Apple-ը ծրագրում է մինչև 2026 թվականը թողարկել սեփական AI չիպը
5 մլն դրամ «Երաժշտություն հանուն ապագայի» հիմնադրամին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ պետք է իմանան վաճառողները Ozon-ում իրենց բիզնեսը սկսելիս. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը 50 միլիոն դոլար կուղղի ՄՓՄՁ-ների զարգացմանը. դիտեք ABNews.am կայքում
ՀՀ կառավարությունը 880 մլն 155,8 հազար դրամ է հատկացրել Գեղարքունիքի մարզի սուբվենցիոն 9 ծրագրի համար
Նոյեմբերի դրությամբ Հայաստանում 14.9 %-ով թանկացել է սուրճը, 15.3 %-ով ձիթապտղի յուղը. Վիճակագրական կոմիտե
Որքանո՞վ է թանկացել կյանքը Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպե՞ս են փոխվել աշխատավարձերը Հայաստանում 2024-ի երրորդ եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 8 մլն եվրո կհատկացնի Սիրիային մարդասիրական օգնության համար
Ռուսաստանի Դաշնության և Չինաստանի միջև ապրանքաշրջանառությունը մինչև տարեվերջ կկազմի 240 միլիարդ դոլար
Ցուկերբերգը 1 միլիոն դոլար է նվիրաբերել Թրամփի հիմնադրամին
Կանադան Ուկրաինային 587 մլն դոլարի ռազմական օգնություն կտրամադրի
ԱՄՆ-ն Ուկրաինային է տրամադրում ևս 500 մլն դոլարի ռազմական օգնություն
Evocabank-ը և Al Fardan Exchange-ը ստորագրել են համագործակցության պայմանագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հատուկ թողարկում. կանայք ոստիկանությունում. դիտեք ABNews.am կայքում
Արդյո՞ք կփոխվի Հայաստանի վարկային համակարգը. կառավարությունն առաջարկում է նոր մոտեցում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Team Telecom Armenia-ն ապագա ներդրողներին ներկայացրեց Կայուն զարգացման պարտատոմսերը. դիտեք ABNews.am կայքում
ՎԶԵԲ-ը և ԱրարատԲանկը համատեղ կխթանեն կանաչ տնտեսությունն ու մրցունակությունը Հայաստանում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ցուկերբերգի Meta-ն 1մլն դոլար է նվիրաբերել Թրամփի երդմնակալության հիմնադրամին
Իլոն Մասկի կարողությունը գերազանցել է 400 մլրդ դոլարը

Ինչպե՞ս հաղթահարել սահմանափակումները և դուրս գալ միջազգային շուկաներ

Նյմ 28, 2024 13:12
18
ADS

Հայաստանյան բիզնեսների համար միջազգային շուկաներում մասնակցությունը դարձել է աճի, զարգացման և մրցունակության կարևոր գործոն: Թեև հայկական տնտեսությունն ունի սահմանափակ շուկա, միջազգային շուկաներին միանալը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին ընդլայնել իրենց ազդեցությունը, ներգրավել նոր հաճախորդներ և ապահովել կայուն եկամուտներ:

Միջազգային շուկաների առավելությունները

Միջազգային շուկաներում աշխատելու հիմնական առավելությունները ներառում են՝

  1. Գլոբալ տեսանելիություն: Հայաստանի ապրանքները և ծառայությունները կարող են հասանելի դառնալ միլիոնավոր նոր հաճախորդների:
  2. Եկամուտների բազմազանացում. Արտահանման շնորհիվ բիզնեսները նվազեցնում են տեղական տնտեսական ճնշումների ազդեցությունը:
  3. Մրցակցային առավելություն. Միջազգային շուկաներում աշխատելով՝ ընկերությունները ձեռք են բերում նոր հմտություններ, տեխնոլոգիաներ և արտադրության փորձառություն:

Հիմնական մարտահրավերներ

Հայաստանյան ընկերությունների համար միջազգային շուկաներին մուտք գործելու ճանապարհին կան մի շարք խոչընդոտներ, որոնք պահանջում են ճիշտ ռազմավարություն և աջակցություն:

  • Տնտեսական սահմանափակումներ. Փոքր բիզնեսները հաճախ չունեն բավարար ռեսուրսներ միջազգային արտահանումներ կազմակերպելու համար:
  • Լոգիստիկա և մաքսային հարցեր. Տրանսպորտային ծախսերը և մաքսային գործընթացները կարող են ավելացնել ապրանքի արժեքը:
  • Միջազգային կարգավորումներ. Շատ շուկաներ ունեն հատուկ ստանդարտներ, որոնց համապատասխանելը պահանջում է հավելյալ ներդրումներ:

Հայաստանի կառավարության աջակցությունը

Կառավարությունը և զարգացման կազմակերպությունները ակտիվորեն աշխատում են աջակցելու հայաստանյան բիզնեսներին միջազգային շուկաներ դուրս գալու հարցում:

  1. Արտահանման խթանում. Հայաստանում գործում են ծրագրեր, որոնք ֆինանսավորում են փոքր և միջին բիզնեսների արտահանման ծախսերի մի մասը:
  2. Նոր շուկաների բացահայտում. Կառավարական պատվիրակությունները բանակցում են նոր շուկաների հասանելիության համար, օրինակ՝ ազատ առևտրի պայմանագրերի միջոցով:
  3. Մասնակցություն ցուցահանդեսներին և միջոցառումներին. Հայկական ընկերությունները հաճախ մասնակցում են միջազգային ցուցահանդեսների, որտեղ ներկայացվում են իրենց արտադրանքները:

Միջազգային շուկաներում հաջողված օրինակներ

Հայկական մի շարք ընկերություններ արդեն իսկ հաստատվել են միջազգային շուկաներում՝

  • Գինու և կոնյակի արտադրություն. Հայաստանի գինիներն ու կոնյակները մեծ պահանջարկ ունեն Ռուսաստանում, Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում:
  • ՏՏ ոլորտ. Հայկական ՏՏ ընկերությունները մատակարարում են բարձրակարգ ծրագրային ապահովում և ծառայություններ տարբեր երկրներին:
  • Գյուղմթերք. Խաղողի չիր, մեղր, խոտաբույսեր և այլ գյուղատնտեսական ապրանքներ արտահանվում են բազմաթիվ երկրներ:

Ինչպես նախապատրաստվել միջազգային շուկաներ մուտք գործելուն

Հայաստանյան բիզնեսները, որոնք ցանկանում են ընդլայնվել, պետք է հետևեն մի քանի քայլերի՝

  1. Շուկայի ուսումնասիրություն. Մանրամասն ուսումնասիրեք այն երկիրը կամ տարածաշրջանը, որտեղ նախատեսում եք աշխատել:
  2. Ապրանքի համապատասխանեցում. Ապահովեք, որ ձեր արտադրանքը համապատասխանում է նպատակային շուկայի ստանդարտներին և պահանջներին:
  3. Գործընկերությունների ստեղծում. Գտեք տեղական գործընկերներ, որոնք կարող են աջակցել լոգիստիկայում և վաճառքում:
  4. Թվայնացում. Օգտագործեք թվային գործիքներ և հարթակներ, որպեսզի հասնեք ավելի լայն լսարանների:

***

Հայաստանյան բիզնեսների մասնակցությունը միջազգային շուկաներում մեծ ներուժ ունի Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար: Պահանջվում է հետևողական աշխատանք, աջակցություն և ռազմավարական պլանավորում՝ հաջողության հասնելու համար: Հայաստանի արտադրանքն ու ծառայությունները կարող են գրավել միջազգային սպառողների ուշադրությունը՝ համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարությամբ և որակյալ արտադրանքով: