Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%
Սևանա լճում կայացավ առագաստանավերի մեկնարկի և սեզոնի առաջին ռեգատայի արարողությունը. դիտեք ABNews.am կայքում

Ժամանակակից մարքեթինգի սարսափելի վիճակը

Փտր 17, 2025 11:31
32

Ժամանակակից մարքեթինգն անցնում է դինամիկ փոփոխությունների փուլ՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով, սպառողների վարքագծի փոփոխություններով և գովազդի գերհագեցվածությամբ: Չնայած մարքեթինգային գործիքների բազմազանությանը, ոլորտը բախվում է մի շարք լուրջ խնդիրների, որոնք կասկածի տակ են դնում դրա արդյունավետությունը:

Գովազդային գերբեռնվածություն և սպառողների կուրություն

Այսօր սպառողները ամեն օր հանդիպում են հազարավոր գովազդային ուղերձների, որոնց մեծ մասը անտեսվում է: Մարդիկ զարգացրել են այսպես կոչված «գովազդային կուրություն» (ad blindness), ինչը բարդացնում է ընկերությունների համար լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցվելը:

Տվյալների ավելցուկ և անարդյունավետ օգտագործում

Մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունն առավելապես կախված է տվյալներից, սակայն շատ ընկերություններ չեն կարողանում ճիշտ օգտագործել այդ հսկայական տեղեկատվությունը: Թերի տվյալների վերլուծությունը բերում է սխալ թիրախավորման, վատ բովանդակության և վերջիվերջո՝ անարդյունավետ մարքեթինգային բյուջեների:

Արհեստական բանականության ազդեցությունը

Արհեստական բանականությունը (AI) հեղափոխում է ոլորտը, բայց միևնույն ժամանակ բերում է նոր մարտահրավերներ: Ալգորիթմները երբեմն կարող են վնասել բրենդի վարկանիշին՝ ցուցադրելով գովազդներ ոչ համապատասխան լսարանին կամ անսպասելի կոնտեքստում:

Վստահության ճգնաժամ և սպառողների կասկածամտություն

Սպառողները դարձել են ավելի զգույշ՝ հատկապես խաբուսիկ գովազդային մարտավարությունների պատճառով: Մարդիկ ակնկալում են իրական արժեք և թափանցիկություն, այլ ոչ թե արհեստականորեն ձևավորված մարքեթինգային ուղերձներ:

Բովանդակության որակի անկում

Վերջին տարիներին շատ բրենդեր ձգտում են անընդհատ արտադրել բովանդակություն՝ առանց դրա որակի վրա կենտրոնանալու: Արդյունքում՝ լսարանը գերհագեցվում է ցածրորակ, ոչ հետաքրքիր նյութերով, ինչը նվազեցնում է ներգրավվածությունը:

Ի՞նչ կարելի է անել

Թիրախավորել ոչ թե լայն զանգվածներ, այլ կոնկրետ լսարաններ՝ հիմնվելով տվյալների խելացի օգտագործման վրա։

Կենտրոնանալ բովանդակության որակի վրա՝ ավելորդ քանակից խուսափելով։

Մշակել իրական, ոչ թե կեղծ բրենդային արժեքներ՝ վստահություն վաստակելու համար։

Ինտեգրել մարքեթինգի ժամանակակից մոտեցումներ՝ օրինակ՝ storytelling, ինֆլուենսեր մարքեթինգ և անձնավորված առաջարկներ։

Օգտագործել AI, բայց խելամտորեն՝ բացառելով ավտոմատացված անորակ գովազդները։

Մարքեթինգը մահանում է այն ժամանակ, երբ այն վերածվում է պարզապես բիզնեսի, այլ ոչ թե լսարանի հետ կապ ստեղծելու արվեստի: Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է նոր մոտեցում՝ մարդկային շեշտադրմամբ: 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: