Հայաստանը գրեթե զրոյի է հասցրել բյուջեի դեֆիցիտը. ԵՏՀ
Լեմկինի ինստիտուտը ստորագրահավաք է սկսել՝ Ադրբեջանի նախագահին կոչ անելով ազատ արձակել բոլոր հայ գերիներին
Դեբեդի և Աղստևի ավազաններում ջրի ելքերի նվազում է դիտվել
Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավարը շնորհավորել է Հայաստանին Հանրապետության տոնի առիթով
Հայաստանի համար ամենա ուժեղ հենարանը սփյուռքն է․ Մոսկվայում անցկացվեց Armenian Business Forum 2024-ը
Ավստրալիան Կիևին չի տրամադրի ռուսական սառեցված ակտիվները
ՌԴ-ն մտադիր է օկուպացված Ստեփանակերտում հյուպատոսություն բացել 2024 թվականին
Telegram-ում նոր գործառույթ է ավելացել՝ Fact Check
ԵՄ-ում արգելափակել են Ուկրաինային օգնության յոթ որոշում․ Բորել
Կոնվերս Բանկը սկսել է թողարկել UnionPay քարտեր
ՌԴ-ն ատոմակայան կկառուցի Ուզբեկստանում
2024թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում արտահանումն աճել է 2.8 անգամ
Լոռու և Տավուշի հեղեղված համայնքներն ու բնակավայրերը Կառավարության կողմից կհայտարարվեն աղետի գոտիներ
Եվրոպայում Թուրքիան ամենացածր նվազագույն աշխատավարձ ունեցող երկրներից է
Հունվար-ապրիլին Հայաստանում տնտեսական ակտիվության ցուցանիշն աճել է 13.2%-ով
Բաքվի վերաքննիչ դատարանը մերժել է Ռուբեն Վարդանյանի նկատմամբ խափանման միջոցը երկարացնելու վերաբերյալ բողոքը
10,4% տնտեսական ակտիվության ցուցանիշի աճ 2024-ի ապրիլին
Apple-ի նոր ԱԲ գործիքը կսղագրի հանդիպումների, դասախոսությունների ձայնագրությունները և ամփոփագրեր կպատրաստի
4 զինծառայողի մահվան ելքով ողբերգական վթարի գործով մեղադրանք է առաջադրվել զորամասի ևս 2 պաշտոնատար անձի
Գիտանաս Նաուսեդան վերընտրվել է Լիտվայի նախագահի պաշտոնում

Coca-Cola-ն արհեստական բանականության միջոցով նոր ըմպելիք է ստեղծել

Սպտ 15, 2023 12:33
130
ADS

Coca-Cola զովացուցիչ ըմպելիքների ընկերությունը արհեստական ​​բանականության տեխնոլոգիայի կիրառմամբ թողարկել է սահմանափակ քանակությամբ գազավորված ըմպելիք: Խմիչքը ստացել է Coca-Cola Y3000 անվանումը,- գրում է fintech.am-ը:

Արտադրողները ըմպելիքն անվանել են առաջին «ֆուտուրիստական» գազավորված ըմպելիքը և պնդում են, որ այսպիսին է ապագայի «համը»։

Y3000 ըմպելիքի բաղադրատոմսը ստեղծվել է երկու փուլով, և յուրաքանչյուր փուլում օգտագործվել են արհեստական ​​բանականության տեխնոլոգիաներ։ Նախ բրենդի մասնագետներն ուսումնասիրել են սպառողների համային նախասիրությունները և թե ինչպես են տարբեր երկրների մարդիկ պատկերացնում ապագան։ Այնուհետև այս տեղեկատվությունը մշակել է արհեստական ​​բանականությունը կողմից, որը ստեղծել է յուրահատուկ «համի պրոֆիլներ և համակցություններ»:

Մեկնաբանություն