MicroStrategy-ն գնել է 1.1 միլիարդ դոլար արժողությամբ բիթքոյն
Երևանի օդում փոշու պարունակությունը չափող 108 սարք է տեղադրվել
Վրաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձն աճել է 11.1%-ով
Մեկ շաբաթում Երևանի պարեկները հայտնաբերել են երթևեկության կանոնների 4123 խախտում
Վերին Լարսի անցակետերը ժամանակավորապես չեն աշխատի
iPhone 16 Pro Max-ի ողջ խմբաքանակը սպառվել է 18 րոպեում
Երևանում անցկացվել և արդիականացվել է 20 կմ ոռոգման նոր համակարգ
Bahamut հիմնադրամը կտրամադրի 50 մլն դրամին համարժեք FTN՝ ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
GIS համակարգում տեսանելի կդառնա նաև ինքնակամ շինությունների տեղադիրքը
2024 թվականի արտարժութային ավանդների և վարկերի դինամիկան Հայաստանում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Պարեկները սեպտեմբերի 17-ից կսկսեն ստուգել ավտոմեքենաների տեխնիկական վիճակը, վարորդների փաստաթղթերը, առողջական վիճակը
Անահիտ աստվածուհու արձանից պահպանված բրոնզե գլուխն ու ձեռքը հանդիսավորությամբ տեղափոխվել են Հայաստանի պատմության թանգարան
Հայկական սոցցանցերում կրկին հայտնվել են կեղծ գովազդներ գումարի վերադարձի մասին. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կենտրոնական Բանկը ներկայացնում է նոր ֆինանսական ցուցանիշներ՝ շուկաների վիճակագրության բարելավման համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Աստրախանում
Մեկ շաբաթում գրանցվել է198 արտակարգ դեպք, 13 ինքնասպանության փորձ, 113 հրդեհ. զոհվել է 15 մարդ. Փրկարար ծառայություն
Bahamut-ը կտրամադրի 50 միլիոնին համարժեք FTN ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
Արգենտինան ակնկալում է 2025-ին գնաճն իջեցնել մինչև 18.3%
Կապիտալի ներհոսքի և արտահոսքի փոփոխությունները Հայաստանի բանկային համակարգում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մաշտոցի պողոտայի շենքերը նախատեսվում է ապահովել գեղարվեստական լուսավորությամբ

5 սկանդալային գաղտնիքներ, որոնք կօգնեն Ձեր ստարտափին հաղթել Հայաստանում

Հնս 29, 2024 18:00
49
ADS

Հայաստանում ստարտափի զարգացումը կարող է լինել լի մարտահրավերներով, բայց երբեմն անհրաժեշտ է ավելի խիզախ մոտեցում: Ահա հինգ սկանդալային գաղտնիք, որոնք կարող են ձեր ստարտափին հանկարծակի հաղթանակի հասցնել:

  1. Արտասովոր գովազդային արշավներ

Փորձեք ստեղծել գովազդային արշավներ, որոնք հանելուկային և սկանդալային են: Օրինակ, կազմակերպեք «կեղծ» նոր արտադրանքի ներկայացում, որը կհավաքի մեծ ուշադրություն: Երբ մարդիկ սկսեն խոսել ձեր մասին, ներկայացրեք իրական արտադրանքը, որն իսկապես կզարմացնի:

Ինչպես անել դա

— Սկսեք սոցիալական մեդիայում տարածվող հանելուկային գովազդներ, որոնք ակնարկում են նոր արտադրանքի մասին, բայց ոչինչ չեն բացահայտում:

— Հրավիրեք հայտնի ինֆլուենսերներին՝ մասնակցելու ձեր «կեղծ» ներկայացմանը և ստեղծեք սոցիալական մեդիայի վրա մեծ աղմուկ:

— Վերջում, կազմակերպեք մեծ բացահայտում և ներկայացրեք ձեր իրական արտադրանքը:

