Wildberries առցանց մանրածախ վաճառողին հաջողվել է 2022 թվականի առաջին կիսամյակում 94%-ով ավելացնել իր շրջանառությունը ՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։ Այն գնահատվում է 628 մլրդ ռուբլի,- հայտնում է ՏԱՍՍ-ը ՝ հղում անելով ընկերության հաղորդագրությանը։
Ֆիզիկական առումով ապրանքների վաճառքի աճը հասել է 77%-ի։ Երկրորդ եռամսյակում ընկերության շրջանառությունը տարեկան կտրվածքով աճել է 92%-ով և կազմել 340,1 մլրդ ռուբլի:
Առաջին կիսամյակում եկամտի ամենամեծ մասը բաժին է ընկնում այնպիսի կատեգորիաներին, ինչպիսիք են հագուստը և կոշիկը ` 233,2 միլիարդ ռուբլի (+ 72% տարեկան արտահայտությամբ), տան և պարտեզի ապրանքները ` 96,6 միլիարդ ռուբլի (աճը 2,3 անգամ): մանկական ապրանքներ ՝ 69,8 մլրդ ռուբլի (+ 68%), կոսմետիկա և օծանելիք ՝ 57 մլրդ ռուբլի (+ 97%), կենցաղային տեխնիկա և էլեկտրոնիկա ՝ 53 մլրդ ռուբլի (+ 86% տարեկան կտրվածքով)։
Ռուսական ապրանքանիշերի մասնաբաժինը ընդհանուր շրջանառության 64%-ից հասել է 72%-ի։
Ընկերությունն առաջին կիսամյակում գրանցել է նաև պատվերների քանակի աճ ՝ մինչև 603,9 միլիոն, Wildberries-ի լսարանը աճել է մինչև 120 միլիոն օգտատեր։Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ Wildberries-ը սկսել է վաճառել Ռուսաստանից հեռացած ապրանքանիշերի ապրանքները։ Մասնավորապես, ռուսները կարող են ապրանքներ պատվիրել Zara, Massimo Dutti և Pull & Bear ապրանքանիշերից (Inditex խմբի մաս):