Նոր հետազոտություն․ դեռահասների սիրելի վեյփերը լցված են նեյրոտոքսիկ մետաղներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Առաջին տիկինը պատմում է իր կյանքը՝ AI-ի օգնությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nike-ի բաժնետոմսերն աճել են 15%-ով մեկ օրվա ընթացքում և 20%-ով՝ հինգ օրվա ընթացքում
Ոսկին չփրկեց արտահանումը. տնտեսության խորքում խնդիրներ կան. ԼՈՒՅՍ հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մայիսին Հայաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձը կազմել է 294,009 դրամ. Վիճակագրական կոմիտե
Մեծ Բրիտանիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.7%-ով
Nissan-ի ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը մայիսին նվազել է 6%-ով
Թաիլանդում մայիսին ավտոմեքենաների վաճառքը աճել է 5%-ով
ՀԷՑ-ի շուրջ զարգացումները կարող են Հայաստանին արժենալ միլիոններ. Sputnik. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկը դարձել է BAFT ասոցիացիայի անդամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում սպասվում է փոփոխական եղանակ, օդի ջերմաստիճանը կնվազի 2-5 աստիճանով
Հունիսի 1-29-ը ռուս-վրացական սահմանը հատել է հայկական կոնյակով բեռնված 106 բեռնատար, որոնցից 19-ը՝ վերջին 3 օրում. Գևորգ Պապոյան
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին

Թվային կարոտախտ. նոր սերնդի խորը պահանջարկն ու Հայաստանի բաց հնարավորությունը

Հնս 7, 2025 08:23
25

Աշխարհում, որտեղ տեխնոլոգիական առաջընթացը վերածվել է կյանքի բնականոն բաղադրիչի, անակնկալ երևույթ է ձևավորվում։

Նոր սերունդը՝ միլենիալները և Z սերնդի ներկայացուցիչները, իրենց մեջ աճեցրել են մի յուրօրինակ զգացողություն՝ կարոտ դեպի մի աշխարհ, որտեղ թվային ներկայությունը երկրորդական էր, իսկ մարդկային շփումները՝ ավելի բնական։

Վերջերս հրապարակված The Guardian-ի հոդվածներից մեկում նշվում է, որ երիտասարդների զգալի հատվածը՝ գրեթե կեսը, կփափագեր ապրել մի իրականության մեջ, որտեղ ինտերնետ գոյություն չունի։ Սա սոսկ ռոմանտիկ նոստալգիա չէ։ Ավելի շուտ՝ այն խորքային արձագանք է թվայնացված աշխարհի կողմնակի ազդեցություններին՝ մշտական վերահսկման զգացողությանը, համատարած մրցակցությանը և ինքնադրսևորման կորստին:

Ի՞նչ են փնտրում նոր սերնդի սպառողները

Այս օրերին, երբ գրեթե յուրաքանչյուր պահ վերածվում է հրապարակման առիթի, իսկ անձնական տարածքը մղվում է ետնաշերտ, նոր սերունդը պահանջում է՝

  • Իրական և անմիջական շփումներ՝ առանց տեսախցիկների։

  • Փորձառություններ, որոնք գոյություն ունեն ինքնին, այլ ոչ թե իրենց վավերագրված տարբերակների միջոցով։

  • Ապրանքներ և ծառայություններ, որոնք դուրս են արագ սպառման մշակույթից։

  • Ժամանակի և ուշադրության ներդրում պահանջող գործընթացներ։

Այս միտումները բերում են նոր տնտեսական իրականության՝ թափանցիկության, վավերականության և մարդկային շփման բարձրացված արժեքի։ Բրենդները, որոնք կկարողանան ստեղծել ապրելու իսկական զգացողություն՝ առանց մշտական թվայնացման, շուկայում կունենան ակնհայտ առավելություն։

Բիզնես աշխարհը՝ նոստալգիայի և նոր իրականության խաչմերուկում

Առաջատար ընկերությունները սկսում են արձագանքել այս խորքային փոփոխությանը՝ զարգացնելով ռազմավարություններ, որոնք հիմնված են «offline-first» սկզբունքի վրա։ Սա նշանակում է.

  • Կենդանի միջոցառումներ՝ սահմանափակ թվով մասնակիցներով։

  • Սահմանափակ քանակությամբ արտադրանք՝ շեշտը դնելով բարձրորակ ձեռագործության վրա։

  • Թվային դետոքս արշավներ և մարքեթինգային արշավներ, որոնք դիմում են հանգստի և ուշադրության մշակույթին։

Այս փոփոխությունները ստիպում են վերաիմաստավորել ոչ միայն բիզնեսի մոդելները, այլև ապրանքանիշի ամբողջական փիլիսոփայությունը։ Այլևս հաջողություն չեն բերում նրանք, ովքեր միայն մրցում են ուշադրության համար։ Հաղթում են նրանք, ովքեր վերադառնում են բուն արժեքներին՝ մարդու կարիքներին և իրական փորձառություններին։

Հայաստանի բաց հնարավորությունը

Այս համաշխարհային միտման ֆոնին Հայաստանը ունի եզակի առավելություններ։

Հայաստանը կարող է դառնալ այն տարածքներից մեկը, որտեղ հնարավոր է վերագտնել իսկական շփման և փորձառության արժեքը՝

  • Գյուղատնտեսական տուրիզմ, գինու արտադրության փորձառություններ և արհեստավորների աշխատանք։

  • Մշակութային ժառանգության վրա հիմնված միջոցառումներ՝ շփումը խորացնող մթնոլորտով։

  • Բնական տարածություններ, որոնք խրախուսում են մեդիտացիան, թվային դետոքսը և իրական հանգիստը։

Հայկական բիզնեսները, որոնք կնախընտրեն թվային արագությունը փոխարինել մարդկային շփման որակով և բովանդակությամբ, կարող են ձևավորել նոր բազա՝ նոր սերնդի կարիքներին համապատասխան։

***

Թվային կարոտախտը վկայում է այն մասին, որ սերունդները փնտրում են իսկական փորձառություններ և շփումներ՝ հագեցած տեխնոլոգիական աշխարհում։ Հայաստանը, իր հնարավորություններով և անկրկնելի համադրությամբ՝ բնություն, մշակույթ և մարդկային ջերմություն, կարող է ոչ միայն արձագանքել այս պահանջարկին, այլ նաև առաջատար դառնալ նոր իրականության ձևավորման գործում։ Բիզնեսները, որոնք կհասկանան և ճիշտ կօգտագործեն այս միտումը, կունենան ոչ միայն շուկայական առավելություն, այլ նաև կմոտենան ապագայի հաջողության նոր մոդելին։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: