ԱՄՆ-ում աղջիկը սիրահարվել է ChatGPT-ի հետ ստեղծած կերպարին. ինչ է տեղի ունեցել հետո. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Թվային դրոշմավորում. ի՞նչ է դա և ինչպե՞ս է այն աշխատում

Հկտ 23, 2024 19:42
215
ADS

Ի՞նչ է ապրանքի թվային դրոշմավորումը

Ապրանքի թվային դրոշմավորումը հսկիչ (նույնականացման) նշանի՝ DataMatrix հատուկ թվային ծածկագրի տեղադրումն է, որն ապահովում է ապրանքի արդի վիճակի վերահսկողությունը։ Այս ծածկագիրը տպագրվում կամ փակցվում է ապրանքի փաթեթավորման վրա՝ հնարավորություն տալով սպառողին և պետական կառույցներին իմանալ, թե ապրանքը երբ և ում կողմից է արտադրվել կամ ներմուծվել։

Ինչու՞ է անհրաժեշտ դրոշմավորումը

Դրոշմավորումը կարևոր է ինչպես պետության, այնպես էլ սպառողների և տնտեսվարողների համար:

  • Պետական վերահսկողություն: Պետությունը վերահսկում է շրջանառությունում գտնվող յուրաքանչյուր ապրանքը, պայքարում է զեղծարարության դեմ, իսկ դա կարևոր է հարկային վարչարարության բարելավման համար։
  • Սպառողի պաշտպանություն: Սպառողները կարող են ստուգել ապրանքի իսկությունն ու սպառման ժամկետը՝ օգտագործելով e-Mark բջջային հավելվածը, ինչը նրանց վստահություն է հաղորդում ապրանքի որակի նկատմամբ։
  • Տնտեսվարողի պաշտպանություն: Տնտեսվարողները պաշտպանվում են անբարեխիղճ մրցակցությունից, քանի որ շուկան զերծ է մնում կրկնօրինակումներից և կեղծված ապրանքների շրջանառությունից։

Ինչպե՞ս է աշխատում դրոշմավորումը

Ներմուծող կամ արտադրող ընկերությունը գրանցվում է ազգային օպերատորի համակարգում, ձեռք բերում DataMatrix ծածկագիր և մինչև ապրանքի վաճառքը այն փակցնում է փաթեթավորմանն։ Սա թույլ է տալիս իրական ժամանակում հետևել ապրանքի տեղաշարժին։ Վաճառքի կետում ծածկագիրը սկանավորվում է, և դա համակարգին տեղեկացնում է, որ ապրանքը դուրս է եկել շրջանառությունից։

Ինչպե՞ս սկսել դրոշմավորումը

Դրոշմավորում իրականացնելու համար արտադրող կամ ներմուծող ընկերությունը պետք է գրանցվի e-Mark համակարգում՝ կատարելով մի քանի քայլեր:

  1. Գրանցման դիմում: Այս քայլը կարելի է իրականացնել էլեկտրոնային կամ թղթային եղանակով։
  2. Պայմանագրի կնքում: Անհրաժեշտ է կնքել պայմանագիր ազգային օպերատորի հետ։
  3. Մուտքային տվյալների ստացում: Կիրառողի համար ստանում են մուտքային անուն և գաղտնաբառ։
  4. Համակարգում աշխատողների գրանցում: Համակարգից օգտվելու համար անհրաժեշտ է գրանցել համապատասխան աշխատակիցներին։
  5. Ծածկագրերի ձեռքբերում: Պետք է ձեռք բերել անհրաժեշտ ծածկագրեր։

Ո՞ր փուլերով է անցնում դրոշմավորումը

Պարտադիր դրոշմավորման ապրանքների ցանկը պարբերաբար ընդլայնվում է։ Այս գործընթացը սկսվում է փորձնական ծրագրից, որը հնարավորություն է տալիս ոլորտի ներկայացուցիչներին ծանոթանալ օրենքի պահանջներին և տեխնիկապես պատրաստվել դրոշմավորմանը։

Ո՞ր ապրանքների վրա է կիրառվում

2023 թվականից Հայաստանում պարտադիր դրոշմավորվում են ծխախոտային և ալկոհոլային արտադրանքը, ինչպես նաև փաթեթավորված խմելու ջուրը։ Այժմ ընթանում են փորձնական ծրագրեր՝ կաթնամթերքի, գարեջրի, կոսմետիկ միջոցների և այլ ապրանքների համար։

Ի՞նչ կլինի, եթե ապրանքը չդրոշմավորվի

Եթե ապրանքը չի դրոշմավորվում, դա համարվում է օրենքի խախտում և ենթակա է պատասխանատվության։ Վաճառքի կետում DataMatrix ծածկագիրը չսկանավորելը նույնպես դիտվում է որպես խախտում։

Ապրանքի թվային դրոշմավորումը ոչ միայն կարևոր միջոցառում է, որը պաշտպանում է սպառողների իրավունքները, այլև խթանում է առողջ մրցակցությունը շուկայում։ Այն ապահովում է ավելի թափանցիկ ու վստահելի ապրանքաշրջանառություն, որը՝ ի վերջո, օգնում է զարգացմանը և տնտեսական բարելավմանը։