Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Անհատ վարորդների կողմից էլեկտրոնային ՀԴՄ կտրոնների կիրառումը ընդլայնվում է. ՊԵԿ

Հկտ 21, 2024 09:46
28

Սեպտեմբերի 1-ից ՀՀ տաքսի ծառայությունների ոլորտում ուժի մեջ է մտել մի շարք նոր կանոնակարգեր, որոնք ազդում են թե՛ տաքսի վարորդների, թե՛ ուղևորների վրա։

Պետական եկամուտների կոմիտեն (ՊԵԿ) այս կարգավորումների նպատակն է կարգավորել և արդյունավետ դարձնել ոլորտը՝ ապահովելով հարկային պարտավորությունների ճիշտ կատարումը։

Ի՞նչ են ենթադրում նոր կարգավորումները

Նոր կանոնակարգերով նախատեսվում է, որ տաքսի ծառայություններ մատուցող բոլոր վարորդները պարտադիր պետք է միանան ՊԵԿ էլեկտրոնային հսկիչ դրամարկղային մեքենայի (ՀԴՄ) համակարգին և յուրաքանչյուր ուղևորափոխադրման դեպքում տրամադրեն էլեկտրոնային ՀԴՄ կտրոն: Սա վերաբերում է թե՛ կանխիկ, թե՛ անկանխիկ գործարքներին։

Ըստ ՊԵԿ-ի տրամադրած տվյալների, մինչև սեպտեմբերի 30-ը արդեն 40789 վարորդ էր գրանցվել էլեկտրոնային հարթակում, և գեներացվել էր ավելի քան 6.6 միլիոն էլեկտրոնային ՀԴՄ կտրոն, ինչը կազմում է շուրջ 8 միլիարդ դրամի չափով գործարքներ։ Անհատ վարորդների կողմից՝ այս ընթացքում, գեներացվել է 1463 կտրոն, մոտ 26.2 միլիոն դրամի գործարքների համար։

Տուգանքներ և խախտումներ

Շատերն, իհարկե, կհարցնեն՝ ի՞նչ է լինում, եթե վարորդը ՀԴՄ կտրոն չի տրամադրում։ ՊԵԿ-ից հայտնում են, որ տուգանքների վերաբերյալ տեղեկություն դեռևս չեն ստացել։ Սակայն, վարորդների համար սա զգուշացում է՝ խախտումների դեպքում տուգանքները կարող են հետևել։

Պարտադիր արտոնագրեր և պետական տուրքեր

Բացի էլեկտրոնային ՀԴՄ համակարգին միանալուց, տաքսի ծառայություն մատուցող վարորդները պարտավոր են ունենալ արտոնագիր և վճարել պետական տուրք՝ ուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար։ Նոր կանոնակարգերը տարբերակում են կանխիկ և անկանխիկ վճարումները՝ կախված վճարման եղանակից՝ տուրքերի չափը տարբեր է.

  • Կանխիկ վճարումների դեպքում՝ տուրքը կազմում է փոխադրման ընդհանուր արժեքի 2 տոկոսը, որը մինչև 2026թ. կհասնի 5 տոկոսի։
  • Անկանխիկ վճարումների դեպքում՝ տուրքը կազմում է փոխադրման ընդհանուր արժեքի 1.5 տոկոսը, որը մինչև 2026թ. կբարձրանա 4 տոկոսի։

Ի՞նչ է սա նշանակում վարորդների և ուղևորների համար

Նոր կարգավորումները կոչված են ապահովելու, որ տաքսի ծառայությունները ավելի թափանցիկ և կանոնակարգված լինեն։ Վարորդների համար սա նշանակում է ավելացված վարչարարական բեռ՝ էլեկտրոնային ՀԴՄ համակարգին միանալ և արտոնագրեր ստանալ։ Բայց սա նաև հնարավորություն է՝ խուսափելու հետագա տուգանքներից ու խախտումների հետևանքներից։

Ուղևորները նույնպես կարող են օգտվել նոր կանոնակարգերից՝ վստահ լինելով, որ վճարումները կատարվում են վերահսկելի և թափանցիկ եղանակով, իսկ ՀԴՄ կտրոնները հանդիսանում են գործարքների մասին հստակ փաստաթուղթ։