Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

ՀԿԵ-ն անցնում է ուղևորափոխադրումների ամառային չվացուցակի

Հնս 12, 2023 17:13
71
ADS

Հունիսի 14-ից «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունն անցնում է ուղևորափոխադրումների ամառային չվացուցակի: Ընթացիկ տարում, ի տարբերություն նախորդ տարվա, ավելացել է Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով չվերթերի հաճախականությունը, «Արմենիա» ֆիրմային գնացքը Երևանից մեկնելու է երկու օրը մեկ։ Երթուղին գործելու է սովորության համաձայն մինչև սեպտեմբերի 30-ը, և ըստ ՀԿԵ-ի հաշվարկների ՝ ընթացիկ տարում տվյալ երթուղով կսպասարկվի մինչև 40 հազար ուղևոր,- գրում է b24.am-ը։

Ընթացիկ ամառային սեզոնի ևս մեկ նորամուծություն է Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան մերձքաղաքային էլեկտրագնացքի մեկնման կետի փոփոխությունը: Ի տարբերություն նախորդ տարիների ՝ էլեկտրագնացքը կշարժվի ոչ թե «Ալմաստ» կանգառից (Քանաքեռ-Զեյթուն համայնք), այլ Երևանի կայարանից։ Թեև այս դեպքում երթուղին կերկարաձգվի 36 կմ-ով, սակայն ճանապարհորդության ժամանակը կմնա անփոփոխ՝ Երևանից մինչև Շորժա` 3 ժամ։ Սա ավելի հարմարավետ կլինի ուղևորների համար, որոնք կօգտվեն մայրաքաղաքի կայարանի զարգացած ենթակառուցվածքից, իսկ գնացքի ավելացված արագությունը թույլ կտա նույն ժամանակահատվածում հաղթահարել մինչև Սևանա լիճ ընկած հեռավորությունը: Երթուղին կսկսի աշխատել հունիսի 16-ից։

Որպես 2023 թվականի ամառային սեզոնի նոր ծառայություններ՝ «Երևան» կայարանում կմատուցվեն տարբեր չափերի ուղեբեռի պահման ծառայություններ։ Բացի այդ, սեզոնի սկզբին նախատեսվում է գործարկել տեղական էլեկտրագնացքների տոմսերի վաճառքի ավտոմատացված ծրագրի թարմացված տարբերակը։ Փորձնական մեկնարկը նախատեսվում է հունիսին։ Նորացված ծրագիրը թույլ կտա տոմսերի վաճառքը կազմակերպել ինտերնետով ՝ բջջային հավելվածի և երկաթուղային կայարաններում ինքնասպասարկման տերմինալների միջոցով: Փաստորեն, գնացքներում աշխատակիցները կկատարեն վերահսկիչի գործառույթներ ՝ ստուգելով գնված տոմսերը հատուկ սարքի միջոցով: Բնականաբար, տոմսարկղից տոմս գնելը չի չեղարկվում։ Բոլոր տոմսարկղերն ունեն POS-տերմինալներ անկանխիկ վճարման համար:

Ամառային սեզոնի համար արդեն հայտեր են ստացվել խմբային, կորպորատիվ և զբոսաշրջային փոխադրումների համար։ Ընդհանուր առմամբ, տեղական հաղորդակցությունում նախատեսվում է միայն ամառային սեզոնին փոխադրել ավելի քան 170 հազար ուղևոր, ինչը վկայում է ՀԿԵ-ի հաճախորդակենտրոնության և ցանկացողներին որակյալ տրանսպորտային ծառայություններ մատուցելու պատրաստակամության մասին: