2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես խաբել մրցակցին՝ չխախտելով օրենքը

Մյս 31, 2025 08:33
94

Ինչու են խելացի ընկերությունները միտումնավոր սխալներ անում

Տնտեսական մրցակցության դաժան դաշտում երբեմն հաղթում է ոչ թե նա, ով ունի լավագույն ապրանքը, այլ նա, ով կարողանում է ճիշտ «ծածկել» իր խաղաթղթերը։ Խելացի ընկերությունները վաղուց են հասկացել՝ եթե նորարարությունն ակնհայտ է, ապա այն վաղ թե ուշ կպատճենեն։ Իսկ պատճենողը կարող է լինել էժան, արագ ու շուկայում դառնալ սպառնալիք։

MIT Sloan Management Review-ում հրապարակված մի հետաքրքիր վերլուծություն (կարդալ ամբողջությամբ այստեղ) ցույց է տալիս, որ իրականում կան չորս խորամանկ դիզայնային ռազմավարություններ, որոնց միջոցով կարելի է կանխել մրցակցի պատճենումը՝ առանց օրենք խախտելու կամ արտոնագրերի վրա ամբողջությամբ հենվելու։

1. Ճշգրիտ համակարգում. ավելի լավ է խճճել, քան պարզեցնել

Երբ ձեր բիզնեսում տարբեր բաղադրիչներ խիստ փոխկապակցված են ու համակարգված ձևով աշխատում միմյանց հետ, դրսից դժվար է հասկանալ, թե որ մասն ինչի համար է։ Այդպիսով՝ նույնիսկ եթե մրցակիցը պատճենի մեկ տարր, ամբողջ մեխանիզմը չի աշխատի։

2. Թաքցնել կարևորը

Որոշ հաջողակ ստարտափներ միտումնավոր թաքցնում են իրենց ամենաարժեքավոր տարրը՝ այն դարձնելով չնկատվող կամ տեխնիկապես չներկայացվող։ Ոմանք նույնիսկ պատահական անուններով են պիտակավորում կարևոր ֆայլերը։ Apple-ը հենց այդպես էր անում իր iPhone-ի նախատիպի դեպքում՝ նշելով այն որպես «iPod»։

3. Խաբել՝ նշելով անկարևորը

Սա հակասթափ հաղորդագրության ուժն է։ Եթե կարևորը չես կարող թաքցնել, կարելի է շեղել ուշադրությունը։ Ոմանք «գովազդում» են ոչ այնքան էական տարրերը, որպեսզի մրցակիցները կենտրոնանան դրանց վրա՝ մոռանալով իրական առավելության մասին։

4. Սահմանել ստանդարտը՝ մրցակցին զրկելով ազատ խաղից

Երբ որոշ տարրեր դառնում են ընդհանուր ընդունված ստանդարտ, դուք կարող եք թելադրել կանոնները։ Այլ խոսքով՝ դուք ստիպում եք մյուսներին խաղալ ձեր մշակած խաղով՝ նույնիսկ եթե դրա մեջ նրանք չեն ցանկանում ներգրավվել։

Ինչ կարող է սովորել հայկական բիզնեսը

Հայկական շուկայում, որտեղ պատճենումը երբեմն ավելի արագ է, քան ինովացիան, այս ռազմավարությունները կարող են փրկություն լինել։ Անհրաժեշտ չէ անհանգստանալ ամեն գաղափարը արտոնագրելու համար։ Երբեմն պարզապես պետք է լինել մի փոքր ավելի խորամանկ, կառուցվածքային և անսպասելի։

Որքան էլ որ զարմանալի թվա, երբեմն լավագույն պաշտպանությունը ոչ թե պատ է, այլ խճճված մոլորեցնող պարտեզ։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: