Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ճապոնական ավտոարդյունաբերության նոր դաշինք. Honda-ն առաջարկում է համագործակցություն Nissan-ի հետ

Փտր 5, 2025 12:17
36

Ճապոնական խոշոր ավտոարտադրող Honda Motor-ը անսպասելի առաջարկ է ներկայացրել տեղական մեկ այլ հսկայի՝ Nissan Motor-ին՝ դառնալ իր դուստր ձեռնարկությունը։ Այս քայլը, որը կարող է վերափոխել գլոբալ ավտոարդյունաբերության լանդշաֆտը, վերլուծաբանների կողմից դիտվում է որպես պատասխան էլեկտրական մեքենաների շուկայում աճող մրցակցությանը, մասնավորապես՝ Չինաստանի ավտոարտադրողների ազդեցության մեծացմանը:

Honda-ի և Nissan-ի համագործակցության նախապատմությունը

2024 թվականի դեկտեմբերին պաշտոնապես հայտարարված սկզբնական պլանը նախատեսում էր երկու ընկերությունների բիզնեսների ինտեգրում՝ համատեղ հոլդինգային ընկերության ստեղծման միջոցով: Սակայն Honda-ի նոր առաջարկը ենթադրում է ավելի խորը կապ՝ Nissan-ի ներգրավմամբ որպես իր դուստր ձեռնարկություն։ Առայժմ հայտնի չէ, թե ինչպես կարձագանքի Nissan-ը այս նախաձեռնությանը, սակայն նման միաձուլումը կարող է նշանակալի ազդեցություն ունենալ ճապոնական և միջազգային ավտոշուկաների վրա։

Ինչ կտա այս գործարքը երկու ընկերություններին

Մասնագետների կարծիքով, եթե այս համագործակցությունն իրականություն դառնա, այն մի քանի առանցքային առավելություններ կբերի.

  • Մասշտաբի տնտեսում՝ երկու ընկերությունների արտադրական կարողությունների համատեղումը կնվազեցնի ծախսերը և կմեծացնի արդյունավետությունը։
  • Ավելի ուժեղ մրցակցային դիրքեր՝ հնարավոր է, որ նոր կառույցը հաջողությամբ դիմակայի Tesla-ի, BYD-ի և եվրոպական այլ արտադրողների մրցակցությանը։
  • Նորարարությունների արագացում՝ Honda-ի փորձառությունը հիբրիդային տեխնոլոգիաների և Nissan-ի էլեկտրական մեքենաների ոլորտում ունեցած գիտելիքները կարող են նոր հնարավորություններ ստեղծել շուկայում։

Ինչ ազդեցություն կունենա ավտոարդյունաբերության վրա

Հնարավոր միաձուլման դեպքում ստեղծվող կորպորացիան կարող է դառնալ համաշխարհային ավտոշուկայի երրորդ խոշորագույն խաղացողը՝ զիջելով միայն Toyota-ին և Volkswagen-ին։ Այսօր էլեկտրական մեքենաների շուկան դինամիկ զարգանում է, և ճապոնական արտադրողները, որոնք երկար ժամանակ կենտրոնացած էին հիբրիդային տեխնոլոգիաների վրա, փորձում են արագ վերակազմակերպվել՝ պահպանելու իրենց դիրքերը։

Վերլուծաբանների կարծիքով, այս գործարքը մեծ ազդեցություն կունենա նաև ներդրումների վրա. ներդրողներն ակնկալում են, որ երկու ընկերությունների ուժերի համատեղումը կբարձրացնի ճապոնական ավտոարդյունաբերության հնարավորությունները և կբերի նոր համագործակցություններ մատակարարների և տեխնոլոգիական հսկաների հետ։

Ինչ սպասել Nissan-ի արձագանքից

Մինչ այս պահը Nissan-ը դեռևս պաշտոնապես չի մեկնաբանել Honda-ի առաջարկը։ Հնարավոր է, որ ընկերությունը համաձայնի միաձուլմանը, սակայն չի բացառվում նաև, որ Nissan-ը որոշի պահպանել իր անկախությունը և այլընտրանքային գործընկերային մոդելներ փնտրի։

Ամեն դեպքում, առաջիկայում ճապոնական ավտոարդյունաբերության դաշտում լուրջ փոփոխություններ են սպասվում, որոնք կարող են ազդել ոչ միայն տեղական, այլև միջազգային շուկայի վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: