Օգոստոսի 1-ից QR կոդով մեկերթ տոմսի թղթային տարբերակը դուրս կգա շրջանառությունից
Վրաստանում տարեկան գնաճի մակարդակը կազմել է 4.0 տոկոս
Տեխասում առնվազն 24 մարդ է մահացել աղետալի ջրհեղեղի հետևանքով․ ևս 25 մարդ անհետ կորած է
Ռուսաստանի քաղաքացիները պարտավոր են փոխել անձնագրերը, եթե նրանց արտաքին տեսքը զգալիորեն փոխվել է
Թրամփը պատրաստվում է բանակցություններ սկսել TikTok-ի վաճառքի վերաբերյալ հնարավոր գործարքի շուրջ
Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից

Ինչպես ճիշտ կազմել to do list՝ ձեր արդյունավետությունը բարձրացնելու համար

Հլս 6, 2024 18:00
121

To do list-ը արդյունավետ աշխատանքի և ժամանակի կառավարման կարևոր գործիք է: Ճիշտ կազմված to do list-ը կօգնի ձեզ կազմակերպել ձեր օրը, կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա և բարձրացնել ձեր արտադրողականությունը: Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես ճիշտ կազմել to do list։

  1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Ամեն ինչ սկսվում է հստակ նպատակների սահմանումով: Ձեր to do list-ի մեջ ընդգրկեք միայն այն գործերը, որոնք անհրաժեշտ են ձեր նպատակներին հասնելու համար։ Օրինակ, եթե ձեր նպատակն է ավարտել մի նախագիծ, ապա ընդգրկեք նախագծի համար կարևոր գործողությունները։

  1. Օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր

Ձեր ցուցակը կազմեք գործողությունների բացարձակ բառերով, որպեսզի հստակ լինի, թե ինչ պետք է անել: Օգտագործեք «սկսել», «ավարտել», «հավաքել», «կազմակերպել» բառերը՝ ձեր գործերը ավելի կոնկրետ և նպատակային դարձնելու համար։

  1. Գործերը բաժանեք փոքր քայլերի

Խոշոր և բարդ գործերը բաժանեք փոքր, կառավարելի քայլերի: Այս կերպ դուք կկարողանաք հեշտությամբ հասնել ձեր նպատակներին և տեսնել ձեր առաջընթացը։ Օրինակ, «ստեղծել հաշվետվություն» գործը կարող է բաժանվել «հավաքել տվյալներ», «վերլուծել տվյալներ», «գրել հաշվետվության տեքստ» և այլն։

  1. Գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության

Ձեր to do list-ի մեջ գործերը դասակարգեք ըստ առաջնահերթության: Սա կօգնի ձեզ կենտրոնանալ ամենակարևոր և շտապ գործերի վրա՝ թույլ չտալով, որ պակաս կարևոր գործերը խանգարեն։ Օգտագործեք առաջնահերթությունների ABC կամ Eisenhower Matrix-ը՝ ձեր գործերը ճիշտ դասակարգելու համար։

  1. Սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ

Յուրաքանչյուր գործի համար սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ: Սա կօգնի ձեզ ավելի կազմակերպված և կենտրոնացած մնալ՝ չվերջացնելով մեկ գործը, եթե այն ավելի երկար է տևում, քան նախատեսել եք։ Օրինակ, «կարդալ 30 րոպե» կամ «գրել հաշվետվության առաջին մասը 1 ժամում»։

  1. Վերանայեք և թարմացրեք ձեր ցուցակը

Ձեր to do list-ը պետք է լինի դինամիկ և փոփոխական։ Ամեն օր կամ շաբաթ վերանայեք և թարմացրեք այն՝ ավելացնելով նոր գործեր և հեռացնելով արդեն ավարտվածները։ Սա կօգնի ձեզ միշտ լինել արդիական և չմոռանալ կարևոր գործերը։

Ճիշտ կազմված to do list-ը կարող է մեծապես բարելավել ձեր արդյունավետությունը և ժամանակի կառավարումը։ Հստակ նպատակներ սահմանեք, օգտագործեք գործողությունների բացարձակ բառեր, գործերը բաժանեք փոքր քայլերի, դասակարգեք ըստ առաջնահերթության, սահմանեք ժամանակային սահմանափակումներ և մշտապես վերանայեք ու թարմացրեք ձեր ցուցակը՝ ձեր օրն ավելի կազմակերպված և արդյունավետ դարձնելու համար։