Իլոն Մասկ. Neuralink-ը կթողարկի տեսողությունը վերականգնող պրոդուկտ
Bitcoin ETF-ների թեժ մեկնարկը հիմնականում պայմանավորված է մանրածախ ներդրողներով
ԱՄՆ-ն 2024 թ. 228 մլն դոլար է հատկացրել Բալթյան երկրներին պաշտպանության համար
Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ քննարկվել է «Հայփոստ»-ի զարգացման ռազմավարության նախագիծը
Ավելանում է Վրաստանից Գերմանիա չվերթների հաճախականությունը` պայմանավորված ամռանը Եվրո-2024-ի անցկացմամբ
«Միր» քարտերն արգելելը հավասարակշռված որոշում է, չպետք է շրջանցենք սանկցիաները. Բաբկեն Թունյան
Qatar Airways-ը ներկայացրել է ԱԲ-ով գործող առաջին վիրտուալ օդուղեկցորդուհուն
Մեկ օրում հանրապետությունում արձանագրվել է 16 ՃՏՊ. 3 մարդ զոհվել է, 29-ը՝ վիրավորվել
Ֆրանսիան նպատակադրված է մինչև 2027-ը նվազեցնել բյուջեի դեֆիցիտը
2024 թ. խմելու ջրի սակագինը սպառողների համար չի թանկանա․ «Վեոլիա Ջուրը» կստանա 1,1մլրդ դրամի սուբսիդավորում
G7-ում քննարկվում է ռուսական նավթի գնի առավելաչափի իջեցման հնարավորությունը
ՀՀ-ն 300 հազար դոլարի օգնություն կտրամադրի Ճապոնիային երկրաշարժից տուժածների հումանիտար կարիքների բավարարման համար
LinkedIn-ը փորձարկում է TikTok-ի նման վիդեոներ
ՀՀ կառավարությունը հաստատել է Համաշխարհային բանկից 92,3 մլն եվրո վարկի և 16 մլն եվրո դրամաշնորհի ստացման հայտը
ԵԱՏՄ-ից դուրս գալու հարց Հայաստանը չի քննարկում. ՔՊ
Հայաստանը 19 միլիոն դրամի օգնություն կտրամադրի Գազայից տեղահանված անձանց
ԼՂ-ից բռնի տեղահանված շուրջ 17000 երեխա արդեն տեղավորվել է դպրոցներում. ԿԳՄՍ նախարար
Google-ը ԱԲ նոր գործառույթներ է ներկայացրել Maps-ում և Search-ում. դրանք կօգնեն ճանապարհորդներին
Moody’s-ը հաստատել է Վրաստանի սուվերեն վարկանիշը «Ba2» մակարդակում.
ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածները ևս 9 ամիս սոցիալական աջակցություն կստանան

TikTok-ը մեդիա ընկերությունների համար մոնետիզացիայի ծրագիր է գործարկում․ դրանք կստանան գովազդից ստացված եկամտի 50%-ը

Մյս 4, 2023 13:10
113
ADS

TikTok-ը հայտարարել է նոր ծրագրի մեկնարկի մասին (Pulse Premiere), որի նպատակն է մեծ լսարան ունեցող օգտատերերին գովազդից գումար աշխատելու հնարավորություն ընձեռել։ Գովազդը կցուցադրվի օգտատերերի ստեղծած բովանդակությունը դիտելուց անմիջապես հետո,- գրում է News.am Tech-ը։

Ինչպես տեղեկացնում է Wall Street Journal-ը, Pulse Premiere-ը TikTok-ի մոնետիզացիայի գործող՝ Pulse ծրագրի ընդլայնումն է, որի շրջանակում մի խումբ լավագույն բովանդակություն ստեղծողներ կստանան անմիջապես իրենց հրապարակումներից հետո ցուցադրվող գովազդից ստացված եկամտի կեսը:

Առայժմ այս ծրագիրը սահմանափակվում է մեծ թվով հետևորդներ ունեցող ընտրյալ օգտահաշիվներով, ինչպիսիք են Condé NastBuzzFeed և NBC մեդիա ընկերությունները: Ի տարբերություն բնօրինակ Pulse ծրագրի, որը մոնետիզացնում է միայն հեղինակների լավագույն հրապարակումների 4%-ը (հիմնված հարթակի չափումների վրա), Pulse Premiere-ը թույլ կտա գովազդից գումար վաստակել բոլոր տեսանյութերից հետո:

Պարբերականը նշում է, որ ամենահայտնի սոցիալական ցանցերից մեկում գովազդ վաճառելու հնարավորությունը շատ լավ օգնություն կլինի բովանդակություն ստեղծողների համար, որոնք գովազդատուների կողմից ծախսերի կրճատման հետևանքով տնտեսական բարդ իրավիճակում են հայտնվել։

TikTok-ի մոնետիզացիայի և արտադրանքի ռազմավարության հարցերով ղեկավար Ռեյ Կաոն վստահություն է հայտնել, որ TikTok-ը կկարողանա այս կերպ աջակցել բովանդակություն ստեղծողներին՝ միաժամանակ բացելով նոր բիզնես հնարավորություններ հենց հարթակի համար:

Պարբերականը նշում է, որ Condé Nast-ի, BuzzFeed-ի և NBC-ի նման հեղինակավոր մեդիա ընկերությունների հետ համագործակցության շնորհիվ, TikTok-ի Pulse Premiere-ը գովազդատուներին հնարավորություն է տալիս, որպեսզի իրենց ապրանքանիշն ասոցացվի որակյալ բովանդակության հետ՝ բարձրացնելով վստահությունն ու ճանաչելիությունը: Ավելին, սոցցանցի օգտատերերի բազան մեծանալուն զուգահեռ գովազդատուները կկարողանան ներգրավել բազմազան և ներգրավված լսարան: Իսկ մեդիա ընկերությունները կկարողանան ընդլայնել իրենց ներկայությունը հարթակում և պատկերացում կազմել այն մասին, թե ինչ բովանդակությանն է արձագանքում օգտատերերը:

Մեկնաբանություն