Apple-ը մնում է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշը։ Նա այս պաշտոնը զբաղեցնում է տասը տարի,- նշում է Finmarket-ը։ Interbrand-ի հետազոտության տվյալների համաձայն ՝ Apple ապրանքանիշի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 18%-ով և գերազանցել 482,2 մլրդ դոլարը։ Երկրորդ տեղում է Microsoft-ը: Այն ավելացրել է 32%-ով (մինչև 278,3 մլրդ դոլար):
Amazon-ը նահանջել է երրորդ տեղ ՝ ընդամենը 10%-ով աճելով և կազմել 274,8 մլրդ դոլար:Չորրորդ տեղում մնացել է Google-ը, որի արժեքն աճել է 28%-ով (մինչև 251,75 մլրդ դոլար), իսկ Samsung-ը հինգերորդն է (աճը ՝ 17%, մինչև $87,7 մլրդ)։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.