Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից
Թրամփի հարկային օրինագծի ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. կարդացեք abnews.am կայքում
2023-2025 թթ. պետությանն է վերադարձվել ապօրինի ծագում ունեցող 26 անշարժ գույք
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված ավելի քանի 305 մլն դրամի վնաս
YouTube Shorts-ը գերազանցել է TikTok-ը դիտումների քանակով
Amazon-ը ներկայացրել է իր միլիոներորդ ռոբոտը

Meta․ Amazon-ի գնումներն այսուհետ Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 16, 2023 12:19
17

Meta-ն ներկայացրել է նոր գործառույթ, որը թույլ է տալիս Facebook-ի և Instagram-ի օգտատերերին կապել իրենց հաշիվները Amazon-ի հետ՝ ստեղծելով անխափան գնումներ կատարելու փորձ սոցիալական մեդիայի հավելվածներում: Նպատակն է պահել օգտատերերին ներգրավված հարթակներում, մինչ նրանք գնումներ են կատարում Amazon-ում՝ վերացնելով իրենց feed-երից հեռանալու անհրաժեշտությունը, ինչպես հաղորդում է CNBC-ն հինգշաբթի (նոյեմբերի 9-ին):

Amazon-ի ներկայացուցիչը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ում հաճախորդներն առաջին անգամ կարող են տեսնել Amazon-ի գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում և կատարել գնումը՝ առանց սոցիալական մեդիայի հավելվածները լքելու: Իրական ժամանակում գները, Prime իրավասությունը, առաքման գնահատումները և ապրանքի մանրամասները տեսանելի կլինեն Amazon-ի արտադրանքի ընտրված գովազդներում Facebook-ի և Instagram-ի փորձառության շրջանակներում: Amazon-ի միջոցով ներծրագրային գնումների այս հատկությունը ներկայումս հասանելի է Facebook-ում կամ Instagram-ում գովազդվող հատուկ ապրանքների համար, որոնք վաճառվում են կամ ուղղակիորեն Amazon-ի կամ Amazon-ի հարթակում անկախ վաճառողների կողմից:

Facebook-ի և Instagram-ի մայր ընկերությունը՝ Meta-ն, անմիջապես չի արձագանքել այս զարգացման վերաբերյալ մեկնաբանությունների հարցումներին:

Այս ինտեգրումը Meta-ի ռազմավարության մի մասն է՝ բարձրացնելու իր գովազդային եկամուտը, մասնավորապես՝ ի պատասխան 2021թ․ Apple-ի iOS-ի գաղտնիության փոփոխությունների հետ կապված մարտահրավերների, որոնք զգալի ազդեցություն են ունեցել Meta-ի բաժնետոմսերի արժեքի վրա: Ինտեգրումն օգտագործում է Amazon-ի IBN մոդելը, որպեսզի ընդլայնի իր հասանելիությունը և օգնի վաճառականներին նոր հաճախորդներ գտնելու հարցում: Միաժամանակ, Meta-ի բացահայտումների վրա հիմնված մոդելը թույլ է տալիս օգտատերերին ստանալ նպատակային գովազդ՝ առանց դրանք ակտիվ որոնելու:

Այս համագործակցությունը հետևում է Pinterest-ի և Amazon-ի նմանատիպ հաջող համագործակցությանը, որը ստորագրվել է ապրիլին, որի նպատակն էր բարելավել Pinterest-ում գնվող բովանդակությունը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ և ապրանքանիշեր: Այս գործարքը Amazon-ին նշանավորեց որպես Pinterest-ի առաջին երրորդ կողմի գովազդային գործընկեր և ունի սպառողների համար գնումների գործընթացը պարզեցնելու ներուժ: