Բիթքոյնը թանկացել է միանգամից 7%-ով և անցել $66,000-ը
WSJ. Microsoft-ը Չինաստանում հարյուրավոր աշխատակիցների խնդրում է տեղափոխվել ԱՄՆ
Դոլարը, ռուբլին և ոսկու գինն աճել են. ՀՀ ԿԲ 16.05.24
Հայաստանի կողմից ՀԱՊԿ-ին տրվող վճարների դադարեցումը ողբերգություն չէ. ՌԴ ԱԳ փոխնախարար
Եվրահանձնաժողովը ստուգումներ է սկսել Ինստագրամում և Ֆեյսբուքում
Իդրամ Ջունիորն ու Կորիզը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել
Վրաստանի Ազգային բանկը հանրահավաքների ֆոնին փորձում է պահպանել լարիի փոխարժեքը
ՌԴ-ն և Չինաստանը կշարունակեն ԵԱՏՄ-ի և «Մեկ գոտի՝ մեկ ճանապարհ»-ի ինտեգրման ջանքերը
ԵԱՏՄ-ն և Հնդկաստանը խորհրդակցություններ են անցկացնում ազատ առևտրի գոտու շուրջ. ՌԴ ԱԳՆ
Netflix-ը ստեղծում է սեփական գովազդային սերվերը
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն հունվար-մարտին տարեկան կտրվածքով նվազել է 2%-ով
Խաղողի մթերման գծով վարկերի մարման ժամկետը երկարաձգվում է մեկ տարով
Անթալիայում ֆերմերները դեն են նետում սմբուկի բերքը․
iOS 18-ը թույլ կտա աչքերով կառավարել iPhone-ը
Ռուբեն Վարդանյանի կալանքի ժամկետը երկարաձգվել է ևս 5 ամսով
Կառավարությունը կստեղծի Սպորտի կառավարման կենտրոն
ՎԶԵԲ–ը նախատեսում է 2024թ․–ին Հայաստանում ներդնել մինչև 500մլն եվրո
Ղազախստանը մտադիր է Չինաստանի հետ ապրանքաշրջանառությունը հասցնել 100 միլիարդ դոլարի
Կիպրոսում ՀՀ–ն դեսպանություն կբացի
Կապիտալի զուտ ներհոսքը Հայաստան 2023թ. նվազել է 40 տոկոսով. ՎԶԵԲ

Երևանի կենտրոնի շուրջ 40 փողոցներում ու պողոտաներում որոշակի ժամերին կարգելվի բեռնատարների երթևեկությունը

Նյմ 6, 2023 15:24
10
ADS

Երևանի կենտրոնի բեռնաթափման համալիր ծրագրով առաջիկայում Խանջյանից մինչև Սարյան և Գրիգոր Լուսավորչից մինչև Կորյուն հատվածներում, որը ներառում է շուրջ 40 փողոց և պողոտա, կարգելվի երթևեկությունը առավելագույնը 2.5 տոննա բեռնվածության զանգված ունեցող բեռնատարների համար: Աշխատանքային հերթական խորհրդակցության ժամանակ զեկուցվել է, որ սահմանափակումները կգործեն առավոտյան 07:00-ից մինչև 21:00-ն: Նախագիծը ներառում է նաև կայանատեղիների որոշակի և՛ գնային, և՛ գոտիավորման վերանայում:

«Սա մի ճանապարհ է, որով բոլորս միասին պետք է անցնենք՝ հանրային գրագետ հաղորդակցություն ապահովելով: Մարդիկ կարող են մտածել, որ ինչ-որ բան են թանկացնում, որպեսզի ավելի գումար հավաքեն, բայց իրականությունն այն է, որ Երևանի փոքր կենտրոնն ուղղակի արդեն ֆիզիկապես իր բեռնվածությամբ անանցանելի է դառնում և սկսած կենտրոնից մենք որոշակի կարգավորումներ պետք է ստեղծենք՝ զուգահեռաբար զարգացնելով հանրային տրանսպորտը: Հանրային տրանսպորտը Երևանում պետք է ունենա առավելություն, և մարդիկ օգտվելիս պետք է վստահ լինեն, որ դա ավելի շահեկան է և՛ ֆինանսական, և՛ ժամանակի խնայողության տեսանկյունից»,- ընդգծել է Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը:

Մեկնաբանություն