2022 թվականի օգոստոսի վերջին Wildberries-ը հայտարարեց նոր «եզակի ֆինտեխ ծառայության» մեկնարկի մասին, որը պետք է վաճառողներին հնարավորություն տա «իրական ժամանակում» վճարումներ ստանալ վաճառված ապրանքների համար։ Նախկինում գործող շաբաթական միասնական հաշվարկային համակարգը աշխատում էր այնպես, որ երկուշաբթի վաճառողները տեսնում էին թարմացված մնացորդ իրենց անձնական հաշվում (այն հաշվի էր առնում շուկայական միջնորդավճարը, լոգիստիկայի, գովազդի և այլ ծառայությունների արժեքը, ինչպես նաև առաջացած վաճառքը հաշվետվություն և բոլոր դուրսգրումները) և կարող է գումարը հանել ձեր ընթացիկ հաշվին:
«Ոչ մի «հաջորդ երկուշաբթի», գումար հանեք առնվազն հինգ րոպեն մեկ»: — հայտարարեց ինքը ՝ առցանց մանրածախ վաճառողը։ 1000 վաճառողներ միացել են նոր համակարգի փորձնական համակարգին, հայտնել է ընկերությունը իր հեռագրային ալիքում։ Աստիճանաբար, սեպտեմբերին և հոկտեմբերին, ավելի շատ վաճառողներ կարող էին միանալ նոր համակարգին. ինչպես նշված է ընկերությունում, այժմ ծառայությունը բաց է կայքի բոլոր վաճառողների համար միանալու համար:
Բայց ձեռնարկատերերը բախվեցին կայքի հետ նոր հաշվարկային համակարգի հետ աշխատելու հետ կապված խնդիրների հետ, ուշադրություն հրավիրեց RBC-ն: Շուկայի գործընկերների շրջանում առաջացած ֆինանսական խնդիրների կրկնվող տեսակները նկարագրված են Telegram-ի մոտ երկու տասնյակ զրույցներում (դրանք ներառում են ինչպես մի քանի հարյուր, այնպես էլ ավելի քան 50 հազար օգտվողներ), որոնք նվիրված են կայքի հետ աշխատանքի քննարկմանը, ներառյալ պաշտոնական Wildberries զրույցը վաճառողների համար, ինչպես. ինչպես նաև մասնագիտացված ոլորտի լրատվամիջոցների կայքի մեկնաբանություններում:
Wildberries-ը պարզաբանել է, որ գործընկերների ընդհանուր թվից միայն «վաճառողների մի փոքր մասն» է, որը շուկան ներկայումս ունի մոտ 990 հազար,- փոխանցվել է «նոր հաշվեկշռին»։ Փաստորեն, մենք այն ստեղծում ենք մեր ձեռներեցների հետ միասին»,- ասում են ընկերությունից ՝ նշելով, որ կապվելով աջակցության ծառայության հետ ՝ վաճառողները կարող են շաբաթը մեկ անգամ գումարի դուրսբերմամբ վերադառնալ վճարման նախկին ընթացակարգին։
Ընդհանուր առմամբ, ըստ ընկերության տվյալների, «նոր հաշվեկշիռ» համակարգի աշխատանքի վերաբերյալ աջակցության ծառայություն է դիմել վաճառողների ընդհանուր թվի միայն 0,002%-ը։