VOYAH ապրանքանիշի նոր պրեմիում դասի շքեղ մոդելը պաշտոնապես Հայաստանում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Նոր արշավ ECCO-ում՝ IDBank-ից և Իդրամից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում սկսվում է մեծ ճանապարհաշինություն․ ինչ է փոխվելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ նպատակով է ՊԵԿ-ն օգտագործում արհեստական բանականությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս 5 ոլորտները փոխել են մարդկանց կյանքը․ ինչպես դառնալ միլիարդատեր՝ մեկ գաղափարով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետդեպարտամենտում կկրճատեն ավելի քան 130 բաժիններ եւ ավելի քան 700 պաշտոններ
Ինչի վրա կծախսվի 5 միլիոն եվրոն․ կառավարությունը հաստատել է նոր ծրագիր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության ի՞նչ տարբերակներ կան համացանցում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերազինված դասասենյակներ՝ սահմանամերձ շրջանների երեխաների համար. դիտեք ABNews.am կայքում
Վանաձորում բացվեց գերճշգրիտ սարքավորումներով հագեցած Յան Կլինիկ ախտորոշիչ կենտրոնը՝ Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 49 մլն դրամի օգնություն կտրամադրի Սիրիայի բնակչությանը
Աշխարհում ամենավտանգավոր ձկնատեսակը հայտնվել է հայկական շուկայում. ահազանգ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Intel-ը նախատեսում է աշխատանքից հեռացնել ավելի քան 21,000 աշխատակիցների
Հունվար-մարտ ժամանահատվածում Վրաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը կազմել է 5.618 միլիարդ դոլար
Evocabank-ը կմասնակցի Career City Fest 2K25-ին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկն ու «ԱՐՓԱ» գիտահետազոտական ինստիտուտը հայտարարեցին համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews․am կայքում

Սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ. ի՞նչ անել

Ապր 13, 2025 14:56
27

Շատ բիզնեսներ ունեն սոցիալական մեդիայի էջ, սակայն գրեթե ոչ ոք չի արձագանքում հրապարակումներին՝ ոչ լայքեր, ոչ մեկնաբանություններ, ոչ պահումներ։ Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ սոցցանցը պետք չէ քո բիզնեսին։ Բացարձակապես ոչ։ Սա պարզապես նշանակում է, որ պետք է փոխել մոտեցումը։

Հասկանալ հիմնախնդիրը

Երբ բիզնես էջը հետաքրքիր չէ, պատճառները հիմնականում հետևյալն են․

  • Բովանդակությունը չափազանց վաճառող է, ոչ թե օգտակար։

  • Թիրախային լսարանը չի սահմանվել հստակ, կամ ճիշտ մարդիկ չեն հասնում հրապարակումներին։

  • Չկա բովանդակային ռազմավարություն՝ երբ և ինչ մասին պետք է գրես։

  • Չի օգտագործվում վիզուալ և պատմողական ուժը, որը կարևորվում է սոցցանցերում։

Ի՞նչ անել՝ սոցցանցային ներկայնդ կենդանացնելու համար

1. Փոխիր կենտրոնացումը՝ վաճառքից դեպի արժեք

Մի փորձիր անընդհատ միայն վաճառել։ Մարդիկ չեն սիրում գովազդ, նրանք փնտրում են լուծումներ, գաղափարներ, ոգեշնչում կամ հումոր։ Տվե՛ նրանց դա։ Որպես օրինակ՝

  • Եթե ունես հագուստի խանութ, մի՛ խոսիր միայն նոր հավաքածուների մասին, այլ պատմիր՝ ինչպես ճիշտ համադրել հագուստը։

  • Եթե սննդի բիզնես է, գրիր՝ ինչպե՞ս ընտրել առողջ կերակուրներ, ինչպես պատրաստել պարզ ուտեստներ։

Ոսկե կանոն. Արժեք առաջ բեր, ոչ թե ապրանք մղիր։

2. Աճեցրու բովանդակության տեսակը և որակը

Բովանդակությունը չպետք է լինի միօրինակ․ օգտագործիր տարբեր ձևաչափեր.

  • Ինֆոգրաֆիկաներ

  • Կարճ հոլովակներ (Reels, TikTok, Shorts)

  • Այլ օգտատերերի բովանդակության վերաբաշխում (UGC)

  • Պատմություններ՝ քո ապրանքի կամ ծառայության շուրջ

Փորձիր հուզական կապ ստեղծել՝ հարցեր տալով, պատմություններ պատմելով, թաքնված լուրեր բացահայտելով։

3. Հստակ դիրքավորում և հաղորդագրություն

Քո էջը պետք է ունենա հստակ դեմք։ Ընտրիր՝

  • Ո՞ւմ համար ես ստեղծում բովանդակություն (քո իդեալական հաճախորդը ո՞վ է)

  • Ի՞նչ խնդիր ես լուծում այդ մարդու համար

  • Ինչպիսի՞ տոնով ես խոսում՝ մասնագիտական, ընկերական, հումորային, թե միքս

Օրինակ՝ եթե աշխատում ես մայրիկների համար, օգտագործիր մեղմ տոն, ներկայացրու խորհուրդներ երեխաների խնամքի մասին։

4. Պլանավորիր ու վերլուծիր

Պարզապես պատահական բովանդակություն տեղադրելը արդյունք չի տա։ Փոխարենը՝

  • Ստեղծիր հրապարակումների օրացույց՝ շաբաթվա թեմաներով

  • Վերլուծիր՝ որ հրապարակումներն են աշխատում, որոնք՝ ոչ (հասանելիություն, ներգրավվածություն)

  • Կրկնիր այն, ինչը արդյունք է տալիս

Օրինակ՝ երկուշաբթի օգտակար գրառում, չորեքշաբթի հաճախորդի պատմություն, ուրբաթ հարց ու պատասխան։

5. Աշխատիր լսարանի հետ

Քանի որ սոցցանցերը երկխոսության հարթակ են, մի՛ խոսիր միայնակ։ Խրախուսիր հետևյալը.

  • Մեկնաբանություններ՝ հարցեր տուր, կարծիք հարցրու

  • Հետադարձ կապ՝ հարցումներ Stories-ներում

  • Ուղիղ եթերներ՝ բաց քննարկումներ

Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, ավելի հավանական է, որ կարձագանքեն։

***

  • Օգտագործիր ինֆլուենսերների կամ միկրոինֆլուենսերների օգնությունը

  • Համագործակցիր այլ բիզնեսների հետ՝ փոխհրապարակումների համար

  • Կազմակերպիր խաղարկություններ և ակցիաներ՝ ներգրավվածությունն աճեցնելու համար

Եթե սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ, մի հրաժարվիր։ Դա լուծելի խնդիր է։ Պետք է պարզապես փոխել մտածելակերպը՝ վաճառքի փորձից դեպի արժեք ստեղծելու մոդել։ Երբ սկսես տալ այն, ինչ մարդիկ փնտրում են, նրանք էլ կսկսեն արձագանքել։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: