Մայիսի 1-ից հասարակական տրանսպորտի վարորդներն այլևս գումար չեն մանրելու
Անցնող շաբաթվա հետաքրքիր լուրերը ներդրողների համար կարդացեք abnews.am կայքում
Գերազանցության մշակույթ. ինչպես ընկերությունն ավելի հաջողակ դարձնել. հոդվածը կարդացեք abnews.am կայքում
Ռուսաստանում «Ջերմուկի» խմբաքանակների վաճառքի ժամանակավոր սահմանափակումները հանվել են
Տարեկան կտրվածքով Եվրամիությունից տեղի է ունեցել 300 միլիարդ եվրոյի ֆինանսական արտահոսք
Մոսկվայում փոթորիկը 100-ից ավելի ծառ է տապալել
Հայաստանում կգործի ժամանակավոր նպաստների թերթիկների ձևակերպման միասնական հարթակ
2024թ. փետրվարի դրությամբ Հայաստանում շարունակում է բարձր մնալ դոլարիզացիայի մակարդակը
G7-ի երկրները Հայաստանին և Ադրբեջանին կոչ են արել հասնել տևական խաղաղության
Հայաստանի տնտեսության 35%-ը իրացվում է Եվրասիական տնտեսական համագործակցության հաշվին. Լավրով
Կստեղծվի «Տաղանդների զարգացման հիմնադրամ»
Ալիևն ապրիլի 22-ին կժամանի Մոսկվա՝ Պուտինի հետ բանակցելու. Կրեմլ
Հնդիկ ուսանողները ահազանգում են՝ «Հայբուսակը» չի թողնում մասնակցել պետական ավարտական քննություններին. Hetq.am
Լավրով․ ՀՀ–ին բոլորից ձեռնատու է ԵվրԱզԷՍ–ը, հաշված է
Google-ն աշխատանքից ազատել է 28 աշխատակցի, որոնք բողոքել են Իսրայելի հետ ընկերության համագործակցության դեմ
iPhone 17 Plus-ն ավելի փոքր էկրան կունենա
Ռուսաստանում նվազագույն պարենային զամբյուղի արժեքը տարեսկզբից աճել է 1.5%-ով
Կանխատեսվում է, որ տարեվերջին Թուրքիայում գնաճը կկազմի 44.1%
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է Գերմանական Վերականգնման վարկերի բանկի (KfW) պատվիրակության անդամներին
ԱՆ-ից հերքել են լուրերը, թե պետպատվերը հիվանդանոցներում սպառվել է

PepsiCo-ն կարող է նոր արտադրանք թողարկել հատուկ Ռուսաստանի համար

Ապր 7, 2022 15:13
100
ADS

Ըմպելիքների խոշորագույն արտադրողներից մեկը՝ PepsiCo-ն, մտածում է տարբեր անվանումներով և այլ փաթեթներով նոր ապրանքներ ստեղծելու մասին այն բանից հետո, երբ գլխամասային գրասենյակը որոշել է դադարեցնել Pepsi, Mirinda և 7Up-ի վաճառքը երկրում։ Այս մասին հայտնում է Коммерсант-ը ՝ հղում անելով ընկերության շնորհանդեսից մի հատվածին, որտեղ նկարագրված են նոր խմիչքներ։ Այն ներկայացնում է New Cola արտադրանքի ութ դիրք ՝ պլաստիկ շշերի մեջ ՝ 0,33լ-ից մինչև 2,25լ, ալյումինե տարայի մեջ ՝ 0,33լ և ապակե շշով 0,25լ: Նարնջի և կիտրոնի համով ըմպելիքները պիտակավորված են Fruitz ապրանքանիշով: Դրանք ներկայացված են 0,5լ-ից 2լ տարողությամբ պլաստիկ շշերի մեջ։

Նախատեսվում է նաև ընդլայնել տեղական «Ռուսական նվեր» ապրանքանիշի տեսականին, որը հետևում է սլայդից, որին ծանոթացել է թերթը։ Ներկայումս նրա անունով արտադրվում է միայն կվաս։ Հետագայում նախատեսվում է արտադրել տարբեր համերով լիմոնադներ։ PepsiCo-ն հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Համաձայն արդյունաբերության ոլորտում «Կոմերսանտի» աղբյուրի, շնորհանդեսը վերաբերում է Ռուսաստանում ընկերության գազավորված ըմպելիքների կատեգորիայի զարգացման հնարավոր տարբերակներից մեկին՝ նոր պայմաններում: PepsiCo-ի գործարանները կարող են ունենալ մի քանի ամսվա պաշարներ՝ լցնելու համար Pepsi, Mirinda և 7Up: Այս ընթացքում ընկերությունը կարող է ուսումնասիրել արտադրության բեռնման տարբերակները, ասել է աղբյուրը։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։ Ավելի վաղ ՝ մարտի 9-ին, ամերիկյան PepsiCo-ն հայտարարել էր, որ դադարեցնում է Pepsi, Mirinda և 7Up ապրանքանիշերի արտադրությունն ու վաճառքը Ռուսաստանում ՝ կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական ռազմական գործողության հետ։ Նույն օրը ընկերության ռուսաստանյան գրասենյակը գործընկերներին ծանուցել է, որ երեք օրով դադարեցնում է այդ ապրանքների պատվերների ընդունումը։ Նա պարզաբանել է, որ պարզում է, թե երբ ապրանքանիշերը հանվեն տեսականուց։

 

Մեկնաբանություն