Շրջակա միջավայրի վատթարացող վիճակի պատճառով ընկերությունները, կառավարությունները և շուկայի ինստիտուցիոնալ դերակատարները կենտրոնանում են կայուն զարգացման սկզբունքների վրա: Ամբողջ աշխարհի պետությունները զարգացնում են վերականգնվող էներգետիկան, որպեսզի նվազեցնեն վնասակար արտանետումների ազդեցությունը:
Աճում է նաև բնապահպանական խնդիրների վերաբերյալ իրազեկվածությունը, ինչն արտացոլվում է նրանց պահանջների վրա։ Բնապահպանական բարեկեցության միտումով պայմանավորված՝ «կանաչ» ընկերությունների մասնաբաժինը և նշանակությունը շուկայում մեծանում է։ Սա պետք է իրենց ռազմավարության մեջ հաշվի առնեն նաև այն ներդրողները, որոնց համար բիզնեսի էթիկական կողմն առաջնային չէ։ Մեր հոդվածում վերլուծում ենք շուկայի միտումները և սեփական պորտֆելը գրագետ «կանաչապատելու» ուղիները:
Ի՞նչ է «կանաչ ներդրումը»
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ arka.am
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.