Իսրայելի հարձակումներից ի վեր Իրանում զոհվել է 430 խաղաղ բնակիչ, վիրավորվել՝ ավելի քան 3500. Իրանի ԱՆ
ԵՄ-ը հետաձգել է ռուսական նավթի գնային շեմի նվազեցումը Իսրայելի եւ Իրանի հակամարտության պատճառով
Ռուսաստանը դեմ է, որ Իրանը զանգվածային ոչնչացման զենք ունենա. Պուտին
Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարն ու ՊԵԿ նախագահը կմեկնեն Վրաստան
Թրամփը դեմ է ՆԱՏՕ-ի ռազմական ծախսերն ԱՄՆ-ի համար 5%-ով բարձրացնելուն՝ կոչ անելով եվրոպացիներին ստանձնել այդ բեռը
Հինգ Դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իսրայելում ՀՀ դեսպանությունը հորդորում է ՀՀ քաղաքացիներին զգոն լինել ու հետևել պաշտոնական հաղորդումներին. +972 58 607 0313
Կայացել է ԱրարատԲանկի բաժնետերերի տարեկան ընդհանուր ժողովը. դիտեք ABNews.am կայքում
Եվրոպական ներդրումային բանկը €70 մլրդ կուղղի տեխնոլոգիական ոլորտին՝ խթանելու նորարարությունն ու արդյունաբերական զարգացումը
Եվրոպական ներդրումային բանկը €100 մլրդ սահմանաչափով 2025-ին կներդնի պաշտպանության, էներգացանցերի և էներգախնայողության մեջ
Իռլանդիան դադարեցրել է ածխով էներգիայի արտադրությունը․ շուտով նույնը կկատարեն Իսպանիան ու Իտալիան
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 110 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 10 մարդ
Մեծ Բրիտանիայում մանրածախ վաճառքը մայիսին նվազել է 2.7 տոկոսով
Անապահով անձանց աշխատանքի ընդունած գործատուները կստանան ամսական 73,000 դրամ աջակցություն
Իսրայելում արգելափակված հայ զբոսաշրջիկներն արդեն Հայաստանում են
Եղեգնաձորում կբացվի «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների հերթական մինի լաբորատորիան
ՌԴ Կենտրոնական բանկը կանխատեսում է մինչև տարվա վերջ 7% գնաճ
Հայաստանում գամմա-ֆոնի դիտված արժեքները վերջին 5 օրերին չեն գերազանցել թույլատրելի սահմանները
Brent նավթի գինը նվազել է մինչև $77.2՝ հասնելով հունվարի վերջից ի վեր ամենացածր մակարդակին
Իրանում ինտերնետ օգտատերերի ակտիվությունը նվազագույնի է հասցվել․ Netblocks

Հինգ դաս, որ Qyachal-ի վրիպակից կարող է սովորել ամեն բրենդ

Հնս 20, 2025 20:53
406

Հայկական թվային տիրույթը պայթեց մեկ բառից՝ «qyachal»։ Սոցիալական ցանցերում այս լեզվական վրիպակը ակնթարթորեն դարձավ մեմ, քննարկման թեմա և, ամենակարևորը, մարքեթինգային ֆենոմեն։ Ինչպե՞ս կարող է մեկ ակամա սխալը վերածվել բրենդի համար դասական դասագրքային օրինակի։ Ահա 5 դաս, որ կարող է քաղել ցանկացած բիզնես այս երևույթից։

1. Հումորը՝ որպես ամենաուժեղ վիրուսային գործիք

Qyachal-ի պատմությունը ցույց տվեց, որ հասարակությունը սիրում է կիսվել այն ամենով, ինչ զվարճալի է, անկեղծ և ինքնաբուխ։ Մեմերը, հումորային գրառումները և ինսայդ կատակները ոչ միայն բարձրացնում են ճանաչելիությունը, այլև ստեղծում են էմոցիոնալ կապ բրենդի և լսարանի միջև։ Ճիշտ կիրառման դեպքում, հումորը կարող է ցանկացած բրենդի հաղորդագրությունը հասցնել միլիոնավոր մարդկանց՝ առանց գովազդային ծախսերի։

2. Սոցիալական քննարկումներին հետևելը՝ հաջողության բանալի

Այսօր բրենդները չեն կարող պարզապես հաղորդագրություն ուղարկել և սպասել արձագանքի։ Նրանք պետք է ակտիվորեն հետևեն սոցիալական ցանցերում ընթացող քննարկումներին, արձագանքեն և մասնակցեն «անկապ» խոսակցություններին։ Qyachal-ի օրինակը ցույց տվեց, որ արագ արձագանքող, լսող և ներգրավվող բրենդները կարող են նույնիսկ վրիպակը վերածել հաջողության։

3. Վրիպակը՝ ոչ թե սպառնալիք, այլ նոր հնարավորություն

Ամեն բրենդ կարող է սխալվել։ Բայց ոչ բոլորն են կարողանում սխալը վերածել հնարավորության։ Qyachal-ի պատմությունը հաստատում է, որ կրիզիս մարքեթինգի լավագույն ռազմավարությունը՝ արագ ընդունել սխալը, լինել թափանցիկ և, հնարավորության դեպքում, միանալ հումորին։ Այսպես կարելի է ոչ միայն մեղմել բացասական արձագանքը, այլև ձեռք բերել նոր համակիրներ։

4. Մեմը՝ նորագույն մարքեթինգային լեզու

Մեմերը դարձել են ժամանակակից մարքեթինգի լեզուն հատկապես երիտասարդ լսարանի համար։ Դրանք հեշտ են տարածվում, մատչելի են և հաճախ ավելի ազդեցիկ, քան դասական գովազդը։ Qyachal-ը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ բրենդները պետք է բաց լինեն մեմերի աշխարհին, պատրաստ լինեն օգտագործել դրանք իրենց օգտին։

5. Ճկունությունը և արագությունը՝ մրցակցային առավելություն

Վիրուսային ալիքները չեն սպասում մարքեթինգային պլաններին։ Հաջողակ բրենդները նրանք են, ովքեր պատրաստ են արագ արձագանքել, ճկունորեն վերանայել իրենց հաղորդակցությունը և նույնիսկ փոխել ռազմավարությունը ըստ իրավիճակի։ Qyachal-ի դեպքում հաղթողը նա է, ով առաջինը միացավ հանրային խոսակցությանը և դարձրեց այն իր պատմության մի մասը։

***

Qyachal-ի վրիպակը դասագրքային օրինակ է, թե ինչպես կարող է անկանխատեսելի իրավիճակը դառնալ մարքեթինգային հաջողության հիմք։ Բրենդները, որոնք չեն վախենում սխալներից, լսում են իրենց լսարանին, պատրաստ են հումորի և արագ արձագանքի, կարող են ոչ միայն հաղթահարել կրիզիսը, այլև վերածել այն մեծ հաղթանակի։

 

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: