ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Առաջնորդելով Նոր հազարամյակը. Ինչպես ներգրավել և մոտիվացնել երկուհազարականների սերնդին աշխատավայրում

Ապր 13, 2024 19:54
65

Քանի որ մենք ավելի խորանում ենք դեպի 21-րդ դար, Z սերնդի ներհոսքը (նրանք ծնվել են 1990-ականների վերջից մինչև 2010-ականների սկիզբը) աշխատուժ, վերափոխում է թիմային առաջնորդության դինամիկան: Հասկանալը, թե ինչպես արդյունավետ ղեկավարել այս խումբը, կարևոր է ցանկացած կազմակերպության համար, որը նպատակ ունի օգտագործելու նրանց յուրահատուկ տաղանդներն ու հեռանկարները: Այս հոդվածը առաջարկում է ռազմավարական պատկերացումներ առաջատար Gen Z-ի աշխատակիցների վերաբերյալ՝ խթանելով այնպիսի միջավայր, որը կօգտագործի նրանց ուժեղ կողմերը և կհամապատասխանի նրանց արժեքներին:

 

Հասկանալով Gen Z-ին

Z սերունդը առաջին իսկական թվային բնիկ սերունդն է, որը մեծացել է սմարթֆոնների և սոցիալական լրատվամիջոցների դարաշրջանում: Այս դաստիարակությունը ոչ միայն ձևավորել է նրանց հաղորդակցման նախապատվությունները, այլև աշխատանքում տեխնոլոգիաների ինտեգրման ակնկալիքները: Նրանք գնահատում են թափանցիկությունը, ակնթարթային արձագանքը և համայնքի և սոցիալական պատասխանատվության ուժեղ զգացումը: Ի տարբերություն իրենց նախորդների, նրանց աշխարհայացքը մեծապես ազդում է գլոբալ կապի և տեղեկատվության անմիջականության վրա:

  1. Embrace Technology.

Gen Z-ն արդյունավետ ղեկավարելու համար անհրաժեշտ է տեխնոլոգիան անխափան կերպով ինտեգրել աշխատանքային գործընթացներին: Այս սերունդն ակնկալում է տեխնոլոգիական սահունություն, ուստի նախագծերի կառավարման առաջադեմ գործիքների, հաղորդակցման հավելվածների և թվային աշխատանքային հոսքերի օգտագործումը կարող է նրանց ներգրավված և արդյունավետ պահել: Առաջնորդությունը պետք է կենտրոնանա այս գործիքների կիրառման և օգտագործման վրա՝ ստեղծելու դինամիկ աշխատանքային միջավայր, որը խոսում է Gen Z-ի տեխնոլոգիական գիտելիքների մասին:

  1. Մշակել թափանցիկություն և բաց հաղորդակցություն.

Gen Z-ի աշխատողները ծաղկում են այնպիսի միջավայրերում, որտեղ թափանցիկությունը նորմ է: Առաջնորդները պետք է ձգտեն պահպանել հաղորդակցության բաց ուղիները և հնարավորինս ներգրավել այդ աշխատակիցներին որոշումների կայացման գործընթացներում: Ընկերության նպատակների, մարտահրավերների և հաջողությունների մասին կանոնավոր հանդիպումներն ու թարմացումները ստիպում են Gen Z-ին իրեն գնահատված և վստահել զգալ՝ խթանելով հավատարիմ և մոտիվացված թիմ:

  1. Առաջարկեք հաճախակի հետադարձ կապ և աճի հնարավորություններ.

Այս սերունդը հաճախակի արձագանքներ է պահանջում և աճելու հնարավորություններ: Ի տարբերություն նախորդ սերունդների կողմից նախընտրած տարեկան վերանայման ցիկլերի, Gen Z-ն օգտվում է իրական ժամանակի հետադարձ կապից և կատարողականի շարունակական քննարկումներից: Հետադարձ կապի մեխանիզմի կառուցումը, որը կառուցողական է և անհապաղ, կարող է օգնել արագ զարգացնել նրանց հմտությունները և պահել նրանց ներգրավվածությունը:

  1. Խթանել ճկունությունը և աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը.

Gen Z-ն ավելի շատ է գնահատում ճկունությունը իրենց աշխատանքային գրաֆիկում, քան ավանդական գրասենյակային ժամերը: Աշխատանքային ճկուն պայմանների առաջարկը, ինչպիսիք են հեռահար աշխատանքի տարբերակները և ճկուն ժամերը, կարող են գրավել և պահպանել Gen Z-ի տաղանդը: Ավելին, նրանք համարում են աշխատանքի և կյանքի հավասարակշռությունը որպես էական, ոչ թե պարզապես արտոնություն: Ղեկավարները պետք է պաշտպանեն և իրականացնեն այնպիսի քաղաքականություն, որը նպաստում է առողջ հավասարակշռությանը՝ այդ ակնկալիքները բավարարելու համար:

  1. Զբաղվեք իմաստալից աշխատանքով.

Gen Z-ի համար աշխատանքը պարզապես նպատակին հասնելու միջոց չէ. նրանք փնտրում են նպատակ և ազդեցություն իրենց մասնագիտական ջանքերում: Ղեկավարները պետք է համատեղ ջանքեր գործադրեն ամենօրյա աշխատանքը ավելի մեծ պատկերի հետ կապելու համար՝ ընդգծելով, թե ինչպես է յուրաքանչյուր դերը նպաստում կազմակերպության առաքելությանը և հասարակության ազդեցությանը: Ծրագրերը, որոնք համահունչ են իրենց արժեքներին, ինչպիսիք են կայունությունը և կորպորատիվ պատասխանատվության նախաձեռնությունները, հատկապես մոտիվացնող են Gen Z-ի համար:

***

Աշխատանքի նկատմամբ իր ձգտումներով և վերաբերմունքով զգալիորեն տարբերվող սերունդ ղեկավարելը պահանջում է հարմարվողականություն և նոր առաջնորդության ռազմավարություններ ընդունելու պատրաստակամություն: 

Խթանելով տեխնոլոգիական, ճկուն և թափանցիկ աշխատավայրը, առաջնորդները կարող են կրկնապատկել Gen Z-ի աշխատակիցների ներուժը: Իրենց եզակի արժեքներն ու կարիքները հասկանալու և լուծելու միջոցով կազմակերպությունները կարող են ոչ միայն արդյունավետորեն ղեկավարել Gen Z-ը, այլև օգուտ քաղել իրենց թարմ հեռանկարներից և նորարարական գաղափարներից:

Հարմարեցնելով այս ռազմավարությունները՝ բիզնես առաջնորդները կարող են ստեղծել բարգավաճ միջավայր, որը ռեզոնանսվում է Gen Z-ի հետ՝ ի վերջո հանգեցնելով ավելի դինամիկ, նվիրված և արդյունավետ աշխատուժի: