Ամառային կանխարգելիչ սպասարկման ավարտից հետո ամերիկյան ձեռնարկությունները սկսեցին ավելացնել հեղուկ բնական գազի (LNG) մատակարարումը Եվրոպա։ Հունիսի վերջից կայանների բեռնումը հասել է առավելագույնին, արտադրության համար օրական օգտագործվում է 325 մլն խմ գազ, և մոտ ապագայում այդ ցուցանիշները կաճի։ Այս մասին գրում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով Platts-ի տվյալներին։
Մատակարարման ավելացումը նաև ապահովում է Calcasieu Pass նոր գործարանի աստիճանական գործարկումը ՝ տարեկան 12 մլն տոննա LNG հզորությամբ։ Այնուամենայնիվ, առաքումները դեռ չեն հասել գարնանային մակարդակին, քանի որ մինչև նոյեմբեր հնարավոր չի լինի վերացնել Ֆրիպորտ գործարանում վթարի բոլոր հետևանքները (երկրի հեղուկացման բոլոր հզորությունների 23 տոկոսը):
Մատակարարները փորձում են առավելագույնի հասցնել արտադրությունը ՝ Եվրոպայում գազի բարձր գներից օգտվելու համար: Օգոստոսի վերջին Հենրի հանգույցում (ԱՄՆ-ի հիմնական տեղամասում) LNG-ի արժեքը մոտ տասն անգամ ցածր է, քան Եվրոպայում:
Այսպիսով, երկարաժամկետ պայմանագրերով ընկերությունները գերշահույթներ են ստանում ՝ նույնիսկ հաշվի առնելով մատակարարման թանկացումը, կարողանում են գազը վաճառել հինգ անգամ թանկ։ Առևտրականները կարող են ստանալ մինչև 2,1 հազար դոլար զուտ շահույթ հազար խորանարդ մետրի դիմաց, երբ վաճառում են LNG անմիջապես բեռնաթափման տերմինալում:
Իրավիճակը կարող է հանգեցնել LNG-ի արտահանման համար ենթակառուցվածքներում ներդրումների կտրուկ ներհոսքի։ Միայն Freeport-ում թրեյդերները կարող են տարեկան 29 միլիարդ դոլարի դրամական հոսքեր ստեղծել, թեև գործարանն ինքն արժեցել է ընդամենը 12,5 միլիարդ դոլար: Ստացվում է, որ նույնիսկ գնաճը և այլ ծախսերի աճը հաշվի առնելով ՝ ձեռնարկության կառուցումն արդյունք է տալիս ընդամենը մեկ տարում։