  1. Գաղտնի հավաքներ և ինֆլուենսերների համագործակցություն

Կազմակերպեք գաղտնի հավաքներ և համագործակցեք հայտնի ինֆլուենսերների հետ, որոնք կկարողանան ձեր արտադրանքը ներկայացնել իրենց հետևորդներին: Այսպիսի գաղտնի միջոցառումները կարող են ստեղծել մեծ հետաքրքրություն և հավատարիմ հաճախորդների բազա:

Ինչպես անել դա

— Գտեք տեղական ինֆլուենսերներ, ովքեր ունեն մեծ հետևորդների բազա և կարող են նպաստել ձեր արտադրանքի ճանաչմանը:

— Կազմակերպեք փակ միջոցառումներ, որտեղ կգրավեք ինֆլուենսերների և նրանց հետևորդներին:

— Ստեղծեք առեղծվածային մթնոլորտ, որտեղ բոլոր մասնակիցները կզգան, որ մասնակցում են ինչ-որ բացառիկ միջոցառման:

  1. Զուգահեռ մրցակցի խորհրդի կիրառում

Ուսումնասիրեք ձեր մրցակիցների ռազմավարությունները և կիրառեք դրանք ավելի արդյունավետ կերպով: Անգամ կարող եք կազմակերպել «զավթողական» միջոցառումներ՝ այցելելով մրցակցի խանութ կամ միջոցառում և ներկայացնելով ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Հետևեք մրցակիցների գործողություններին և հասկացեք, թե ինչ են նրանք անում հաջողության հասնելու համար:

— Ընտրեք նրանց լավագույն գաղափարները և հարմարեցրեք ձեր բիզնեսի պահանջներին:

— Կազմակերպեք այցելություններ մրցակցի խանութներին՝ բաշխելով ձեր արտադրանքի նմուշները:

  1. Փորձեք և վերադարձրեք

Կազմակերպեք արշավներ, որոնք կհրավիրեն մարդկանց վերադարձնել ձեր արտադրանքը՝ պայմանով, որ նրանք կստանան ավելի լավ տարբերակ կամ անվճար փորձարկում: Սա կարող է ձեր բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնել և նոր հաճախորդներ ներգրավել:

 Ինչպես անել դա

— Կազմակերպեք «բաց թողած հնարավորությունների» արշավ, որտեղ հաճախորդները կարող են փոխանակել իրենց հին արտադրանքը նորի հետ:

— Ստեղծեք նվերներ և պարգևատրումներ հաճախորդների համար, ովքեր մասնակցում են այս արշավներին:

— Օգտագործեք սոցիալական մեդիան՝ պատմելու հաջողված պատմություններ հաճախորդների մասին, ովքեր մասնակցել են արշավին:

  1. Հակասական նորարարություններ

Ներդրեք հակասական, բայց հետաքրքիր նորարարություններ: Օրինակ, ստեղծեք արտադրանք, որն առաջին հայացքից անիմաստ է թվում, բայց իրականում ունի մեծ գործնականություն: Սա կարող է լրացուցիչ հետաքրքրություն ստեղծել և մարդկանց ներգրավել՝ փորձելու ձեր արտադրանքը:

Ինչպես անել դա

— Ստեղծեք արտադրանքներ, որոնք տարօրինակ են, բայց հետաքրքրաշարժ և գործնական:

— Օգտագործեք հումոր և առեղծված, որպեսզի մարդկանց հետաքրքրեք ձեր արտադրանքով:

— Օրինակ, ստեղծեք «հակառադիացիոն» թեյ կամ «մետաղական համ» ունեցող ջուր, ինչը սկզբում զարմանք կառաջացնի, բայց հետո կբացահայտվի նրա իրական օգտակարությունը:

 

***

Ստարտափի զարգացումը պահանջում է խիզախություն և կրեատիվություն: Երբեմն անհրաժեշտ է կիրառել անսպասելի և սկանդալային մոտեցումներ՝ ուշադրություն գրավելու և հաջողության հասնելու համար: Օգտվեք այս հինգ սկանդալային գաղտնիքներից, և դուք կկարողանաք ձեր ստարտափը վերածել հաջողակ և ճանաչելի բիզնեսի Հայաստանում:

Մեկնաբանություն