Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Wildberries-ն 2022 թվականի առաջին կիսամյակում արձանագրել է շրջանառության գրեթե կրկնակի աճ

Հլս 22, 2022 14:20
74

Wildberries առցանց մանրածախ վաճառողին հաջողվել է 2022 թվականի առաջին կիսամյակում 94%-ով ավելացնել իր շրջանառությունը ՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։ Այն գնահատվում է 628 մլրդ ռուբլի,- հայտնում է ՏԱՍՍ-ը ՝ հղում անելով ընկերության հաղորդագրությանը։

Ֆիզիկական առումով ապրանքների վաճառքի աճը հասել է 77%-ի։ Երկրորդ եռամսյակում ընկերության շրջանառությունը տարեկան կտրվածքով աճել է 92%-ով և կազմել 340,1 մլրդ ռուբլի:

Առաջին կիսամյակում եկամտի ամենամեծ մասը բաժին է ընկնում այնպիսի կատեգորիաներին, ինչպիսիք են հագուստը և կոշիկը ` 233,2 միլիարդ ռուբլի (+ 72% տարեկան արտահայտությամբ), տան և պարտեզի ապրանքները ` 96,6 միլիարդ ռուբլի (աճը 2,3 անգամ): մանկական ապրանքներ ՝ 69,8 մլրդ ռուբլի (+ 68%), կոսմետիկա և օծանելիք ՝ 57 մլրդ ռուբլի (+ 97%), կենցաղային տեխնիկա և էլեկտրոնիկա ՝ 53 մլրդ ռուբլի (+ 86% տարեկան կտրվածքով)։

Ռուսական ապրանքանիշերի մասնաբաժինը ընդհանուր շրջանառության 64%-ից հասել է 72%-ի։

Ընկերությունն առաջին կիսամյակում գրանցել է նաև պատվերների քանակի աճ ՝ մինչև 603,9 միլիոն, Wildberries-ի լսարանը աճել է մինչև 120 միլիոն օգտատեր։Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ Wildberries-ը սկսել է վաճառել Ռուսաստանից հեռացած ապրանքանիշերի ապրանքները։ Մասնավորապես, ռուսները կարող են ապրանքներ պատվիրել Zara, Massimo Dutti և Pull & Bear ապրանքանիշերից (Inditex խմբի մաս):