Վերջին 2 տարում մետրոպոլիտենի արդիականացման համար կատարվել է 6,3 մլրդ դրամի ներդրում
Էլեկտրոնային տոմսերի միասնական ավտոմատացված համակարգն արդեն ներդրված է 26 թանգարանում
Ովքեր են գլխավորում աշխարհի 100 լավագույն գործադիր տնօրենների ցանկը Brand Finance-ի վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Microsoft-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Սաթյա Նադելան ճանաչվել է աշխարհի լավագույն գործադիր տնօրենը
Ինչպես վերածել ցանկացած հմտություն լրացուցիչ եկամտի աղբյուրի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Amazon-ը զարգացնում է ավտոմատացումը 750,000 ռոբոտներով`դրանք փոխարինելով 100,000 աշխատատեղ
Հունվարի 1-ին Հայաստանից հեռացել է 11500 արցախցի |civilnet.am|
Մարս հասնելն այլևս տարիներ չի պահանջում. նոր տեխնոլոգիա, որը կփոխի տիեզերագնացությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մասկը փորձ է անում փոխել OpenAI-ի ապագան․ ինչ է սպասվում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպայում գազի ստորգետնյա պահեստարանների մակարդակը նվազել է 50%-ից
Հայաստանի բարձր տեխնոլոգիաների արտահանումը 2024 թվականին հասել է 979 մլն դոլարի
Իլոն Մասկը կորցնում է միլիարդներ. ինչու է նրա հարստությունը վտանգի տակ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոմիությունը 200 մլրդ եվրո կներդնի արհեստական ​​բանականության զարգացման գործում
Ինչպես հեշտությամբ ստանալ սոցիալական ծախսի փոխհատուցում. ՊԵԿ-ը պարզաբանում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
AMX-ը ամփոփել է հունվար ամսվա բորսայական տվյալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իլոն Մասկը 97,4 միլիարդ դոլարով ցանկանում է գնել OpenAI-ը
Հունվարին ավտոբուսով, մետրոյով և տրոլեյբուսով ուղևորափոխադրումների քանակը Երևանում կազմել է 9 մլն 562 հազար, օրական միջինը՝ 308,500
Աշխատանքից մեծ եկամուտ՝ առանց ղեկավար դառնալու. կարիերայի թաքնված ուղիները. մանրամասները` ABNews.am կայքում
Հայաստանն ու Mistral AI-ը միավորում են ջանքերը ԱԲ ենթակառուցվածքների զարգացման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանից էլեկտրոնիկայի արտահանումը երեք տարում աճել է 116 անգամ

Ճապոնական ավտոարդյունաբերության նոր դաշինք. Honda-ն առաջարկում է համագործակցություն Nissan-ի հետ

Փտր 5, 2025 12:17
33
ADS

Ճապոնական խոշոր ավտոարտադրող Honda Motor-ը անսպասելի առաջարկ է ներկայացրել տեղական մեկ այլ հսկայի՝ Nissan Motor-ին՝ դառնալ իր դուստր ձեռնարկությունը։ Այս քայլը, որը կարող է վերափոխել գլոբալ ավտոարդյունաբերության լանդշաֆտը, վերլուծաբանների կողմից դիտվում է որպես պատասխան էլեկտրական մեքենաների շուկայում աճող մրցակցությանը, մասնավորապես՝ Չինաստանի ավտոարտադրողների ազդեցության մեծացմանը:

Honda-ի և Nissan-ի համագործակցության նախապատմությունը

2024 թվականի դեկտեմբերին պաշտոնապես հայտարարված սկզբնական պլանը նախատեսում էր երկու ընկերությունների բիզնեսների ինտեգրում՝ համատեղ հոլդինգային ընկերության ստեղծման միջոցով: Սակայն Honda-ի նոր առաջարկը ենթադրում է ավելի խորը կապ՝ Nissan-ի ներգրավմամբ որպես իր դուստր ձեռնարկություն։ Առայժմ հայտնի չէ, թե ինչպես կարձագանքի Nissan-ը այս նախաձեռնությանը, սակայն նման միաձուլումը կարող է նշանակալի ազդեցություն ունենալ ճապոնական և միջազգային ավտոշուկաների վրա։

Ինչ կտա այս գործարքը երկու ընկերություններին

Մասնագետների կարծիքով, եթե այս համագործակցությունն իրականություն դառնա, այն մի քանի առանցքային առավելություններ կբերի.

  • Մասշտաբի տնտեսում՝ երկու ընկերությունների արտադրական կարողությունների համատեղումը կնվազեցնի ծախսերը և կմեծացնի արդյունավետությունը։
  • Ավելի ուժեղ մրցակցային դիրքեր՝ հնարավոր է, որ նոր կառույցը հաջողությամբ դիմակայի Tesla-ի, BYD-ի և եվրոպական այլ արտադրողների մրցակցությանը։
  • Նորարարությունների արագացում՝ Honda-ի փորձառությունը հիբրիդային տեխնոլոգիաների և Nissan-ի էլեկտրական մեքենաների ոլորտում ունեցած գիտելիքները կարող են նոր հնարավորություններ ստեղծել շուկայում։

Ինչ ազդեցություն կունենա ավտոարդյունաբերության վրա

Հնարավոր միաձուլման դեպքում ստեղծվող կորպորացիան կարող է դառնալ համաշխարհային ավտոշուկայի երրորդ խոշորագույն խաղացողը՝ զիջելով միայն Toyota-ին և Volkswagen-ին։ Այսօր էլեկտրական մեքենաների շուկան դինամիկ զարգանում է, և ճապոնական արտադրողները, որոնք երկար ժամանակ կենտրոնացած էին հիբրիդային տեխնոլոգիաների վրա, փորձում են արագ վերակազմակերպվել՝ պահպանելու իրենց դիրքերը։

Վերլուծաբանների կարծիքով, այս գործարքը մեծ ազդեցություն կունենա նաև ներդրումների վրա. ներդրողներն ակնկալում են, որ երկու ընկերությունների ուժերի համատեղումը կբարձրացնի ճապոնական ավտոարդյունաբերության հնարավորությունները և կբերի նոր համագործակցություններ մատակարարների և տեխնոլոգիական հսկաների հետ։

Ինչ սպասել Nissan-ի արձագանքից

Մինչ այս պահը Nissan-ը դեռևս պաշտոնապես չի մեկնաբանել Honda-ի առաջարկը։ Հնարավոր է, որ ընկերությունը համաձայնի միաձուլմանը, սակայն չի բացառվում նաև, որ Nissan-ը որոշի պահպանել իր անկախությունը և այլընտրանքային գործընկերային մոդելներ փնտրի։

Ամեն դեպքում, առաջիկայում ճապոնական ավտոարդյունաբերության դաշտում լուրջ փոփոխություններ են սպասվում, որոնք կարող են ազդել ոչ միայն տեղական, այլև միջազգային շուկայի վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: