Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

LinkedIn-ի տուգանքը. Ինչպե՞ս պահպանել տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից աշխարհում

Հկտ 24, 2024 20:04
24
ADS

Եվրոպական Միությունը (ԵՄ) խստացնում է տվյալների պաշտպանության կանոնները, իսկ վերջին դեպքը դա ապացուցում է՝ LinkedIn-ին տուգանելով 310 միլիոն եվրոյով (335 միլիոն դոլար) տվյալների գաղտնիության կանոնների խախտումների համար:

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը, որպես LinkedIn-ի հիմնական կարգավորող, ուշադրություն է հրավիրել Microsoft-ին պատկանող ընկերության գովազդային քաղաքականության վրա, որի արդյունքում որոշվել է տուգանքը։

Տվյալների պաշտպանության իրավունքը ԵՄ-ում

ԵՄ-ում տվյալների պաշտպանության հիմնական կանոնները սահմանվում են Տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգով (GDPR), որը նախատեսում է անձնական տվյալների մշակման բարձր չափանիշներ։ GDPR-ի նպատակն է պաշտպանել անհատների անձնական տվյալները և ապահովել դրանց համարժեք օգտագործումը։ Այս կարգավորումը ներառում է մուտք, սփռում և անձնական տվյալների պահպանման գործընթացները։

LinkedIn-ի Հետաքննությունը

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը նշել է, որ LinkedIn-ը չի ունեցել օրինական հիմք տվյալներ հավաքագրելու համար, որպեսզի թիրախավորի օգտատերերին առցանց գովազդներով։ Արդյունքում, դա հանգեցրել է տվյալների պաշտպանության կանոնների խախտման։ Կարգավորող մարմինը կարևորել է, որ անձնական տվյալների մշակումը առանց համապատասխան իրավական հիմքի «լուրջ խախտում է» ԵՄ-ում։

Կառավարության արձագանքը

ԵՄ-ի փոխհանձնակատար Գրեհեմ Դոյլը նշել է, որ նման դեպքերը ցուցադրում են, թե որքան կարևոր է պահպանել տվյալների պաշտպանությունը։ Նրա խոսքով՝ ընկերությունները պետք է հարգեն օրենքը, իսկ օգտատերերը պետք է վստահ լինեն, որ իրենց տվյալները պաշտպանված են։

LinkedIn-ի պատասխանն

LinkedIn-ը հայտնել է, որ հավատում է իր համապատասխանությանը կանոններին, սակայն շարունակում է աշխատել՝ ապահովելու համար, որ իր «գովազդային գործելակերպը» համապատասխան պահանջներին։ Սա խոսում է տեխնոլոգիական ընկերությունների պահանջների մասին՝ իբրև թե պահպանել սպառողների տվյալները և ճիշտ օգտագործել դրանք։

Հետագա Դիտարկումներ

Այս դեպքը եվրոպական պետությունների համար օրինակ է՝ թե ինչպես պետք է վերաբերվել տվյալների պաշտպանության կանոններին: LinkedIn-ի տուգանքը նաև կարևոր ազդակ է մյուս տեխնոլոգիական ընկերությունների համար, որպեսզի նրանք առավել ուշադիր լինեն իրենց տվյալների մշակման գործընթացների նկատմամբ։

LinkedIn-ի դեմ իրականացված գործողությունները դեռևս մեկ անգամ են հաստատում, որ տվյալների պաշտպանության կանոնները պետք է պահպանվեն, և այս ոլորտում շարունակական վերահսկողություն է անհրաժեշտ։ Տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից թվային աշխարհում առաջնային նշանակություն ունի, և ընկերությունները պետք է համատեղեն իրենց շահերը՝ հաճախորդների անձնական տվյալների պաշտպանության հետ։

Այս դեպքն ամբողջությամբ ցույց է տալիս, որ տվյալների պաշտպանության հարցերում չկա զեղչ, և օրենսդրությունն ու կարգավորումները պետք է դառնան ընկերությունների քաղաքականության անբաժան մասը։