Բանկերի անունից WhatsApp-ով, Telegram-ով ստացվող հաղորդագրությունները վիրուսներ են․ մեդիափորձագետ
Հունիսի 11-ից Շենգենյան վիզայի արժեքը կթանկանա՝ կազմելով 90€ մեծահասակների համար եւ 45€ `6-12 տարեկան երեխաների համար
Դոլարը, ռուբլին և ոսկու գինը նվազել են. ՀՀ ԿԲ, 23/05/24
ՀԲ. Հայաստանի տնտեսական ակտիվությունն աճել է 2024թ. մարտին
ՄՊՀ-ն վարույթ է հարուցել «Ջիջի» ընկերության նկատմամբ հասարակության մոլորեցման առերևույթ հատկանիշներով
Հայաստանի բյուջեի պակասուրդը մարտին կազմել է 4,7մլրդ դրամ, տարեսկզբից մասնաբաժինը ՀՆԱ–ում՝ 0,01%․ ՀԲ
Nvidia-ի եկամուտը եռապատկվել է՝ հասնելով 26 միլիարդ դոլարի
Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդը (ANIF) կլուծարվի
Ճապոնիայում իրական աշխատավարձերը 2023 ֆինանսական տարում նվազել են 2.2%-ով
Կառավարությունը շուրջ 3 միլիարդ դրամ կհատկացնի 10 կրթահամալիր կառուցելու համար
Մայիսի 24-ին հանրապետության բոլոր դպրոցներում հնչելու է վերջին զանգը
Կառավարության նիստի օրակարգում 43 հարց էր, որից 40-ը չզեկուցվող, 1-ը՝ գաղտնի
Կառավարությունը ցեմենտի ներմուծման ժամանակավոր սահմանափակում կիրառեց
Երևանի հասարակական տրանսպորտը սկսել է աշխատել բնականոն հունով
Bitcoin-ի փոխարժեքը նվազել է. 23/05/24
2024 թվականի ապրիլին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 747,419
Ակբա բանկը կաջակցի ՓՄՁ-ներին զարգանալ Եվրոպայի և Ասիայի շուկաներում
Մայիսի 24–ից ջերմաստիճանը կնվազի 4-6 աստիճանով
Հայտնի են «Ոզնի» մրցաշարի հաղթող թիմերը. Evoca Bank
Visa-ն և ՎԶԵԲ-ը ստորագրել են հուշագիր՝ խթանելու թվային վճարումները, ՓՄՁ-ները և կանանց հզորացումը Հայաստանում

Պատրաստվում ենք ամառային սեզոնին. օգտակար քայլեր ղեկավարների համար

Մյս 12, 2024 17:30
111
ADS

Ամառային սեզոնը հաճախ բերում է նոր հնարավորություններ և մարտահրավերներ տարբեր ոլորտների բիզնեսների համար: Անկախ նրանից, թե դա զբոսաշրջության աճ է, սպառողների վարքագծի փոփոխություններ, թե անձնակազմի արձակուրդները կառավարելու անհրաժեշտություն, արդյունավետ նախապատրաստումը կարող է լինել սեզոնային միտումների օգտագործման բանալին:

Կառավարիչները պետք է ակտիվորեն ծրագրեն և պատրաստվեն, որպեսզի իրենց ընկերությունը ոչ միայն գոյատևի, այլև բարգավաճի այս ամիսների ընթացքում: Ահա այն հիմնական քայլերը, որոնց միջոցով մենեջերը կարող է նախապատրաստել ընկերությանը ամռանը: 

Հասկանալով սեզոնային միտումները

Նախ և առաջ, մենեջերները պետք է խորը պատկերացում ունենա այն մասին, թե ինչպես է ամառային սեզոնն ազդում կոնկրետ իրենց շուկայի և արդյունաբերության վրա: Սա ներառում է վաճառքի նախորդ տարիների տվյալների, հաճախորդների վարքագծի և շուկայի միտումների վերլուծություն:  Օրինակ, մանրածախ առևտրի բիզնեսը կարող է տեսնել որոշակի ապրանքների պահանջարկի աճ, ինչպիսիք են լողազգեստները և բացօթյա սարքավորումները:

Ընդհակառակը, B2B ընկերությունները կարող են դանդաղել, քանի որ հաճախորդները գնում են արձակուրդ: Այս միտումների վրա հիմնված ճշգրիտ կանխատեսումը հնարավորություն կտա ղեկավարներին ավելի իմաստավորված որոշումներ կայացնել պլանավորման, անձնակազմի հանգստի և շուկայավարման վերաբերյալ:

Գործառնությունների և լոգիստիկայի կարգավորում

Ամառը կարող է զգալիորեն ազդել գործառնությունների վրա: Օրինակ, մատակարարման շղթայի ընդհատումները սովորական են, քանի որ մատակարարները և լոգիստիկ ընկերությունները հարմարվում են արձակուրդի ժամանակացույցին: Կառավարիչները պետք է վերանայեն իրենց մատակարարման շղթայի ճկունությունը և, հնարավոր է, դիվերսիֆիկացնեն իրենց մատակարարների բազան կամ մեծացնեն կարևոր ապրանքների գույքագրումը:

Բացի այդ, պահանջարկի հնարավոր աճի հետ մեկտեղ կարևոր է դառնում գործառնական կարողությունների և արդյունավետության գնահատումը: Ղեկավարները կարող են կարիք ունենալ հաշվի առնել աշխատանքային ժամերի երկարաձգումը կամ ընդլայնել առցանց ծառայությունների հարթակները՝ աճող թրաֆիկը կարգավորելու համար:

Անձնակազմի կառավարման օպտիմիզացում

Ամառվա ընթացքում շատ կարևոր է մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ կառավարումը: Սա ներառում է աշխատողների արձակուրդների պլանավորում՝ առանց արտադրողականության կորստի: Բազմաթիվ դերեր կատարելու համար աշխատակիցների վերապատրաստումը կարող է օգնել պահպանել գործառնական արդյունավետությունը:

Ավելին, ամառային պրակտիկաները կամ ժամանակավոր վարձույթները կարող են հիանալի միջոց լինել աշխատանքի ծանրաբեռնվածության կարճաժամկետ աճը կառավարելու համար՝ միաժամանակ իրական աշխարհի միջավայրում պոտենցիալ ապագա աշխատակիցներին փորձարկելու համար:

Շուկայավարման հնարավորությունների օգտագործում

Ամառը առաջարկում է յուրահատուկ մարքեթինգային հնարավորություններ։ Սեզոնային առաջխաղացումները, հատուկ միջոցառումները կամ գործընկերությունները կարող են ներգրավել նոր հաճախորդների և մեծացնել ներգրավվածությունը գոյություն ունեցողների հետ:

Կառավարիչները պետք է համակարգեն իրենց մարքեթինգային թիմերի հետ՝ նպատակաուղղված արշավներ սկսելու համար՝ հավանաբար կենտրոնանալով ամառվա ընթացքում տարածված բացօթյա և ժամանցի վրա: Սոցիալական մեդիա հարթակները կարող են արդյունավետորեն օգտագործվել՝ հաճախորդների հետ ամառային առաջարկների, խորհուրդների կամ գովազդային միջոցառումների մասին շփվելու համար:

Ֆինանսական պլանավորում և ծախսերի վերահսկում

Չնայած պոտենցիալ ավելի բարձր եկամուտներին, ամառը կարող է նաև բարձրացնել ծախսերը՝ կապված լրացուցիչ անձնակազմի և այլ գործառնական ծախսերի հետ: Կառավարիչները պետք է մանրակրկիտ պլանավորեն իրենց բյուջեն՝ այս փոփոխություններին համապատասխանելու համար:

Ծախսերի վերահսկման միջոցառումները, ինչպիսիք են էներգաարդյունավետ պրակտիկան, կարող են օգնել նվազեցնել ծախսերի ավելացումը: Ավելին, չնախատեսված ֆոնդի առանձնացումը կարող է բուֆեր տրամադրել չնախատեսված ծախսերի դեմ՝ ապահովելով ֆինանսական կայունությունը։

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում

Ամառը իդեալական ժամանակ է հաճախորդների հետաքրքրությունը գրավելու համար: Սա կարող է ներառել խանութների դասավորության թարմացում, առցանց գնումների փորձի բարելավում կամ ամառային հատուկ ապրանքների և ծառայությունների առաջարկ: Ապահովելով, որ հաճախորդների սպասարկումը պատասխանատու և արդյունավետ լինի այս զբաղված ժամանակահատվածում, որպես պարգև կստանաք նրանց լոյալությունը: 

***

Ամառային սեզոնին պատրաստվելը ղեկավարներից պահանջում է լինել ապագան տեսնող, ճկուն և շրջահայաց: Հասկանալով սեզոնային ազդեցությունները, օպտիմիզացնելով գործառնությունները, արդյունավետորեն կառավարելով անձնակազմը, օգտագործելով շուկայավարման հնարավորությունները, վերահսկելով ծախսերը և կենտրոնանալով հաճախորդների վրա՝ մենեջերները կարող են ոչ միայն դիմակայել սեզոնային փոփոխություններին, այլև կապիտալացնել այն: 

Մինչ բիզնեսները պատրաստվում են ամռանը, նրանք, ովքեր արդյունավետ ծրագրում են, կշահեն սեզոնային հաջողություններից և շարունակական աճից:

Մեկնաբանություն