Երեք պարզ, բայց կարևոր մտքեր, որոնք կփոխեն քո վերաբերմունքը գումար վաստակելու հանդեպ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Mazda-ի զուտ շահույթը ֆինանսական տարվա առաջին 9 ամիսներին նվազել է 45%-ով
Հայաստանի արտաքին առևտուրը 2024 թվականին գերազանցել է 30 մլրդ դոլարը
Ինչու են որոշ երկրներ արգելում կանխիկ գումարի օգտագործումը, և ինչ է սպասվում մեզ մոտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին շինարարության ծավալը Հայաստանում հասել է 709,5 մլրդ դրամի
ԱՄՆ տնտեսությունը հունվարին ստեղծել է 143 հազար աշխատատեղ
Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը հասել է նոր մակարդակի. ինչ են ցույց տալիս թվերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ոլորտներն են ապահովել Հայաստանի տնտեսական աճը 2024-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես են փոխվել սննդի, ծառայությունների և այլ ապրանքների գները 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Amazon-ի 4-րդ եռամսյակի եկամուտն աճել է 10%-ով
Ռուսաստանի խոշորագույն արտահանողները արտարժույթի վաճառքը հասցրել են 13.2 մլրդ դոլարի
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատն օրական 400 մլն դրամի վնաս է կրում. խոսնակ |civilnet.am|
«Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթեր» համակարգում մարտի 1-ից գործելու է «Գործարքի տեսակ» անվանումով նոր դաշտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը 2025-ի վերջի համար գնաճի կանխատեսումը բարձրացրել է 24%
2024 թվականին Վրաստանից արտաքսվել է 363 օտարերկրյա քաղաքացի
Որ քաղաքներում է եկամուտների անհավասարությունը արագ աճում. 2025-ի գլոբալ ուսումնասիրություն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ. Կազմակերպությանն անհրաժեշտ են անվտանգության ծառայության աշխատակիցներ. մանրամասների համար զանգահարել 099 27 50 07
Արգենտինայում արգելել են մինչև 18 տարեկանների սեռափոխությունը
ԱՄՆ-ԵՄ առևտրային նոր լարվածություն. ինչու է Բրյուսելը խոսում կոշտ քայլերի մասին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են Հայաստանի սննդամթերքի արտադրության խոշորագույն հարկատուները 2024-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

ABC. Իսպանիան և Ֆրանսիան չեն կարողանա նոր գազատար կառուցել մինչև 2030 թվականը

Հկտ 21, 2022 14:03
51
ADS

Նոր BarMar գազատարի շինարարությունը, որը կմիացնի Իսպանիան և Ֆրանսիան, չի ավարտվի առաջիկա ութ տարում։ Երկրները պետք է այլ ուղիներ փնտրեն ռուսական վառելիքի մատակարարումներից էներգետիկ կախվածությունը նվազեցնելու համար,- գրում է իսպանական ABC թերթը:

«Դժվար է լինելու ստորջրյա գազատարը շահագործման հանձնել: Մոտավորապես մինչև 2035 թվականը BarMar-ի օգնությամբ հնարավոր կլինի թագավորությունից գազ մատակարարել Ֆրանսիա և մնացած Եվրոպա, միայն այդ դեպքում խողովակաշարը կարող է օգտագործվել «կանաչ» ջրածնի մատակարարման համար»,- ասվում է նյութում։

«ԲարՄար» նախագիծը պետք է դիտարկել որպես ռուսական գազի մատակարարումներից հարավային Եվրոպայի երկրների էներգետիկ կախվածությունը նվազեցնելու անցումային շրջան։ Խողովակաշարը չի կարողանա լուծել «Գազպրոմի» վառելիքի ներկրման պակասի խնդիրը ուկրաինական հակամարտության պատճառով ուժեղացող էներգետիկ ճգնաժամի ֆոնին,- ասվում է հոդվածում։Էներգետիկ անցման ռազմավարության մեջ առավել առաջնահերթ ուղղություն է լինելու այսպես կոչված «կանաչ էներգետիկ միջանցքը»։

Այս նախագիծը գազ և ջրածին կտեղափոխի Բարսելոնայից Մարսել։ Հետագայում նախատեսվում է ընդլայնել վառելիքի մատակարարումների աշխարհագրությունը։ Ամենայն հավանականությամբ, այս նախագիծը կփոխարինի BarMar խողովակաշարի կառուցման գաղափարին։