ԵԿԲ. Ռուսական ակտիվների ապահովմամբ պարտատոմսերի թողարկման ԱՄՆ պլանը իրավական ռիսկեր է պարունակում
Հարավային Կորեան 200 մլն դոլարի մարդասիրական օգնություն կտրամադրի Ուկրաինային
36 կգ ոսկյա ձուլակտորների հափշտակության գործով հետապնդում է հարուցվել 12 անձի նկատմամբ, 5-ը կալանավորվել է
Ֆրանսիան դարձել է ռուսական գազի հիմնական գնորդը ԵՄ երկրների շարքում
Մինչև 1% cashback Wildberries-ում IDBank-ի քարտով վճարելիս
Կրիպտոարժույթի շուկայում արժեզրկում է տեղի ունենում
ԵՄ ռազմական բյուջեն ռուս-ուկրաինական հակամարտության մեկնարկից ի վեր ավելացել է 20%-ով
ԱՄՀ-ն կանխատեսում է Հայաստանի ՀՆԱ-ի 6% աճ 2024 թվականին
Formula VC-ն ներդում է կատարել Audigo Labs ստարտափում
5-6 տարվա ընթացքում կրթությունը Հայաստանում թանկացել է 20-30 տոկոսով
ՊԵԿ-ը կանխել է մաքսային հսկողությունից թաքցված 67 կգ դեղորայքի տեղափոխումը
2022-ի փետրվարի վերջից Ուկրաինան ԱՄՆ-ից ստացել է մոտ 23 միլիարդ դոլարի բյուջետային օգնություն
Մեկ օրում հանրապետությունում արձանագրվել է 15 ՃՏՊ. 1 մարդ զոհվել է, 17-ը՝ վիրավորվել
G7-ի և G20-ի անդամ երկրների ֆինանսների նախարարները կհանդիպեն Վաշինգտոնում
ԱՄՆ-ում կառուցվել է աշխարհի ամենամեծ թվային ֆոտոխցիկը՝ 3200 մեգապիքսել լուծաչափով
Wildberries-ը սկսում է մեքենաների վաճառք
ԱՄՆ ՄԶԳ-ն 33 մլն դոլարի աջակցություն կտրամադրի Հայաստանին
ՀՀ-ում ամեն 3-րդ երեխան ապրում է աղքատության մեջ, ԵԱՏՄ-ում ամենաաղքատն ենք համարվում. զեկույց
ՀՀ կենտրոնական բանկը, ArCa-ն եւ ISAA-ը՝ Doing Digital Awards-ի մրցանակակիրներ
Հայաստանը 16 կետով բարելավել է դիրքերը Դրական խաղաղության զեկույցում

PepsiCo-ն կարող է նոր արտադրանք թողարկել հատուկ Ռուսաստանի համար

Ապր 7, 2022 15:13
98
ADS

Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։

Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։

 

Մեկնաբանություն