2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

Ինչպես Toyota-ն դարձավ ամենավաճառվող ավտոարտադրողը 2024-ին

Հնվ 30, 2025 12:15
37

Toyota-ն կրկին առաջատար է. 2024-ին ընկերությունը գերազանցել է բոլոր մրցակիցներին

Toyota Motor ընկերությունը հինգերորդ տարին անընդմեջ դարձել է աշխարհի ամենաշատ վաճառվող ավտոարտադրողը՝ գերազանցելով իր հիմնական մրցակիցներին: Չնայած վաճառքի որոշակի նվազմանը, ճապոնական ավտոարտադրողն ապահովել է կայուն գերազանցություն միջազգային շուկայում:

Toyota-ի վաճառքի ցուցանիշները

2024 թվականին Toyota-ն ամբողջ աշխարհում վաճառել է 10.82 միլիոն ավտոմեքենա, ինչը 3.7%-ով պակաս է 2023 թվականի համեմատ, սակայն այս ցուցանիշն էլ բավարար է եղել, որպեսզի ընկերությունը շարունակի մնալ առաջատար:

Մրցակիցները չեն կարողանում առաջ անցնել

Toyota-ի հիմնական մրցակիցը՝ գերմանական Volkswagen Group-ը, անցած տարի վաճառել է շուրջ 9.02 միլիոն ավտոմեքենա, ինչը 2.3%-ով պակաս է նախորդ տարվա համեմատ: Սա կրկին հաստատում է, որ ճապոնական ավտոարտադրողը պահպանում է շուկայի առաջատարի իր դիրքը:

Երրորդ հորիզոնականում Hyundai Motor-ն է, որն ամբողջ աշխարհում վաճառել է 7.23 միլիոն մեքենա՝ 1%-ով պակաս, քան 2023 թվականին:

Toyota-ի հաջողության գաղտնիքը

Toyota-ի կայուն առաջատարությունը պայմանավորված է մի շարք գործոններով.

  • Բարձրորակ արտադրանք՝ բարձր դիմացկունությամբ և վառելիքի արդյունավետությամբ,
  • Էլեկտրական և հիբրիդային մոդելների աճող պահանջարկ,
  • Հզոր արտադրական շղթա, որը թույլ է տալիս ընկերությանը հաղթահարել համաշխարհային շուկայի մարտահրավերները,
  • Հաճախորդների մեծ վստահություն՝ տասնամյակների փորձառության արդյունքում:

Ապագայի տեսլական

Toyota-ն շարունակաբար զարգացնում է իր էլեկտրական մեքենաների ծրագիրը, միաժամանակ ներդրումներ կատարելով ինովացիոն տեխնոլոգիաների և արտադրական գործընթացների մեջ: Սա թույլ կտա ընկերությանը պահպանել իր առաջատար դիրքը և համապատասխանել շուկայի փոփոխվող պահանջներին:

Toyota-ի շարունակական հաջողությունները վկայում են նրա ամուր ռազմավարության մասին, որը թույլ է տալիս հաղթահարել տնտեսական անկայունությունը և պահպանել առաջատար դիրքը ավտոարդյունաբերության ոլորտում:

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: