Meta-ն տեսնում է «հնարավորություն՝ ներկայացնելու AI գործակալներին միլիարդավոր մարդկանց այնպես, որ օգտակար և իմաստալից լինի: Մենք ուսումնասիրում ենք WhatsApp-ում և Messenger-ում զրույցի հնարավորությունները, Facebook-ի և Instagram-ի հաղորդագրությունների և գովազդի տեսողական ստեղծման գործիքները, և, ի վերջո, վիդեո և մուլտիմոդալ փորձառությունները: Ես ակնկալում եմ, որ այս գործիքները արժեքավոր կլինեն բոլորի համար»,- ներդրողներին ասել է գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգը,- գրում է fintech.am-ը։
Ցուկերբերգը վստահ է, որ AI-ի ներդրումը կօգնի բիզնես հաղորդագրությունների և հաճախորդների աջակցության հարցում: Հետագայում դա կտարածվի մետավերսի վրա աշխատելու վրա, որտեղ մարդկանց համար ավելի հեշտ կլինի ստեղծել ավատարներ, առարկաներ, աշխարհներ և ծածկագրեր՝ կապելով ամեն ինչ:
Վերջերս ընկերությունը հայտնել է 28,6 միլիարդ դոլար եկամտի և ռեկորդային՝ օրական 2 միլիարդ օգտատիրոջ մասին: Meta-ի շահույթը եռամսյակում կազմել է 5,7 մլրդ դոլար՝ նախորդ տարվա համեմատ 24%-ով պակաս: