

United Grain Company (OZK) ընկերությունը նախատեսում է պատվիրել 14 նոր ծովային չոր բեռնատար նավ ՝ արտադրված Ռուսաստանում ՝ հացահատիկի արտահանման համար զարգացող երկրներ։ Այս մասին հայտնում է РБК-ն ՝ հղում անելով արդյունաբերության և առևտրի նախարարության փոխղեկավար Վիկտոր Եվտուխովին։OZK-ի ներկայացուցիչը հայտնել է, որ ընկերությունը մտադիր է մինչև 2025 թվականը երկրորդային միջազգային շուկայում գնել հինգ բալք փոխադրող: Եվտուխովի խոսքով ՝ Ռուսաստանում հացահատիկի փոխադրման համար չոր բեռնատար նավեր նախկինում չեն կառուցվել։ Սակայն այդ նավերը ներառվել են քաղաքացիական նավերի կառուցման երկարաժամկետ ծրագրում ՝ մինչեւ 2035 թվականը։ Համապատասխան հանձնարարականը նախագահ Վլադիմիր Պուտինը տվել էր այս տարվա օգոստոսին։ Սպասվում է, որ առաջին չոր բեռնատար նավը կգործարկվի 2026 թվականին, ասել է UGC-ի ներկայացուցիչը։ Իր հերթին, United Shipbuilding Corporation-ի (USC) ներկայացուցիչը նշել է, որ USC-ի նախագծային բյուրոն ունի որակավորումներ ՝ ստեղծելու մեծ հզորությամբ նավեր, այդ թվում ՝ սորուն ցորենի փոխադրիչներ ՝ հիմնված տեխնիկական նախագծերի վրա:
Գյուղատնտեսության նախարարությունն ընդգծել է, որ սննդամթերքի արտահանման համար ռուսական բեռնափոխադրումների նավատորմի ստեղծումը ռազմավարական խնդիրներից է և Ռուսաստանում ագրոարդյունաբերական համալիրի զարգացման կարևոր գործոն։