2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

10 անսպասելի խորհուրդ Ձեր բիզնեսի կտրուկ զարգացման համար

Հնս 29, 2024 12:00
84

Բիզնեսի զարգացումը կարող է լինել լի անակնկալներով և մարտահրավերներով, բայց ճիշտ մոտեցմամբ հնարավոր է հասնել անսպասելի արդյունքների: Ներկայացնում ենք 10 կրեատիվ և անսպասելի խորհուրդ, որոնք կօգնեն Ձեր բիզնեսին պայթյունային զարգացում գրանցել:

  1. Օգտվեք գեմիֆիկացիայից

Վերածեք Ձեր ծառայությունները կամ արտադրանքը խաղի: Օգտվեք գամիֆիկացիայի մեխանիզմներից՝ Ձեր հաճախորդների ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար: Մրցույթներ, պարգևատրումներ և խաղային մոտեցումները կարող են մեծացնել Ձեր հաճախորդների հավատարմությունը:

  1. Կազմակերպեք գաղտնի միջոցառումներ

Միայն Ձեր հավատարիմ հաճախորդների համար կազմակերպեք գաղտնի միջոցառումներ կամ երեկույթներ: Սա կստեղծի առանձնահատուկ կապ Ձեր հաճախորդների հետ և կստիպի նրանց զգալ կարևոր:

  1. Օգտագործեք արտասովոր փաթեթավորում

Արտադրանքի փաթեթավորումը պետք է լինի տպավորիչ և արտասովոր: Անսովոր ձևերով կամ գունավոր փաթեթավորումը կարող է հետաքրքրել հաճախորդներին և ստիպել նրանց հիշել Ձեր բիզնեսը:

  1. Ստեղծեք վիդեոբլոգ

Սկսեք վիդեոբլոգ, որտեղ կկիսվեք Ձեր բիզնեսի պատմություններով, գործընթացներով և գաղտնիքներով: Մարդիկ սիրում են տեսնել, թե ինչպես է աշխատում Ձեր բիզնեսը և ինչ է տեղի ունենում կուլիսներում:

  1. Ներգրավեք արտասովոր դեսպաններ

Ձեր բիզնեսի դեսպաններ ընտրեք ոչ ստանդարտ անձանց՝ երաժիշտներ, արվեստագետներ կամ հայտնի սոցիալական մեդիա ինֆլուենսերներ: Նրանց աջակցությունը կարող է բարձրացնել Ձեր բիզնեսի ճանաչելիությունը:

  1. Ստեղծեք Փոփ-Ափ խանութներ

Փոփ-ափ խանութներ կազմակերպեք տարբեր վայրերում, որպեսզի Ձեր բիզնեսը հասանելի լինի նոր հաճախորդներին: Սա հետաքրքիր միջոց է նոր շուկաներ մտնելու և Ձեր բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու համար:

  1. Օգտագործեք վիրտուալ իրականություն

Ներդրումներ կատարեք վիրտուալ իրականության տեխնոլոգիաներում, որպեսզի հաճախորդները կարողանան վիրտուալ կերպով փորձել Ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը: Սա կարող է բարձրացնել նրանց հետաքրքրությունը և վստահությունը:

  1. Կազմակերպեք «հետաքրքիր մարդկանց» հանդիպումներ

Հրավիրված անհատականություններ, ովքեր իրենց ոլորտում հայտնի են, կարող են հանդիպել Ձեր հաճախորդներին և կիսվել իրենց փորձով: Սա կարող է դառնալ շատ հետաքրքիր և հիշվող իրադարձություն:

  1. Օգտվեք արտասովոր մարքեթինգից

Օգտվեք փողոցային արվեստից, գրավիչ գրաֆիտիներից կամ այլ արտասովոր մարքեթինգային լուծումներից՝ Ձեր բիզնեսը հայտնի դարձնելու համար: Դա կստեղծի մեծ աղմուկ և ուշադրություն:

  1. Ստեղծեք բիզնեսի ներքին համայնք

Հավաքեք Ձեր հաճախորդներին և ստեղծեք ներսից համայնք, որտեղ նրանք կարող են շփվել միմյանց հետ, փոխանակել կարծիքներ և առաջարկություններ: Դա կստեղծի ավելի ուժեղ կապ Ձեր բիզնեսի և հաճախորդների միջև:

***

Փոքր բիզնեսի հաջողությունը հաճախ կախված է կրեատիվ և անսպասելի լուծումներից: Հետևեք այս խորհուրդներին և դուք կարող եք Ձեր բիզնեսը դարձնել ավելի ճանաչելի, հետաքրքիր և հաջողակ Հայաստանում: