ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ժամանակակից մարքեթինգի սարսափելի վիճակը

Փտր 17, 2025 11:31
33

Ժամանակակից մարքեթինգն անցնում է դինամիկ փոփոխությունների փուլ՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով, սպառողների վարքագծի փոփոխություններով և գովազդի գերհագեցվածությամբ: Չնայած մարքեթինգային գործիքների բազմազանությանը, ոլորտը բախվում է մի շարք լուրջ խնդիրների, որոնք կասկածի տակ են դնում դրա արդյունավետությունը:

Գովազդային գերբեռնվածություն և սպառողների կուրություն

Այսօր սպառողները ամեն օր հանդիպում են հազարավոր գովազդային ուղերձների, որոնց մեծ մասը անտեսվում է: Մարդիկ զարգացրել են այսպես կոչված «գովազդային կուրություն» (ad blindness), ինչը բարդացնում է ընկերությունների համար լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցվելը:

Տվյալների ավելցուկ և անարդյունավետ օգտագործում

Մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունն առավելապես կախված է տվյալներից, սակայն շատ ընկերություններ չեն կարողանում ճիշտ օգտագործել այդ հսկայական տեղեկատվությունը: Թերի տվյալների վերլուծությունը բերում է սխալ թիրախավորման, վատ բովանդակության և վերջիվերջո՝ անարդյունավետ մարքեթինգային բյուջեների:

Արհեստական բանականության ազդեցությունը

Արհեստական բանականությունը (AI) հեղափոխում է ոլորտը, բայց միևնույն ժամանակ բերում է նոր մարտահրավերներ: Ալգորիթմները երբեմն կարող են վնասել բրենդի վարկանիշին՝ ցուցադրելով գովազդներ ոչ համապատասխան լսարանին կամ անսպասելի կոնտեքստում:

Վստահության ճգնաժամ և սպառողների կասկածամտություն

Սպառողները դարձել են ավելի զգույշ՝ հատկապես խաբուսիկ գովազդային մարտավարությունների պատճառով: Մարդիկ ակնկալում են իրական արժեք և թափանցիկություն, այլ ոչ թե արհեստականորեն ձևավորված մարքեթինգային ուղերձներ:

Բովանդակության որակի անկում

Վերջին տարիներին շատ բրենդեր ձգտում են անընդհատ արտադրել բովանդակություն՝ առանց դրա որակի վրա կենտրոնանալու: Արդյունքում՝ լսարանը գերհագեցվում է ցածրորակ, ոչ հետաքրքիր նյութերով, ինչը նվազեցնում է ներգրավվածությունը:

Ի՞նչ կարելի է անել

Թիրախավորել ոչ թե լայն զանգվածներ, այլ կոնկրետ լսարաններ՝ հիմնվելով տվյալների խելացի օգտագործման վրա։

Կենտրոնանալ բովանդակության որակի վրա՝ ավելորդ քանակից խուսափելով։

Մշակել իրական, ոչ թե կեղծ բրենդային արժեքներ՝ վստահություն վաստակելու համար։

Ինտեգրել մարքեթինգի ժամանակակից մոտեցումներ՝ օրինակ՝ storytelling, ինֆլուենսեր մարքեթինգ և անձնավորված առաջարկներ։

Օգտագործել AI, բայց խելամտորեն՝ բացառելով ավտոմատացված անորակ գովազդները։

Մարքեթինգը մահանում է այն ժամանակ, երբ այն վերածվում է պարզապես բիզնեսի, այլ ոչ թե լսարանի հետ կապ ստեղծելու արվեստի: Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է նոր մոտեցում՝ մարդկային շեշտադրմամբ: 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: