

JPMorgan-ը կառուցել է ChatGPT-ի վրա հիմնված լեզվական մոդել՝ Պահուստի Դաշնային Համակարգի 25 տարվա հայտարարություններն ու ելույթները վերլուծելու համար,- գրում է b24.am-ը։
JPMorgan-ի տնտեսագետները գծագրել են ինդեքսը ակտիվների կատարողականի համեմատ և պարզել, որ AI-ն կարող է օգնել կանխատեսել քաղաքականության փոփոխությունները և օգտակար լինել առևտրի համար:
Գրառման մեջ բանկը նշում է, որ «նախնական տվյալները հուսադրող են», և մոդելն արդեն ընդլայնվել է՝ ներառելով Եվրոպական կենտրոնական բանկը և Անգլիայի բանկը, որոնց հետևելու են ավելի շատ կենտրոնական բանկեր:
ChatGPT-ն լայնորեն կիրառվում է ֆինանսական ծառայությունների շրջանում, սակայն ընկերությունները՝ ներառյալ JPMorgan-ը, զգուշավոր են այն օգտագործելիս:
Փետրվարին պարզվեց, որ բանկը սահմանափակում է աշխատակիցների կողմից արհեստական բանականությամբ աշխատող chatbot-ի կիրառումն՝ պայմանավորված այնպիսի մտահոգություններով, ինչպիսիք են կողմնակալությունն ու ճշգրտությունը:
Բաժնետերերին ուղղված իր տարեկան նամակում JPMorgan Chase-ի ղեկավար Ջեյմի Դայմոնը բացահայտել է, որ բանկն ունի արտադրությունում արհեստական բանականության օգտագործման ավելի քան 300 դեպք՝ տեխնոլոգիան անվանելով որպես «արտասովոր և շրջադարձային»: