակ, Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքը անկում է ապրում, և շատ ընկերություններ ավելի ու ավելի են անհանգստանում մեծ տուգանքների հեռանկարից, եթե չկարողանան բավարարել հաջորդ տարվանից ուժի մեջ մտնող խիստ արտանետումների նպատակներին:

Ֆրանսիական Renault ավտոարտադրողի գործադիր տնօրենը նախորդ ամսվա ընթացքում նախազգուշացրել էր, որ եթե էլեկտրական մեքենաների վաճառքը նույն մակարդակում մնա, եվրոպական ավտոարդյունաբերությունը կարող է բախվել մինչև 15 միլիարդ եվրոյի ($16.5 միլիարդ) տուգանքների:

«Բոլորը խոսում են 2035-ի մասին, սակայն մենք պետք է մտածենք 2025-ի մասին, քանի որ արդեն բարդ իրավիճակում ենք գտնվում», — ասել է Լուկա դե Մեոն՝ ֆրանսիական ռադիոյին տված հարցազրույցում, որը հաղորդվել է Reuters-ի կողմից:

Փորձագետները նախազգուշացրել են, որ այս արտանետումների նպատակներին ցանկացած փոփոխություն կարող է վնասել Եվրոպայի արդեն իսկ դժվարությամբ ընթացող էլեկտրական մեքենաների վաճառքին:

Non-Governmental Organization (NGO) Transport & Environment-ի զեկույցը ցույց է տվել, որ չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների նկատմամբ մաքսերի կիրառումը, հավանաբար, արդյունավետ կլինի, սակայն 2025 թվականի արտանետումների նպատակները հետաձգելը կարող է խանգարել եվրոպական ավելի մատչելի էլեկտրական մեքենաների թողարկմանը՝ թողնելով սպառողներին առանց էժան էլեկտրական տարբերակների:

«Էլեկտրական մեքենաների ավելի բարձր մաքսերը ճիշտ են, սակայն դրանք պետք է համադրվեն CO₂-ի նպատակների հետ: Դրանք արդյունաբերական քաղաքականության բաղկացուցիչ մաս են՝ Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների արտադրությունը խթանելու համար», — ասել է Transport & Environment-ի ավագ տնօրեն Յուլիա Պոլիսկանովան:

«ԵՄ-ն ռիսկի է դիմում ունենալ ամենավատ արդյունքը, եթե հետաձգի 2025 թվականի CO₂-ի նպատակները՝ միաժամանակ սահմանափակելով Չինաստանից ներմուծվող մատչելի մոդելները», — հավելել է նա:

ԵՄ-ն անմիջապես չի արձագանքել Business Insider-ի հարցմանն այս մասին:

Աղբյուր՝ Business Insider