Եվրոպական բանկերի եռամսյակային հաշվետվություններ․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Անվճար քաղվածքներ ու տեղեկանքներ IDBank-ից․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մայրաքաղաքում սպասվում են շինարարական և այլ տեսակի աշխատանքներ․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
«Ռեալը» դարձավ պատմության մեջ առաջին ֆուտբոլային ակումբը՝ տարեկան ավելի քան 1 միլիարդ եվրո եկամուտով
Վրաստանը հայտարարել է, որ Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների սահմանումը կհանգեցներ տնտեսական անկման 17%-ով
ՌԴ–ն արհեստականորեն կդանդաղեցնի YouTube–ի աշխատանքը 70%-ով
Էլեկտրոնային փաստաթղթերի գրանցման նոր հնարավորություններ Կադաստրի կոմիտեում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Spotify-ի բաժնետոմսերը Նյու Յորքի ֆոնդային բորսայում աճել են 14,77%-ով՝ հասնելով 339,1 դոլարի
Հուլիսի 26-ից մինչև օգոստոսի 26-ը փակ է լինելու Բաբայան փողոցը
ԵՄ-ն սառեցված ռուսական ակտիվներից 1,5 միլիարդ եվրո է հատկացրել Ուկրաինային
Եղանակի տեսությունը հուլիսի 26-ին․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
ԱՄՆ դոլարի նկատմամբ Bitcoin-ի փոխարժեքն աճել է 4.28%-ով և կազմել 67,062.38 դոլար
30 դատապարտյալ դրական գնահատական է ստացել էքստեռն քննությունից
515,430 արձանագրությունները կազմվել են ոչ թե 25 օրում, այլ շուրջ 7 ամսում. ՆԳՆ խոսնակը հերքում է տարածել
2024թ․ 2-րդ եռամսայակում բանկային համակարգի կողմից պետական բյուջե վճարված հարկերը նվազել են
Կապի օպերատորների կողմից պետական բյուջե վճարված հարկերը նվազել են 7.1%-ով
2024թ. հունվար-հունիսին Հայաստանում արտահանումն աճել է 2.7 անգամ
Wildberries-ը վիրտուալ մոդելների վրա հագուստ «փորձելու» ծառայություն է փորձարկում
ԶՊՄԿ-ն կրկին առաջատար է․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Դոլարի ու ռուբլու փոխարժեքներն աճել են, ոսկու գինը՝ նվազել. ՀՀ ԿԲ, 26/07/24

Պատրաստվում ենք ամառային սեզոնին. օգտակար քայլեր ղեկավարների համար

Մյս 12, 2024 17:30
116
ADS

Ամառային սեզոնը հաճախ բերում է նոր հնարավորություններ և մարտահրավերներ տարբեր ոլորտների բիզնեսների համար: Անկախ նրանից, թե դա զբոսաշրջության աճ է, սպառողների վարքագծի փոփոխություններ, թե անձնակազմի արձակուրդները կառավարելու անհրաժեշտություն, արդյունավետ նախապատրաստումը կարող է լինել սեզոնային միտումների օգտագործման բանալին:

Կառավարիչները պետք է ակտիվորեն ծրագրեն և պատրաստվեն, որպեսզի իրենց ընկերությունը ոչ միայն գոյատևի, այլև բարգավաճի այս ամիսների ընթացքում: Ահա այն հիմնական քայլերը, որոնց միջոցով մենեջերը կարող է նախապատրաստել ընկերությանը ամռանը: 

Հասկանալով սեզոնային միտումները

Նախ և առաջ, մենեջերները պետք է խորը պատկերացում ունենա այն մասին, թե ինչպես է ամառային սեզոնն ազդում կոնկրետ իրենց շուկայի և արդյունաբերության վրա: Սա ներառում է վաճառքի նախորդ տարիների տվյալների, հաճախորդների վարքագծի և շուկայի միտումների վերլուծություն:  Օրինակ, մանրածախ առևտրի բիզնեսը կարող է տեսնել որոշակի ապրանքների պահանջարկի աճ, ինչպիսիք են լողազգեստները և բացօթյա սարքավորումները:

Ընդհակառակը, B2B ընկերությունները կարող են դանդաղել, քանի որ հաճախորդները գնում են արձակուրդ: Այս միտումների վրա հիմնված ճշգրիտ կանխատեսումը հնարավորություն կտա ղեկավարներին ավելի իմաստավորված որոշումներ կայացնել պլանավորման, անձնակազմի հանգստի և շուկայավարման վերաբերյալ:

Գործառնությունների և լոգիստիկայի կարգավորում

Ամառը կարող է զգալիորեն ազդել գործառնությունների վրա: Օրինակ, մատակարարման շղթայի ընդհատումները սովորական են, քանի որ մատակարարները և լոգիստիկ ընկերությունները հարմարվում են արձակուրդի ժամանակացույցին: Կառավարիչները պետք է վերանայեն իրենց մատակարարման շղթայի ճկունությունը և, հնարավոր է, դիվերսիֆիկացնեն իրենց մատակարարների բազան կամ մեծացնեն կարևոր ապրանքների գույքագրումը:

Բացի այդ, պահանջարկի հնարավոր աճի հետ մեկտեղ կարևոր է դառնում գործառնական կարողությունների և արդյունավետության գնահատումը: Ղեկավարները կարող են կարիք ունենալ հաշվի առնել աշխատանքային ժամերի երկարաձգումը կամ ընդլայնել առցանց ծառայությունների հարթակները՝ աճող թրաֆիկը կարգավորելու համար:

Անձնակազմի կառավարման օպտիմիզացում

Ամառվա ընթացքում շատ կարևոր է մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ կառավարումը: Սա ներառում է աշխատողների արձակուրդների պլանավորում՝ առանց արտադրողականության կորստի: Բազմաթիվ դերեր կատարելու համար աշխատակիցների վերապատրաստումը կարող է օգնել պահպանել գործառնական արդյունավետությունը:

Ավելին, ամառային պրակտիկաները կամ ժամանակավոր վարձույթները կարող են հիանալի միջոց լինել աշխատանքի ծանրաբեռնվածության կարճաժամկետ աճը կառավարելու համար՝ միաժամանակ իրական աշխարհի միջավայրում պոտենցիալ ապագա աշխատակիցներին փորձարկելու համար:

Շուկայավարման հնարավորությունների օգտագործում

Ամառը առաջարկում է յուրահատուկ մարքեթինգային հնարավորություններ։ Սեզոնային առաջխաղացումները, հատուկ միջոցառումները կամ գործընկերությունները կարող են ներգրավել նոր հաճախորդների և մեծացնել ներգրավվածությունը գոյություն ունեցողների հետ:

Կառավարիչները պետք է համակարգեն իրենց մարքեթինգային թիմերի հետ՝ նպատակաուղղված արշավներ սկսելու համար՝ հավանաբար կենտրոնանալով ամառվա ընթացքում տարածված բացօթյա և ժամանցի վրա: Սոցիալական մեդիա հարթակները կարող են արդյունավետորեն օգտագործվել՝ հաճախորդների հետ ամառային առաջարկների, խորհուրդների կամ գովազդային միջոցառումների մասին շփվելու համար:

Ֆինանսական պլանավորում և ծախսերի վերահսկում

Չնայած պոտենցիալ ավելի բարձր եկամուտներին, ամառը կարող է նաև բարձրացնել ծախսերը՝ կապված լրացուցիչ անձնակազմի և այլ գործառնական ծախսերի հետ: Կառավարիչները պետք է մանրակրկիտ պլանավորեն իրենց բյուջեն՝ այս փոփոխություններին համապատասխանելու համար:

Ծախսերի վերահսկման միջոցառումները, ինչպիսիք են էներգաարդյունավետ պրակտիկան, կարող են օգնել նվազեցնել ծախսերի ավելացումը: Ավելին, չնախատեսված ֆոնդի առանձնացումը կարող է բուֆեր տրամադրել չնախատեսված ծախսերի դեմ՝ ապահովելով ֆինանսական կայունությունը։

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում

Ամառը իդեալական ժամանակ է հաճախորդների հետաքրքրությունը գրավելու համար: Սա կարող է ներառել խանութների դասավորության թարմացում, առցանց գնումների փորձի բարելավում կամ ամառային հատուկ ապրանքների և ծառայությունների առաջարկ: Ապահովելով, որ հաճախորդների սպասարկումը պատասխանատու և արդյունավետ լինի այս զբաղված ժամանակահատվածում, որպես պարգև կստանաք նրանց լոյալությունը: 

***

Ամառային սեզոնին պատրաստվելը ղեկավարներից պահանջում է լինել ապագան տեսնող, ճկուն և շրջահայաց: Հասկանալով սեզոնային ազդեցությունները, օպտիմիզացնելով գործառնությունները, արդյունավետորեն կառավարելով անձնակազմը, օգտագործելով շուկայավարման հնարավորությունները, վերահսկելով ծախսերը և կենտրոնանալով հաճախորդների վրա՝ մենեջերները կարող են ոչ միայն դիմակայել սեզոնային փոփոխություններին, այլև կապիտալացնել այն: 

Մինչ բիզնեսները պատրաստվում են ամռանը, նրանք, ովքեր արդյունավետ ծրագրում են, կշահեն սեզոնային հաջողություններից և շարունակական աճից:

Մեկնաբանություն