BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

LinkedIn-ի տուգանքը. Ինչպե՞ս պահպանել տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից աշխարհում

Հկտ 24, 2024 20:04
25
ADS

Եվրոպական Միությունը (ԵՄ) խստացնում է տվյալների պաշտպանության կանոնները, իսկ վերջին դեպքը դա ապացուցում է՝ LinkedIn-ին տուգանելով 310 միլիոն եվրոյով (335 միլիոն դոլար) տվյալների գաղտնիության կանոնների խախտումների համար:

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը, որպես LinkedIn-ի հիմնական կարգավորող, ուշադրություն է հրավիրել Microsoft-ին պատկանող ընկերության գովազդային քաղաքականության վրա, որի արդյունքում որոշվել է տուգանքը։

Տվյալների պաշտպանության իրավունքը ԵՄ-ում

ԵՄ-ում տվյալների պաշտպանության հիմնական կանոնները սահմանվում են Տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգով (GDPR), որը նախատեսում է անձնական տվյալների մշակման բարձր չափանիշներ։ GDPR-ի նպատակն է պաշտպանել անհատների անձնական տվյալները և ապահովել դրանց համարժեք օգտագործումը։ Այս կարգավորումը ներառում է մուտք, սփռում և անձնական տվյալների պահպանման գործընթացները։

LinkedIn-ի Հետաքննությունը

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը նշել է, որ LinkedIn-ը չի ունեցել օրինական հիմք տվյալներ հավաքագրելու համար, որպեսզի թիրախավորի օգտատերերին առցանց գովազդներով։ Արդյունքում, դա հանգեցրել է տվյալների պաշտպանության կանոնների խախտման։ Կարգավորող մարմինը կարևորել է, որ անձնական տվյալների մշակումը առանց համապատասխան իրավական հիմքի «լուրջ խախտում է» ԵՄ-ում։

Կառավարության արձագանքը

ԵՄ-ի փոխհանձնակատար Գրեհեմ Դոյլը նշել է, որ նման դեպքերը ցուցադրում են, թե որքան կարևոր է պահպանել տվյալների պաշտպանությունը։ Նրա խոսքով՝ ընկերությունները պետք է հարգեն օրենքը, իսկ օգտատերերը պետք է վստահ լինեն, որ իրենց տվյալները պաշտպանված են։

LinkedIn-ի պատասխանն

LinkedIn-ը հայտնել է, որ հավատում է իր համապատասխանությանը կանոններին, սակայն շարունակում է աշխատել՝ ապահովելու համար, որ իր «գովազդային գործելակերպը» համապատասխան պահանջներին։ Սա խոսում է տեխնոլոգիական ընկերությունների պահանջների մասին՝ իբրև թե պահպանել սպառողների տվյալները և ճիշտ օգտագործել դրանք։

Հետագա Դիտարկումներ

Այս դեպքը եվրոպական պետությունների համար օրինակ է՝ թե ինչպես պետք է վերաբերվել տվյալների պաշտպանության կանոններին: LinkedIn-ի տուգանքը նաև կարևոր ազդակ է մյուս տեխնոլոգիական ընկերությունների համար, որպեսզի նրանք առավել ուշադիր լինեն իրենց տվյալների մշակման գործընթացների նկատմամբ։

LinkedIn-ի դեմ իրականացված գործողությունները դեռևս մեկ անգամ են հաստատում, որ տվյալների պաշտպանության կանոնները պետք է պահպանվեն, և այս ոլորտում շարունակական վերահսկողություն է անհրաժեշտ։ Տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից թվային աշխարհում առաջնային նշանակություն ունի, և ընկերությունները պետք է համատեղեն իրենց շահերը՝ հաճախորդների անձնական տվյալների պաշտպանության հետ։

Այս դեպքն ամբողջությամբ ցույց է տալիս, որ տվյալների պաշտպանության հարցերում չկա զեղչ, և օրենսդրությունն ու կարգավորումները պետք է դառնան ընկերությունների քաղաքականության անբաժան մասը։