23թ. ՀՀ օդանավակայաններն ունեցել են մոտ 5 մլն. ուղևոր
Կայացել է ՓՄՁ ենթախորհրդի հերթական նիստը
Համաշխարհային բանկը պատրաստակամ է աջակցել ՀՀ-ին
Ավելի քան 2.660 մեքենա կանգնած է Վերին Լարսում
Մանվել Գրիգորյանից կբռնագանձվի ֏1 մլրդ 800 մլն
Բիզնես լրահոսի մանրամասները՝ www.abnews.am կայքում
«Աջափնյակ» կայարանի շինաշխատանքները կսկսվեն 24թ.
ՀՀ սպառողական գները տարվա սկզբից աճել են 2,5%
Մետրոյի 10 կայարաններում տեղադրվել են վճ.տերմինալներ
23թ. Երևանում շահագործման կհանձնվի 23 մանկապարտեզ
Ավտոներկրողը ֏2 մլրդ վնաս է պատճառել պետությանը
Դեկ. 6-ից ոչ սպանդանոցային մորթի միսը ոչնչացվելու է
ՀՀ-ից ՌԴ արտահանման աճին նպաստել է վերաարտահանումը
ՀՀ պետ.բյուջեի եկամուտներն աճել են 13.8%
ՀՀ տնտեսական ակտիվությունը 10 ամսում աճել է 9.2%
ՀՀ ներառվել է ՌԴ վիսկիի ներկրողների հնգյակում
Երևանի համար ձեռք է բերվել 50 ձնամաքրման մեքենա
Պետական պարտքը կազմել է ֏4 տրլն 454 մլրդ` աճելով 6,4%
Հայաստան հիմնադրամի մարաթոնում հավաքվել է $8.4 միլիոն
22թ. աղքատության մակարդակը Հայաստանում 24.8% է

Meta․ Amazon-ի գնումներն այսուհետ Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 16, 2023 12:19
5
ADS

Meta-ն ներկայացրել է նոր գործառույթ, որը թույլ է տալիս Facebook-ի և Instagram-ի օգտատերերին կապել իրենց հաշիվները Amazon-ի հետ՝ ստեղծելով անխափան գնումներ կատարելու փորձ սոցիալական մեդիայի հավելվածներում: Նպատակն է պահել օգտատերերին ներգրավված հարթակներում, մինչ նրանք գնումներ են կատարում Amazon-ում՝ վերացնելով իրենց feed-երից հեռանալու անհրաժեշտությունը, ինչպես հաղորդում է CNBC-ն հինգշաբթի (նոյեմբերի 9-ին):

Amazon-ի ներկայացուցիչը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ում հաճախորդներն առաջին անգամ կարող են տեսնել Amazon-ի գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում և կատարել գնումը՝ առանց սոցիալական մեդիայի հավելվածները լքելու: Իրական ժամանակում գները, Prime իրավասությունը, առաքման գնահատումները և ապրանքի մանրամասները տեսանելի կլինեն Amazon-ի արտադրանքի ընտրված գովազդներում Facebook-ի և Instagram-ի փորձառության շրջանակներում: Amazon-ի միջոցով ներծրագրային գնումների այս հատկությունը ներկայումս հասանելի է Facebook-ում կամ Instagram-ում գովազդվող հատուկ ապրանքների համար, որոնք վաճառվում են կամ ուղղակիորեն Amazon-ի կամ Amazon-ի հարթակում անկախ վաճառողների կողմից:

Facebook-ի և Instagram-ի մայր ընկերությունը՝ Meta-ն, անմիջապես չի արձագանքել այս զարգացման վերաբերյալ մեկնաբանությունների հարցումներին:

Այս ինտեգրումը Meta-ի ռազմավարության մի մասն է՝ բարձրացնելու իր գովազդային եկամուտը, մասնավորապես՝ ի պատասխան 2021թ․ Apple-ի iOS-ի գաղտնիության փոփոխությունների հետ կապված մարտահրավերների, որոնք զգալի ազդեցություն են ունեցել Meta-ի բաժնետոմսերի արժեքի վրա: Ինտեգրումն օգտագործում է Amazon-ի IBN մոդելը, որպեսզի ընդլայնի իր հասանելիությունը և օգնի վաճառականներին նոր հաճախորդներ գտնելու հարցում: Միաժամանակ, Meta-ի բացահայտումների վրա հիմնված մոդելը թույլ է տալիս օգտատերերին ստանալ նպատակային գովազդ՝ առանց դրանք ակտիվ որոնելու:

Այս համագործակցությունը հետևում է Pinterest-ի և Amazon-ի նմանատիպ հաջող համագործակցությանը, որը ստորագրվել է ապրիլին, որի նպատակն էր բարելավել Pinterest-ում գնվող բովանդակությունը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ և ապրանքանիշեր: Այս գործարքը Amazon-ին նշանավորեց որպես Pinterest-ի առաջին երրորդ կողմի գովազդային գործընկեր և ունի սպառողների համար գնումների գործընթացը պարզեցնելու ներուժ:

Մեկնաբանություն