NVIDIA-ն բացարձակ համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել՝ ընդամենը մեկ օրում թանկանալով $230 մլրդ-ով
Եվրոպայում գազի գինը հազար խորանարդ մետրի դիմաց իջել է 250 դոլարից
Evocabank-ն առաջարկում է արդյունավետ ներդրումներ՝ ԱՄՆ T-Bill պարտատոմսերում
Ջո Բայդենը հայտարարել է ՌԴ-ի դեմ ավելի քան 500 պատժամիջոցի կիրառման մասին
2023-ին Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների թիվն աճել է 39 տոկոսով՝ հասնելով ավելի քան 2.3 մլն-ի
Հայաստանից Վրաստան փորձել են տեղափոխել 58 միլիոն դրամ արժողությամբ չհայտարարագրված ոսկե ձուլակտորներ. ՊԵԿ
ԱՄԷ-ն չի բացառում ԵԱՏՄ-ի հետ ազատ առեւտրի համաձայնագրի կնքումը 2024թ.-ին
Ֆերմերները տրակտորներով հասել են Փարիզի կենտրոն՝ օժանդակություն պահանջելով իշխանություններից
Ղազախստանի Ազգային բանկը նվազեցրել է հիմնական տոկոսադրույքը
Անձը 50 քաղաքացու տվյալներին հասանելիություն ստանալով և վարկեր ձևակերպելով՝ կատարել է շուրջ 40 մլն դրամի հափշտակություն
Արտյոմ Սմբատյանն ազատվել է ՊԵԿ նախագահի առաջին տեղակալի պաշտոնից
Եզրահանգել ենք, որ առնվազն որոշակի ժամանակով կարող ենք չհարկել արտագնա աշխատանքի մեկնողներին․ՊԵԿ նախագահ
IDBank. Արտոնյալ պայմաններ՝ Business Prime փաթեթի հետ
Գլոբալ նորարարական ինդեքսով Հայաստանը զբաղեցնում է 72-րդ տեղը
Վաճառքի ծավալներով Apple-ը առաջ է անցել Samsung-ից
Չեխիայում սկսվել են ֆերմերների բողոքները ԵՄ ագրարային քաղաքականության դեմ
Պենտագոնը 2025-ի ֆինանսական տարում 10 մլրդ դոլարով կկրճատի վերազինման ծախսերը. Politico
Պետդեպը 1 մլն դոլար է խոստանում ռուս օլիգարխի մասին տեղեկության համար
«Գոյ» թատրոնը դիմում է ՄԻՊ-ին
Փետրվարին Սուեզի ջրանցքով բեռնափոխադրումները նվազել են 55%-ով․ Արժույթի միջազգային հիմնադրամ

ABC. Իսպանիան և Ֆրանսիան չեն կարողանա նոր գազատար կառուցել մինչև 2030 թվականը

Հկտ 21, 2022 14:03
40
ADS

Նոր BarMar գազատարի շինարարությունը, որը կմիացնի Իսպանիան և Ֆրանսիան, չի ավարտվի առաջիկա ութ տարում։ Երկրները պետք է այլ ուղիներ փնտրեն ռուսական վառելիքի մատակարարումներից էներգետիկ կախվածությունը նվազեցնելու համար,- գրում է իսպանական ABC թերթը:

«Դժվար է լինելու ստորջրյա գազատարը շահագործման հանձնել: Մոտավորապես մինչև 2035 թվականը BarMar-ի օգնությամբ հնարավոր կլինի թագավորությունից գազ մատակարարել Ֆրանսիա և մնացած Եվրոպա, միայն այդ դեպքում խողովակաշարը կարող է օգտագործվել «կանաչ» ջրածնի մատակարարման համար»,- ասվում է նյութում։

«ԲարՄար» նախագիծը պետք է դիտարկել որպես ռուսական գազի մատակարարումներից հարավային Եվրոպայի երկրների էներգետիկ կախվածությունը նվազեցնելու անցումային շրջան։ Խողովակաշարը չի կարողանա լուծել «Գազպրոմի» վառելիքի ներկրման պակասի խնդիրը ուկրաինական հակամարտության պատճառով ուժեղացող էներգետիկ ճգնաժամի ֆոնին,- ասվում է հոդվածում։Էներգետիկ անցման ռազմավարության մեջ առավել առաջնահերթ ուղղություն է լինելու այսպես կոչված «կանաչ էներգետիկ միջանցքը»։

Այս նախագիծը գազ և ջրածին կտեղափոխի Բարսելոնայից Մարսել։ Հետագայում նախատեսվում է ընդլայնել վառելիքի մատակարարումների աշխարհագրությունը։ Ամենայն հավանականությամբ, այս նախագիծը կփոխարինի BarMar խողովակաշարի կառուցման գաղափարին։

 

Մեկնաբանություն