Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Ռուսական առցանց առևտրի շուկան հեղեղված է կեղծ ապրանքներով․ ո՞ր սեգմենտի ապրանքներն են հիմնականում կեղծ

Հլս 17, 2023 18:34
26
ADS

Առցանց առևտրի ռուսական հարթակներում արտասահմանյան արտադրության էլեկտրոնիկայի կեղծված տարբերակների մասնաբաժինը մեկ տարվա ընթացքում կրկնապատկվել է և այժմ սմարթֆոնների և նոութբուքների սեգմենտում այն կազմում է առնվազն 30%, իսկ խելացի ժամացույցների դեպքում՝63%, այս մասին հայտնում է ռուսական «Կոմերսանտ» պարբերականը՝ վկայակոչելով IQ Technology իրավաբանական գործակալության տվյալները, որը պաշտպանում է Ռուսաստանում տեխնոլոգիական ապրանքանիշների շահերը։ Ընդորում, կեղծված ապրանքներից ամենատարածվածը Samsung-ի և Apple-ի արտադրության էլեկտրատեխնիկան է։ Առցանց առևտրի հարթակները կտրականապես համաձայն չեն ներկայացված վիճակագրության հետ,- գրում է News.am Tech-ը:

IQ Technology-ը փորձագետները վերլուծել են Ozon-ի, Wildberries-ի, Yandex.Market-ի, Sbermegamarket-ի և AliExpress-ի 15,000 անուն ապրանք և պարզել, որ 2022-ի հուլիսից մինչև 2023-ի հուլիսը կեղծ էլեկտրոնիկայի մասնաբաժինը ամենատարածված սեգմենտներում գրեթե կրկնապատկվել է, իսկ երբեմն էլ՝ ավելին։ Օրինակ, եթե դեռ 2022-ին կեղծ սմարթֆոնները կազմում էին մատակարարվող սմարթֆոնների 12%-ը, ապա այժմ կեղծ ապրանքների մասնաբաժինը հասել է 31%-ի։ Նման իրավիճակ է նաև նոութբուքների (22-ից դարձել է 31%), խելացի ժամացույցների (35-ից դարձել է 63%) և ականջակալների/բարձրախոսների (27-ից դարձել է 69%) սեգմենտում։ Կենցաղային տեխնիկայի ավելի փոքր ապրանքներն սկսել են ավելի ակտիվ վաճառվել. դրանց մասնաբաժինը 15-ից հասել է 34%-ի:

Ըստ IQ Technology-ի՝ սմարթֆոնների շրջանում ամենից հաճախ կեղծվում են Apple-ի, Samsung-ի և Xiaomi-ի արտադրանքները։ Թեև կեղծված տարբերակները նման են բնօրինակներին, դրանք տարբերվում են չափերով և այլ բնութագրերով, որպես կանոն, սարքերն ավելի ցածրորակ են, ունեն ավելի վատ սարքային մասեր և փաթեթավորում, իսկ կեղծ iPhone-ում iOS-ի փոխարեն օգտագործվում է Android-ը։ Հայտնի է, որ կեղծ տարբերակներ են արտադրվում, օրինակ, Պակիստանում, Չինաստանում, Հնդկաստանում։

Միևնույն ժամանակ, առցանց շուկաների ներկայացուցիչները պնդում են, որ իրենք հետևում են, որպեսզի կեղծ ապրանքներ չվաճառվեն իրենց հարթակներում և դրա համար նույնիսկ նեյրոցանցեր են կիրառում։ Օրինակ՝ Wildberries-ը պնդում է, որ գործարքները վերահսկվում են իրական ժամանակում, և նախքան գնման վերջնական որոշում կայացնելը, գնորդն իրավունք ունի ծանոթանալու ինչպես ապրանքների, այնպես էլ վաճառողների վարկանիշի հետ: AKIT ասոցիացիան, որի կազմում են մտնում Wildberries-ը, Ozon-ը, DNS-ը և այլ ընկերություններ, պնդում է, որ կեղծ ապրանքների մասնաբաժինը շուկաներում չի գերազանցում 0,1%-ը։

Ընդորում, որոշ հարթակներ հրաժարվել են մեկնաբանել իրավիճակը։ Այնուամենայնիվ, շուկաներից մեկի անանուն ներկայացուցիչը պարզաբանել է, որ սպառողների իրավունքների մասին օրենքի փոփոխությունները, որոնք ընդունվել են 2018-ին, որոնք օրենքում ավելացրել են «համացանցում ապրանքների ագրեգատոր» հասկացության սահմանումը, արգելում են վաճառողների ապրանքների նկարագրությանը միջամտելը: «Եթե առցանց առևտրի հարթակը ապրանքի նկարագրության մեջ փոխի կամ հանի «բնօրինակ» բառը, ապա դրանով կստանձնի ապրանքի նկատմամբ պատասխանատվությունը, ինչը ոչ ոք չի ցանկանում անել»,- նրա խոսքերն է մեջբերում «Կոմերսանտ»-ը։

Պարբերականը նաև նշում է, որ եթե ​​նախկինում հեղինակային իրավունքի սեփականատերերն իրենք էին շահագրգռված ապրանքանիշների պաշտպանությամբ և ակտիվորեն պայքարում էին կեղծիքների դեմ, ապա այժմ որոշ դեպքերում նման պաշտպանությամբ զբաղվող պարզապես չկա, քանի որ շատ ընկերություններ լքել են Ռուսաստանը, և կեղծ ապրանքներ վաճառողներն այլևս չեն վախենում դրանց կողմից հետապնդվելուց։