Մի շարք բնակավայրերում տեղացել է առաջին ձյունը
Ճապոնիան ավելացրել է ավտոմեքենաների արտահանումը դեպի Ռուսաստան
Գազայի մոտ 345 հազար բնակիչներ այս ձմռանը կբախվեն սովի աղետալի մակարդակի. ՄԱԿ
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Ինդոնեզիա – Աչեհ. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Վրացական գինու արտահանումից եկամուտները կհասնեն 500 մլն դոլարի
2024թ. 9 ամսում ՀՀ բանկերի զուտ շահույթն աճել է 25%-ով
Հաստատվել են նոր ծրագրեր՝ ճանապարհների և կամուրջների հիմնանորոգման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
AmCham-ի «Be My Guest»-ը՝ IDBank-ի «Հին Երևան» մասնաճյուղում. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
ԿԳՄՍՆ-ն 1,9 մլն դոլար է վճարել հեծանիվ գնելու համար
«Իմ Ամերիա, իմ Հայաստան». Ամերիաբանկի նոր նախագիծը. դիտեք՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tether-ը հայտնել է, որ USDT օգտագործողների թիվը հասել է 330 միլիոնի
Ռուսաստանում հոկտեմբերի 8-14-ը տարեկան գնաճը կազմել է 8.51%
ՀՀ կառավարությունը բարձրացնում է քաղաքացիության ստացման և դադարեցման տուրքերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Windows-ի օգտատերերը շարունակում են ենթարկվել կիբերհարձակումների աճող վտանգին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերջին տասնամյակներում ՀՀ-ում շուրջ 80 հազար աղջիկ չի ծնվել
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 106 դեպք. Գրանցվել է 18 ավտովթար. զոհվել է 2, վիրավորվել՝ 18 մարդ
Պետբյուջեից 25 մլն դրամ կհատկացվի Նիկոլ Փաշինյանի և Վահագն Խաչատուրյանի գործուղումների համար
Եվս 15 տրոլեյբուս կներկրվի Հայաստան. արժեքը 1,5 մլրդ դրամ է. «Երեւանի էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ-ն ազատվեց մաքսատուրքից
Brent նավթը թանկացել է՝ մեկ բարելի դիմաց 74,47 դոլար

Եվրամիությունը պարզապես շատ ավելի թանկացրեց չինական էլեկտրոմոբիլները և նոր սպառնալիք ստեղծեց եվրոպական ավտոարտադրողների համար

Հկտ 6, 2024 09:12
721
ADS

Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ։

ԵՄ-ն ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական ավտոարտադրողների նկատմամբ համապարփակ մաքսեր կիրառելու օգտին:

Եվրոպական ավտոարտադրողները բախվում են էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկման և արտանետումների նպատակներին հասնելու լուրջ ճնշման։

Եվրոպան խստացնում է վերահսկողությունը չինական էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ, սակայն եվրոպական ավտոարտադրողներին պաշտպանելու քայլը կարող է նոր խնդիրներ առաջացնել Volkswagen-ի և BMW-ի համար։

Եվրոպական միությունը ուրբաթ օրը քվեարկեց չինական էլեկտրական մեքենաներ արտադրողներին լայնածավալ մաքսեր կիրառելու օգտին՝ նպատակ ունենալով պաշտպանել իր ավտոարդյունաբերությունը, որը բախվում է էժան չինական էլեկտրական մեքենաների դեմ անարդար մրցակցության:

Այս քայլի արդյունքում չինական արագ զարգացող էլեկտրական մեքենաների արտադրողները կբախվեն մինչև 35.3%-ի հասնող մաքսի, որը կգումարվի գործող 10%-անոց հարկին: Tesla-ի համար, որոնք արտադրվում են Չինաստանում, մաքսը կլինի նվազագույնը 7.8%, իսկ MG սեփականատեր SAIC-ի նման արտադրողների համար՝ առավելագույնը:

Եվրոպական մաքսերն ընդունվեցին այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ-ը այս տարվա սկզբին ևս սահմանափակեց չինական էլեկտրական մեքենաների առևտուրը:

Այս քայլը քննադատվեց Էլոն Մասկի կողմից, ով Փարիզում կայացած կոնֆերանսում նշեց, որ ո՛չ ինքը, ո՛չ էլ Tesla-ն չեն խնդրել մաքսեր սահմանել:

Tesla-ի գլխավոր գործադիր տնօրենն ավելի վաղ նախազգուշացրել էր, որ չինական էլեկտրական մեքենաները «կքանդեն» իրենց արևմտյան մրցակիցներին, եթե միջոցներ չձեռնարկվեն, սակայն մայիսին նշել էր, որ կողմ չէ մաքսերին և որ Tesla-ն «հաջողությամբ» մրցում է Չինաստանում առանց դրանց:

Վրեժխնդրության վախ Նոր մաքսեր կիրառելու որոշումը միաձայն չէր, և ակնկալվում է, որ Գերմանիան և Հունգարիան քվեարկել են դրանց դեմ:

Գերմանիան ճնշումների տակ է իր ավտոարդյունաբերության կողմից, որի ընկերություններն, ինչպիսիք են Mercedes-Benz Group-ն ու BMW-ն, մեծ թվով մեքենաներ են վաճառում Չինաստանում և մտահոգ են, որ չինական կառավարությունը կարող է պատասխան քայլեր ձեռնարկել:

Չինաստանը Volkswagen-ի ամենամեծ շուկան է. ընկերությունը 2023 թվականին վաճառել է 3.23 միլիոն մեքենա, ինչը 1.6%-ով ավելի է նախորդ տարվա համեմատ, չնայած «դժվարին շուկայական պայմաններին»:

BMW Group-ը նախորդ տարի վաճառել է մոտ 825,000 BMW և MINI մեքենաներ Չինաստանում, ինչը 4.2%-ով ավելացել է, մինչդեռ Mercedes-Benz-ի մեքենաների և ֆուրգոնների վաճառքը նվազել է 2%-ով՝ հասնելով մոտ 770,000-ի:

Ներդրողները, սակայն, հանգիստ էին մնում հնարավոր վաճառքի սպառնալիքի առումով. ուրբաթ օրը Ֆրանկֆուրտում VW-ի բաժնետոմսերն աճել են 2.5%-ով, BMW-ն՝ 1.8%-ով, իսկ Mercedes-Benz-ը՝ 1.5%-ով:

Հունգարիան, իր հերթին, մեծ ներդրումներ է արել էլեկտրական մեքենաների ոլորտում՝ Վիկտոր Օրբանի ղեկավարությամբ, որտեղ BYD-ն իր առաջին եվրոպական արտադրական գործարանն է բացել:

Մաքսերը նախատեսված են եվրոպական ավտոարտադրողներին ժամանակ տալու, որպեսզի անցում կատարեն ամբողջովին էլեկտրական մեքենաների վաճառքին՝ համաձայն ԵՄ-ի 2035 թվականի նպատակին:

Սակայն դա կարող է նաև հանգեցնել Պեկինի կողմից պատասխան միջոցների, քանի որ չինական կառավարությունն արդեն սկսել է հետաքննություններ իրականացնել մի շարք եվրոպական ապրանքների նկատմամբ:

Մաքսերի սահմանումը, հավանաբար, կդժվարացնի չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների համար Եվրոպայում իրենց ագրեսիվ ընդլայնման շարունակումը, ինչը նաև կարող է սահմանափակել եվրոպական սպառողների ավելի էժան էլեկտրական մեքենաներ ձեռք բերելու հնարավորությունները:

Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի անկում Միևնույն ժամանակ, Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքը անկում է ապրում, և շատ ընկերություններ ավելի ու ավելի են անհանգստանում մեծ տուգանքների հեռանկարից, եթե չկարողանան բավարարել հաջորդ տարվանից ուժի մեջ մտնող խիստ արտանետումների նպատակներին:

Ֆրանսիական Renault ավտոարտադրողի գործադիր տնօրենը նախորդ ամսվա ընթացքում նախազգուշացրել էր, որ եթե էլեկտրական մեքենաների վաճառքը նույն մակարդակում մնա, եվրոպական ավտոարդյունաբերությունը կարող է բախվել մինչև 15 միլիարդ եվրոյի ($16.5 միլիարդ) տուգանքների:

«Բոլորը խոսում են 2035-ի մասին, սակայն մենք պետք է մտածենք 2025-ի մասին, քանի որ արդեն բարդ իրավիճակում ենք գտնվում», — ասել է Լուկա դե Մեոն՝ ֆրանսիական ռադիոյին տված հարցազրույցում, որը հաղորդվել է Reuters-ի կողմից:

Փորձագետները նախազգուշացրել են, որ այս արտանետումների նպատակներին ցանկացած փոփոխություն կարող է վնասել Եվրոպայի արդեն իսկ դժվարությամբ ընթացող էլեկտրական մեքենաների վաճառքին:

Non-Governmental Organization (NGO) Transport & Environment-ի զեկույցը ցույց է տվել, որ չինական էլեկտրական մեքենաների ընկերությունների նկատմամբ մաքսերի կիրառումը, հավանաբար, արդյունավետ կլինի, սակայն 2025 թվականի արտանետումների նպատակները հետաձգելը կարող է խանգարել եվրոպական ավելի մատչելի էլեկտրական մեքենաների թողարկմանը՝ թողնելով սպառողներին առանց էժան էլեկտրական տարբերակների:

«Էլեկտրական մեքենաների ավելի բարձր մաքսերը ճիշտ են, սակայն դրանք պետք է համադրվեն CO₂-ի նպատակների հետ: Դրանք արդյունաբերական քաղաքականության բաղկացուցիչ մաս են՝ Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների արտադրությունը խթանելու համար», — ասել է Transport & Environment-ի ավագ տնօրեն Յուլիա Պոլիսկանովան:

«ԵՄ-ն ռիսկի է դիմում ունենալ ամենավատ արդյունքը, եթե հետաձգի 2025 թվականի CO₂-ի նպատակները՝ միաժամանակ սահմանափակելով Չինաստանից ներմուծվող մատչելի մոդելները», — հավելել է նա:

ԵՄ-ն անմիջապես չի արձագանքել Business Insider-ի հարցմանն այս մասին:

Աղբյուր՝ Business Insider

Մեկնաբանություն