Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։
Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Մեկնաբանություն