2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

Սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ. ի՞նչ անել

Ապր 13, 2025 14:56
40

Շատ բիզնեսներ ունեն սոցիալական մեդիայի էջ, սակայն գրեթե ոչ ոք չի արձագանքում հրապարակումներին՝ ոչ լայքեր, ոչ մեկնաբանություններ, ոչ պահումներ։ Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ սոցցանցը պետք չէ քո բիզնեսին։ Բացարձակապես ոչ։ Սա պարզապես նշանակում է, որ պետք է փոխել մոտեցումը։

Հասկանալ հիմնախնդիրը

Երբ բիզնես էջը հետաքրքիր չէ, պատճառները հիմնականում հետևյալն են․

  • Բովանդակությունը չափազանց վաճառող է, ոչ թե օգտակար։

  • Թիրախային լսարանը չի սահմանվել հստակ, կամ ճիշտ մարդիկ չեն հասնում հրապարակումներին։

  • Չկա բովանդակային ռազմավարություն՝ երբ և ինչ մասին պետք է գրես։

  • Չի օգտագործվում վիզուալ և պատմողական ուժը, որը կարևորվում է սոցցանցերում։

Ի՞նչ անել՝ սոցցանցային ներկայնդ կենդանացնելու համար

1. Փոխիր կենտրոնացումը՝ վաճառքից դեպի արժեք

Մի փորձիր անընդհատ միայն վաճառել։ Մարդիկ չեն սիրում գովազդ, նրանք փնտրում են լուծումներ, գաղափարներ, ոգեշնչում կամ հումոր։ Տվե՛ նրանց դա։ Որպես օրինակ՝

  • Եթե ունես հագուստի խանութ, մի՛ խոսիր միայն նոր հավաքածուների մասին, այլ պատմիր՝ ինչպես ճիշտ համադրել հագուստը։

  • Եթե սննդի բիզնես է, գրիր՝ ինչպե՞ս ընտրել առողջ կերակուրներ, ինչպես պատրաստել պարզ ուտեստներ։

Ոսկե կանոն. Արժեք առաջ բեր, ոչ թե ապրանք մղիր։

2. Աճեցրու բովանդակության տեսակը և որակը

Բովանդակությունը չպետք է լինի միօրինակ․ օգտագործիր տարբեր ձևաչափեր.

  • Ինֆոգրաֆիկաներ

  • Կարճ հոլովակներ (Reels, TikTok, Shorts)

  • Այլ օգտատերերի բովանդակության վերաբաշխում (UGC)

  • Պատմություններ՝ քո ապրանքի կամ ծառայության շուրջ

Փորձիր հուզական կապ ստեղծել՝ հարցեր տալով, պատմություններ պատմելով, թաքնված լուրեր բացահայտելով։

3. Հստակ դիրքավորում և հաղորդագրություն

Քո էջը պետք է ունենա հստակ դեմք։ Ընտրիր՝

  • Ո՞ւմ համար ես ստեղծում բովանդակություն (քո իդեալական հաճախորդը ո՞վ է)

  • Ի՞նչ խնդիր ես լուծում այդ մարդու համար

  • Ինչպիսի՞ տոնով ես խոսում՝ մասնագիտական, ընկերական, հումորային, թե միքս

Օրինակ՝ եթե աշխատում ես մայրիկների համար, օգտագործիր մեղմ տոն, ներկայացրու խորհուրդներ երեխաների խնամքի մասին։

4. Պլանավորիր ու վերլուծիր

Պարզապես պատահական բովանդակություն տեղադրելը արդյունք չի տա։ Փոխարենը՝

  • Ստեղծիր հրապարակումների օրացույց՝ շաբաթվա թեմաներով

  • Վերլուծիր՝ որ հրապարակումներն են աշխատում, որոնք՝ ոչ (հասանելիություն, ներգրավվածություն)

  • Կրկնիր այն, ինչը արդյունք է տալիս

Օրինակ՝ երկուշաբթի օգտակար գրառում, չորեքշաբթի հաճախորդի պատմություն, ուրբաթ հարց ու պատասխան։

5. Աշխատիր լսարանի հետ

Քանի որ սոցցանցերը երկխոսության հարթակ են, մի՛ խոսիր միայնակ։ Խրախուսիր հետևյալը.

  • Մեկնաբանություններ՝ հարցեր տուր, կարծիք հարցրու

  • Հետադարձ կապ՝ հարցումներ Stories-ներում

  • Ուղիղ եթերներ՝ բաց քննարկումներ

Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, ավելի հավանական է, որ կարձագանքեն։

***

  • Օգտագործիր ինֆլուենսերների կամ միկրոինֆլուենսերների օգնությունը

  • Համագործակցիր այլ բիզնեսների հետ՝ փոխհրապարակումների համար

  • Կազմակերպիր խաղարկություններ և ակցիաներ՝ ներգրավվածությունն աճեցնելու համար

Եթե սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ, մի հրաժարվիր։ Դա լուծելի խնդիր է։ Պետք է պարզապես փոխել մտածելակերպը՝ վաճառքի փորձից դեպի արժեք ստեղծելու մոդել։ Երբ սկսես տալ այն, ինչ մարդիկ փնտրում են, նրանք էլ կսկսեն արձագանքել։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: