ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Պորշե Կենտրոն Երևանը նշեց իր վերաբացումը

Ապր 3, 2023 19:15
127

Դիզայներական նոր կոնցեպտ, հաճախորդների համար էլ առավել բարելավված միջավայր ու իհարկե գրավիչ թվային ապրելակերպ: Պորշե Կենտրոն Երևանը նշել է իր վերաբացումը:

Նոր կենտրոնի վերաբացումը դարձել է Պորշե համայնքի ժամանակակից հանդիպման վայրը Հայաստանում: Նոր կոնցեպտի նպատակն է Պորշե Կենտրոնը դարձնել հավաքատեղի՝ Պորշե ավտոմեքենաների սեփականատերերի, երկրպագուների և էնտուզիաստների համար:

«Մենք երկար ճանապարհ ենք անցել, որ հասնենք այստեղ և դա հնարավոր է դարձել միմիայն մեր թիմի եռանդուն աշխատասեր ջանքերի արյունքում: «Նշանակման վայրը՝ Պորշե»-ն մեր հեղափոխման անկյունաքարն է»,-ասաց Պորշե Կենտրոն Երեւանի գլխավոր տնօրեն Արտեմ Սիմոնյանը:

Արտեմ Սիմոնյանը Պորշեից առանձնացնում է 911 գենետիկ կոդը կրող բոլոր մեքենաները: Դրանք իրական ճանապարհի ընկեր են, ասում է նա:

«Վաթսուն տարի առաջ է ծնվել 911 մոդելը, առ այսօր հեղափախկան փոփոխությունների գրեթե չի ենթարկվել, փոփոխությունները եղել են միայն էվոլուցիոն, այսինքն նոր տեխնոլոգիաներ են առաջ եկել, թեթև նյութեր և ժամանակակից էլեկտրոնիկա»,-ասաց Արտեմ Սիմոնյանը:

Նոր կոնցեպցիա որդեգրած Պորշե կենտրոնների շարքում. սա առաջիններից է ոչ միայն Կենտրոնական և Արևելյան Եվրոպայի տարածաշրջանում, այլև ամբողջ աշխարհում: Այս կենտրոնում զգալիորեն բարելավվել են ֆունկցիոնալ դիրքավորումը և ծառայությունները, որն իհարկե միտված է հաճախորդներին տրամադրել էլ ավելի բարձրորակ սպասարկում:

«Շուտով ամբողջ աշխարհի Պորշե կենտրոնները կհետևեն Երևանի օրինակին: Նոր կոնցեպտի շնորհիվ մեր կենտրոնները վերածվում են ժամանակակից հավաքատեղիների, որտեղ այս բրենդի սիրահարները կարող են հանդիպել, ծանոթանալ ու շփվել միմյանց հետ: Այստեղ իրականանում են երազանքները»,- ասաց Պորշե Կենտրոնական և Արևելյան Եվրոպայի Մարկետինգի տնօրեն Կոլաս Հենքեսը:

Պորշեն արձագանքում է հաճախորդների փոփոխվող նախասիրություններին և ավտոմոբիլային մանրածախ առևտրի էվոլյուցիային: Այս կենտրոնը նույնպես հաճախորդների գաղափարների գեներցման հավաքակայան է դառնալու: Պորշեն խորհրդանշում է կյանքի երազանքները և ընկերների ու երկրպագուների հզոր համայնքը:

«Այսօր Պորշեի համար անկյունաքարային օր է: Այժմ մենք կանգնած ենք Պորշեի նորագույն կենտրոնում, որ ժամանակակից հավաքատեղի է դարձել՝ իր բոլոր նորագույն մոտեցումներով: Նոր կենտրոնը դարձել է Պորշեի համաշխարհային վաճառքի ռազամավարության մի մասը: Այն օգնում է առավել մոտիկից ծանոթանալ մեր ապրանքատեսակներին»,- Կենտրոնական և Արևելյան Եվրոպայում Պորշեի տարածաշրջանային ղեկավար Սերգեյ Կորոլովը

Ցուցասրահը ապրանքակենտրոնից վերափոխվել է հաճախորդամետ վայրի, որտեղ ուշադրության կենտրոնում հենց հաճախորդն է: Հաղորդակցությունը, թվայնացումը և ոգեշնչումը հնարավորություն են տալիս ավելի ջերմ հարաբերություններ հաստատել հաճախորդների հետ: Եթե չեք գտնում այն մեքենան, որը նախատեսված է հենց Ձեզ համար, ապա այն պետք է ստեղծեք սեփական ձեռքերով: Պորշեի հիմնադիրը հենց այս միտքն է դրել ընկերության հիմքում, որն արդեն ծառայում է տասնյակ տարիներ: Պորշեն արտադրում է մեքենաներ, որակը գնահատողների համար: