Ինչպես չկորցնել հաճախորդին. 3 հիմնական թակարդ հաճախորդակենտրոն դառնալու ճանապարհին Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ: Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:
  1. Նպատակների թակարդ Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում:
  2. Կատարման թակարդ Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը:
  3. Գործնական թակարդ Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.