

Հունվար ամսին էլեկտրական (EV) և պլագին հիբրիդային (PHEV) մեքենաների համաշխարհային վաճառքը տարեկան կտրվածքով աճել է 18%-ով։ Rho Motion հետազոտական ընկերության տվյալներով՝ Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում աճի տեմպերը գերազանցել են Չինաստանին, ինչը վերջին մեկ տարվա ընթացքում առաջին նման դեպքն է։
Ինչն Է խթանել աճը
Եվրոպական ավտոմեքենաների շուկան տարվա սկիզբը դիմավորել է ուժեղ դիրքերով։ Սա մասամբ պայմանավորված է Եվրամիությունում CO2-ի արտանետումների թիրախների խստացմամբ, ինչը խթանել է էլեկտրական մեքենաների պահանջարկը։
ԱՄՆ-ում EV վաճառքը նույնպես շարունակել է աճել՝ տարվա առաջին ամսին ավելանալով 22,1%-ով։ Միևնույն ժամանակ, Չինաստանում վաճառքների ամսական անկումը կազմել է 43%։ Սա պայմանավորված է եղել Չինական Ամանորի տոնական շրջանի ազդեցությամբ, սակայն կառավարությունը ձեռնարկել է սուբսիդիաների երկարաձգման քայլեր՝ կանխելու համար էլեկտրական մեքենաների վաճառքի հնարավոր դանդաղումը։
Վաճառքի թվերը՝ մայրցամաքներով
- Ամբողջ աշխարհում՝ EV և PHEV մեքենաների վաճառքները կազմել են 1,3 միլիոն միավոր՝ 17,7%-ով աճելով նախորդ տարվա հունվար ամսվա համեմատ։
- Չինաստանում՝ վաճառքը կազմել է 0,7 միլիոն մեքենա, տարեկան աճը՝ 11,8%։
- Եվրոպայում՝ վաճառքը կազմել է 0,25 միլիոն մեքենա, աճը՝ 21%։
- ԱՄՆ և Կանադա՝ աճը կազմել է 22,1%, վաճառքները՝ 0,13 միլիոն։
- Մնացած աշխարհում՝ EV-ների վաճառքները աճել են 50%-ով։
Տարբեր երկրների արդյունքները
- Գերմանիայում գրանցվել է 40%-ից ավելի աճ, ինչը մասամբ պայմանավորված էր 2024-ի հունվարին գրանցված թույլ ցուցանիշներով, երբ էլեկտրաէներգիայի սուբսիդիաները հանկարծակի դադարեցին։
- Ֆրանսիայում EV շուկան անկում է ապրել 52%-ով, ինչը հիմնականում պայմանավորված էր PHEV մեքենաների համար նոր քաշային հարկի ներդրմամբ։
Ինչու Է սա կարևոր
Էլեկտրական մեքենաների աճող պահանջարկը կապված է տարբեր երկրների կողմից իրականացվող խթանիչ քաղաքականությունների հետ։ Եվրոպայում CO2-ի արտանետումների սահմանափակման նոր թիրախները խթանում են էլեկտրական մեքենաների վաճառքը, մինչդեռ Չինաստանը ստիպված է ավելի երկարաձգել սուբսիդիաները՝ ապահովելու համար շուկայի կայուն աճը։
Միևնույն ժամանակ, EV արտադրողները բախվում են առևտրային լարվածությանը, արտադրության կրճատման հնարավորությանը և որոշ շուկաներում սպառողական պահանջարկի անկմանը։ Այս մարտահրավերների ֆոնին էլեկտրական մեքենաների համաշխարհային շուկան շարունակում է վերափոխվել՝ արձագանքելով նոր քաղաքականությունների և տնտեսական գործոնների ազդեցությանը։