Գերմանական հագուստը ռուսներին. Ստոկմանը գնում է Hugo Boss-ի ռուսական բիզնեսը
ԱՄՆ-ում 7 մլրդ դոլար են հատկացնելու արևային էներգիային
Wildberries-ի շրջանառությունը 2024թ․ կարող է աճել 60 տոկոսով
ԵԽ-ն մտադիր է «պատժել» Իվանիշվիլիին և վրացի պատգամավորներին
Նոյեմբերյանում տեղի ունեցած դեպքերի առթիվ 5 անձ ձերբակալվել է. ՔԿ
Արևի վրա միանգամից 4 բռնկում է տեղի ունեցել․ հնարավոր է՝ Երկրին գեոմագնիսական փոթորիկ հարվածի
Կյանքից հեռացել է արևելագետ, պրոֆեսոր Նիկոլայ Հովհաննիսյանը
Լոռու մարզում մոտ 50 հա խոտածածկույթ է այրվել
Հետզհետե կրճատվող եկամուտը Tesla-ին ստիպել է նոր մոդելներ թողարկել
Էրդողանը 1915-ի պատմական իրողությունները ժխտող հերթական ապրիլքսանչորսյան ուղերձով է հանդես եկել
Հիշում ենք Հայոց ցեղասպանության ժամանակ կորսված կյանքերն ու վերահաստատում երբեք չմոռանալու մեր խոստումը․ Բայդեն
Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ․ օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա
Մեր ժողովուրդը հզոր է ու պիտի հեռացնի իր կյանքից ազգային շահերին հակառակ կործանարար դրսևորումները. Վեհափառ
21-րդ դարում մենք ականատես եղանք հերթական էթնիկ զտման քաղաքականության ու դրա հետևանքներին. ԱԳՆ
ԱՄՆ կառավարությունը ունի 212,847 բիթքոյն
Շվեյցարիան լրացուցիչ արգելափակել է 580 միլիոն ֆրանկի ռուսական ֆինանսական ակտիվներ
Հնդկաստանը կարող է արգելել չինական ներդրումներն էլեկտրական մեքենաների արտադրության մեջ
Boston Dynamics-ը ներկայացրել է Atlas ռոբոտի նոր մոդել
Կկայանա Startup Huddle Yerevan-ի ապրիլյան հանդիպումը
ԱՄՆ-ն սպառնում է չինական բանկերին․ պատճառը Ռուսաստանն է

Google-ի օգտատերերը ստիպված կլինեն գովազդ դիտել YouTube-ում

Մյս 19, 2023 14:07
30
ADS

YouTube Brandcast ամենամյա միջոցառման ժամանակ Google-ը հայտարարել է, որ գովազդային նոր ձևաչափ է գործարկում․ այսուհետ խելացի հեռուստացույցներում YouTube հավելվածից օգտվողներին կցուցադրվի 30 վայրկյան տևողությամբ գովազդային տեսանյութեր՝ առանց դրանք բաց թողնելու հնարավորությամբ, այս մասին հայտնում է The Verge-ը,- գրում է News.am Tech-ը։

Նշվում է, որ 30 վայրկյան տևողությամբ գովազդները կցուցադրվեն երկու՝ միմյանց հաջորդող 15 վայրկյանանոց հոլովակների փոխարեն։ Նրանք, ովքեր չեն ցանկանում դիտել գովազդ, կարող են օգտվել YouTube Premium-ի վճարովի բաժանորդագրությունից, որն ԱՄՆ-ում արժե ամսական $11,99։

Բացի դրանից, YouTube-ը նախատեսում է դադարի ընթացքում ցուցադրել բաներային գովազդ։ Նման գովազդները կարելի է անջատել՝ սեղմելով «մերժել» կոճակը։ Երկու նորամուծությունների մեկնարկի ամսաթիվը դեռ չի հայտարարվել:

NEWS.am Tech-ն ավելի վաղ տեղեկացրել էր, որ YouTube-ը թույլ չի տա տեսանյութեր դիտել, եթե տվյալ օգտատիրոջ բրաուզերում տեղադրված է գովազդն արգելափակող ծրագիր, օրինակ՝ AdBlock-ը։ Նման արգելափակում հայտնաբերելու դեպքում, ծառայությունը թույլ չի տա դիտել տեսանյութը և կտեղեկացնի, որ նման տեխնոլոգիաների օգտագործումն անթույլատրելի է։

Նշենք, որ 2022-ին YouTube-ի գովազդային եկամուտը կազմել է 29,2 մլրդ դոլար, 2021-ին՝ 28,8 մլրդ դոլար: 2022-ի վերջին եռամսյակում ծառայությունը գովազդից վաստակել է 7,96 մլրդ դոլար՝ մոտ 8%-ով պակաս, քան նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում (8,63 մլրդ դոլար): Անցյալ տարվա վերջին YouTube-ը հայտնել է, որ Premium փաթեթն ունի մոտ 80 մլն բաժանորդ՝ 2021-ի համեմատ 30 մլն-ով ավելի: Google-ի գովազդային եկամուտը 2022-ի չորրորդ եռամսյակում նվազել է 3,6%-ով՝ հասնելով 59 մլրդ դոլարի:

Մեկնաբանություն