Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Cadillac-ի վերածնունդը. ինչպես է լեգենդար բրենդը գրավում նոր սերնդի սիրտը

Հկտ 28, 2024 10:11
16
ADS

Cadillac-ը երկար տարիների մարտահրավերներից հետո կրկին զարկ է տվել պրեմիում կարգի շուկայի վերազարթոնքին։ Գլխավոր բանալին նոր Celestiq մոդելն է, որը ներկայացվում է որպես բացառիկ էլեկտրական սեդան, հատուկ հարմարեցվածությամբ և ձեռքի աշխատանքով։

Նորարարական դիզայնը և զարմանալի տեխնիկական հնարավորությունները Celestiq-ը դիրքավորում են Bentley-ի և Rolls-Royce-ի նման բարձրակարգ շքեղ բրենդների կողքին։

Celestiq-ը՝ Կայուն և Հարմարեցվող Հաճույք

350,000 դոլար արժողությամբ Celestiq-ը առաջարկում է հարուստ օգտատերերին ամենայն մանրամասնով դիզայնը կարգավորելու հնարավորություն։ Մեքենայի արտաքինը և ինտերիերը կարելի է հարմարեցնել տարբեր տեսակի գույներով, նյութերով և մոդուլներով, որոնք արտացոլում են սեփականատիրոջ անհատականությունը։ Celestiq-ի արտադրության վրա օրական տրվում է երկու մեքենա, ինչը հնարավորություն է տալիս ավելի մանրակրկիտ աշխատանք կատարել դիզայնի և ինժեներության մեջ։

Մրցակցային Շուկայում Նոր Շուկայի Ներդրում

Cadillac-ի ղեկավարությունը ձգտում է դուրս գալ շուկայի ծայրահեղ լյուքս սեգմենտ՝ նպատակ ունենալով բարձրակարգ հաճախորդներին նոր դիզայնով ու բարձրակարգ որակներով գրավել։ General Motors-ի գլոբալ դիզայնի փոխնախագահ Մայքլ Սիմկոն հայտնել է, որ ընկերությունը շուկա է վերադարձնում «աշխարհի չափանիշ» գաղափարը, առաջարկելով պրեմիում ապրանքանիշեր, որոնք հատուկ կառուցված են բարձրակարգ սպառողների համար։

Նոր Էլեկտրական Տեխնոլոգիաներ

Celestiq-ը չի լինում պարզապես ցույցի համար նախատեսված մեքենա, այլ ունի մինչև 300 մղոն հեռավորության հնարավորություն։ Այն ունի չորս անիվի ղեկ և օդային կախոց, ինչը հնարավորություն է տալիս նրան ընթանալ ինչպես հարմարավետ, այնպես էլ բավականին սպորտային կերպով։ Հզոր էկրաններով ու տեխնոլոգիական դետալներով հագեցած մեքենան կարող է փոխակերպվել թե՛ ամենօրյա, թե՛ շքեղ միջոց։ Celestiq-ը նույնպես ցուցադրվել է Ջեյ Լենոյի նման հայտնի գործիչների կողմից, ինչը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել մեքենայի նկատմամբ։

Հաջորդ Սերունդ՝ IQ Մոդելներով

Cadillac-ը իր էլեկտրական մոդելներն անվանում է IQ վերջավորությամբ՝ Lyriq, Optiq, Escalade IQ, ինչը խորհրդանշում է նոր սերունդ, որն ամբողջությամբ հիմնված է էլեկտրական տեխնոլոգիաների վրա։ Սա իրենց նոր ապրանքանիշի սկիզբն է, որը նախատեսում է ընդլայնել շուկայի ուղղությունը դեպի էլեկտրական տրանսպորտային միջոցների պրեմիում սեգմենտ։

Ապագա Պլաններ և Առաջնորդության Դիրքերում Վերականգնում

Cadillac-ը ամրագրում է իր դիրքերը՝ առաջարկելով չնախատեսված բարձրակարգ և նորարարական լուծումներ։ Սիմկոն նույնպես նշել է, որ V-Series, CT5-V Blackwing և CT4-V Blackwing մոդելները դեռ կմնան շուկայում՝ շարունակելով հաճույք պատճառել ավտոսիրողական համայնքին, ինչը վկայում է, որ բրենդն ապագայի համար դեռ ունի պահուստներ։

Cadillac-ը նորաձևության մեջ վերադարձ է ապրում Celestiq-ի միջոցով, բացելով բացառիկ և հարմարեցվող լյուքս մեքենաների նոր ուղի, որը համադրում է բարձրակարգ դիզայնն ու ժամանակակից տեխնոլոգիաները՝ ապացուցելով, որ կարող է վերականգնել իր լեգենդար դիրքը ավտոարդյունաբերության բարձունքներում։

Աղբյուր՝ abcnews.am