ՀՀ հեռահաղորդակցության շուկայի ծավալը 2025-ին կկազմի 159,9 մլրդ դրամ
Հունիսին Հայաստանից կոնյակով բեռնված 122 մեքենա է մուտք գործել Ռուսաստան․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Louis Vuitton-ը Շանհայում բացել է «The Louis» կրուիզային նավի ոճով խանութ
Հուլիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից ավելի քան 1300 բեռնատար ծիրան է արտահանվել․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Google-ը պարտավորվել է 314 մլն դոլար վճարել Android-ի օգտատերերի տվյալների գաղտնի հավաքագրման համար
Մեկ օրում բացահայտվել է 98 հանցագործություն. գրանցվել է 14 ավտովթար. զոհվել է 4, վիրավորվել՝ 19 մարդ
Թրամփի ընտանիքի կրիպտոնախագիծը ներգրավել է $220 միլիոն բիթքոյնի մայնինգի համար
«Կորովկա» ռուսական պաղպաղակի Հայաստան ներմուծումը ժամանակավորապես արգելվել է
Վրաստանից արտաքսվել են Հայաստանի, Ադրբեջանի և ևս 10 երկրների քաղաքացիներ
Առանց վարորդական իրավունք մեքենա վարելու համար տուգանքը նախատեսվում է կրկնակի մեծացնել՝ սահմանելով 50,000 դրամ
Alibaba-ն 7 միլիարդ դոլար կծախսի նոր օգտատերեր ներգրավելու համար
Սանկտ Պետերբուրգում ձերբակալվել է Ադրբեջանի քաղաքացի՝ 46 միլիոն ռուբլուց ավելի խարդախության համար
5 մարքեթինգային դաս մեդիայի, մենեջմենթի և նորաձևության լեգենդից․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արտերկրից կատարված դրամական փոխանցումների զուտ ներհոսքը 5 ամսում ավելացել է 13,9%–ով
Bentley-ն 106 տարվա ընթացքում հինգերորդ անգամ փոխել է իր տարբերանշանը
ՀէՑ-ից բացի հայկական որ ընկերությունները կարող են ազգայնացվել․ վերլուծությունը հասանելի է ABNews.am կայքում
Մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320, ինչը գերազանցել է նախորդ տարվա նույն ամսվա ցուցանիշը` 38,060-ով. ՊԵԿ
Իմփաքթ Հաբ երևանը տոնեց իր 10-ամյակը․ դիտեք ABNews.am կայքում
ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց օրենքի նախագիծը, որը թույլ կտա ազգայնացնել ՀԷՑ-ը
IDBank-ը Հոմպլեքս Մոլում է․ նոր մասնաճյուղի բացումը դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչպես կապիտալիզացնել սեզոնային փոփոխությունները ձեր բիզնեսի համար

Հնս 2, 2024 11:00
39

Սեզոնային փոփոխությունները կարող են բերել ինչպես մարտահրավերներ, այնպես էլ նոր հնարավորություններ բիզնեսի համար։ Ահա մի քանի եղանակներ, թե ինչպես կարելի է կապիտալիզացնել սեզոնային փոփոխությունները և ձեր բիզնեսին նոր թափ հաղորդել։

  1. Վերլուծեք սեզոնային տենդենցները

Յուրաքանչյուր սեզոն իր մեջ կրում է որոշակի տենդենցներ և պահանջարկ։ Օրինակ, ամառը կարող է ավելի շատ ուշադրություն սևեռել զբոսաշրջության և արձակուրդների վրա, մինչդեռ ձմեռը՝ տոնական գնումների և ձմեռային սպորտերի վրա։ Վերլուծեք ձեր շուկայի սեզոնային տենդենցները և օգտագործեք այդ տվյալները ձեր բիզնեսի ռազմավարությունը հարմարեցնելու համար։

  1. Հարմարեցրեք ձեր մարքեթինգային արշավները

Սեզոնային փոփոխությունները լավ հնարավորություն են ձեր մարքեթինգային արշավները թարմացնելու համար։ Ստեղծեք սեզոնային առաջարկներ, զեղչեր և հատուկ փաթեթներ, որոնք կհամապատասխանեն ձեր հաճախորդների պահանջներին տվյալ ժամանակաշրջանում։ Օրինակ, ամառային զեղչերը կարող են գրավել նոր հաճախորդների և խթանել վաճառքները։

  1. Պատրաստվեք սեզոնային պահանջարկին

Սեզոնային պահանջարկի աճը կարող է բերել լրացուցիչ աշխատանքային ծանրաբեռնվածություն։ Ապահովեք, որ ձեր աշխատակիցները պատրաստ են սեզոնային պահանջարկին և անհրաժեշտ ռեսուրսները հասանելի են։ Կազմակերպեք աշխատակիցների վերապատրաստում և ավելացրեք արտադրական կարողությունները՝ պահանջարկի բարձրացման ժամանակահատվածում խնդիրներից խուսափելու համար։

  1. Զարգացրեք սեզոնային ապրանքներ և ծառայություններ

Սեզոնային փոփոխությունները կարող են լավ հնարավորություն լինել նոր ապրանքներ և ծառայություններ առաջարկելու համար։ Օրինակ, ձմեռային սեզոնին կարող եք առաջարկել տոնական նվերների փաթեթներ, իսկ գարնանային սեզոնին՝ այգեգործության և տնային ձևավորման ապրանքներ։ Նոր ապրանքները և ծառայությունները կօգնեն ձեզ պահպանել հաճախորդների հետաքրքրությունը և մեծացնել վաճառքները։

  1. Օգտագործեք սեզոնային մարքեթինգի հարթակները

Սեզոնային մարքեթինգային հարթակները կարող են մեծապես օգնել ձեր բիզնեսի առաջխաղացմանը։ Օգտագործեք սոցիալական մեդիա, էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգ և այլ հարթակներ՝ սեզոնային առաջարկները և միջոցառումները տարածելու համար։ Օրինակ, ամառային մրցույթները և նվերները կարող են մեծացնել ձեր բրենդի ճանաչելիությունը և խթանել հաճախորդների ներգրավվածությունը։

  1. Ուշադրություն դարձրեք հաճախորդների կարծիքներին

Սեզոնային փոփոխությունների ժամանակ հաճախորդների պահանջները կարող են փոխվել։ Ուշադրություն դարձրեք հաճախորդների կարծիքներին և արձագանքեք նրանց առաջարկներին։ Սա կօգնի ձեզ ավելի լավ հասկանալ հաճախորդների կարիքները և բարելավել ձեր բիզնեսի մատուցած ծառայությունները։

  1. Հաշվեք և վերլուծեք սեզոնային հաջողությունները

Սեզոնային փոփոխությունների ավարտից հետո անպայման հաշվեք և վերլուծեք ձեր հաջողությունները։ Վերլուծեք, թե որ ռազմավարությունները և մարքեթինգային արշավները էին առավել արդյունավետ, և որոնք կարելի է բարելավել։ Այս տվյալները կօգնեն ձեզ ավելի լավ պատրաստվել հաջորդ սեզոնին և հասնել նոր հաջողությունների։

 

Սեզոնային փոփոխությունները կարող են լինել մեծ հնարավորություններ ձեր բիզնեսի զարգացման համար։ Օգտագործեք այս եղանակները և պատրաստ եղեք հաղթահարել մարտահրավերները՝ ապահովելով ձեր բիզնեսի շարունակական աճը և հաջողությունը։