BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Թվային դրոշմավորում. ի՞նչ է դա և ինչպե՞ս է այն աշխատում

Հկտ 23, 2024 19:42
216
ADS

Ի՞նչ է ապրանքի թվային դրոշմավորումը

Ապրանքի թվային դրոշմավորումը հսկիչ (նույնականացման) նշանի՝ DataMatrix հատուկ թվային ծածկագրի տեղադրումն է, որն ապահովում է ապրանքի արդի վիճակի վերահսկողությունը։ Այս ծածկագիրը տպագրվում կամ փակցվում է ապրանքի փաթեթավորման վրա՝ հնարավորություն տալով սպառողին և պետական կառույցներին իմանալ, թե ապրանքը երբ և ում կողմից է արտադրվել կամ ներմուծվել։

Ինչու՞ է անհրաժեշտ դրոշմավորումը

Դրոշմավորումը կարևոր է ինչպես պետության, այնպես էլ սպառողների և տնտեսվարողների համար:

  • Պետական վերահսկողություն: Պետությունը վերահսկում է շրջանառությունում գտնվող յուրաքանչյուր ապրանքը, պայքարում է զեղծարարության դեմ, իսկ դա կարևոր է հարկային վարչարարության բարելավման համար։
  • Սպառողի պաշտպանություն: Սպառողները կարող են ստուգել ապրանքի իսկությունն ու սպառման ժամկետը՝ օգտագործելով e-Mark բջջային հավելվածը, ինչը նրանց վստահություն է հաղորդում ապրանքի որակի նկատմամբ։
  • Տնտեսվարողի պաշտպանություն: Տնտեսվարողները պաշտպանվում են անբարեխիղճ մրցակցությունից, քանի որ շուկան զերծ է մնում կրկնօրինակումներից և կեղծված ապրանքների շրջանառությունից։

Ինչպե՞ս է աշխատում դրոշմավորումը

Ներմուծող կամ արտադրող ընկերությունը գրանցվում է ազգային օպերատորի համակարգում, ձեռք բերում DataMatrix ծածկագիր և մինչև ապրանքի վաճառքը այն փակցնում է փաթեթավորմանն։ Սա թույլ է տալիս իրական ժամանակում հետևել ապրանքի տեղաշարժին։ Վաճառքի կետում ծածկագիրը սկանավորվում է, և դա համակարգին տեղեկացնում է, որ ապրանքը դուրս է եկել շրջանառությունից։

Ինչպե՞ս սկսել դրոշմավորումը

Դրոշմավորում իրականացնելու համար արտադրող կամ ներմուծող ընկերությունը պետք է գրանցվի e-Mark համակարգում՝ կատարելով մի քանի քայլեր:

  1. Գրանցման դիմում: Այս քայլը կարելի է իրականացնել էլեկտրոնային կամ թղթային եղանակով։
  2. Պայմանագրի կնքում: Անհրաժեշտ է կնքել պայմանագիր ազգային օպերատորի հետ։
  3. Մուտքային տվյալների ստացում: Կիրառողի համար ստանում են մուտքային անուն և գաղտնաբառ։
  4. Համակարգում աշխատողների գրանցում: Համակարգից օգտվելու համար անհրաժեշտ է գրանցել համապատասխան աշխատակիցներին։
  5. Ծածկագրերի ձեռքբերում: Պետք է ձեռք բերել անհրաժեշտ ծածկագրեր։

Ո՞ր փուլերով է անցնում դրոշմավորումը

Պարտադիր դրոշմավորման ապրանքների ցանկը պարբերաբար ընդլայնվում է։ Այս գործընթացը սկսվում է փորձնական ծրագրից, որը հնարավորություն է տալիս ոլորտի ներկայացուցիչներին ծանոթանալ օրենքի պահանջներին և տեխնիկապես պատրաստվել դրոշմավորմանը։

Ո՞ր ապրանքների վրա է կիրառվում

2023 թվականից Հայաստանում պարտադիր դրոշմավորվում են ծխախոտային և ալկոհոլային արտադրանքը, ինչպես նաև փաթեթավորված խմելու ջուրը։ Այժմ ընթանում են փորձնական ծրագրեր՝ կաթնամթերքի, գարեջրի, կոսմետիկ միջոցների և այլ ապրանքների համար։

Ի՞նչ կլինի, եթե ապրանքը չդրոշմավորվի

Եթե ապրանքը չի դրոշմավորվում, դա համարվում է օրենքի խախտում և ենթակա է պատասխանատվության։ Վաճառքի կետում DataMatrix ծածկագիրը չսկանավորելը նույնպես դիտվում է որպես խախտում։

Ապրանքի թվային դրոշմավորումը ոչ միայն կարևոր միջոցառում է, որը պաշտպանում է սպառողների իրավունքները, այլև խթանում է առողջ մրցակցությունը շուկայում։ Այն ապահովում է ավելի թափանցիկ ու վստահելի ապրանքաշրջանառություն, որը՝ ի վերջո, օգնում է զարգացմանը և տնտեսական բարելավմանը։