Բջջային բաժանորդների թիվը Հայաստանում. 2024թ. III եռամսյակ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու՞ է Օքսֆորդը 2024-ի տարվա բառ ընտրել «Brain rot»-ը. Օքսֆորդի հայտարարությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք օրում բացահայտվել է հանցագործության 209 դեպք. գրանցվել է 44 ավտովթար. զոհվել է 1, վիրավորվել՝ 65 մարդ
Մաքսային մարմինը պարզեցնում է ոչ անձնական ապրանքների հայտարարագրումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իզի Փեյ ընկերությունը միացել է Իդրամի Բաց QR ենթակառուցվածքին. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ին առանց մաքսատուրքի հնարավոր կլինի ներմուծել 8, 000 էլեկտրական մեքենա
Ավտոբուսներում և միկրոավտոբուսներով արդեն հնարավոր է վճարել բանկային քարտերով
Թբիլիսիում բողոքի ցույցերի ժամանակ տուժել է ՆԳՆ ավելի քան 110 աշխատակից
Լարսում խցանումներ են. ավելի քան 1000 հայկական բեռնատար կա
Նոյեմբերի 25-ից դեկտեմբերի 1-ը մետրոպոլիտենում ուղևորափոխադրումը կազմել է 530.970 ուղևոր
Լիբանանում ավելի քան 570 հազար մարդ վերադառնում է տուն հրադադարից հետո
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը VISA-ի «Innovation of the year» առաջին մրցանակակիրն է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարրի Փոթերի առաջին հրատարակությունը աճուրդում վաճառվել է 45 հազար դոլարով
Ժամանցի 10 գաղափար՝ ընկերների հետ շաբաթ-կիրակի անցկացնելու համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԼՂ-ից բռնի տեղահանված մոտ 4400 անձ է ստացել ՀՀ քաղաքացիություն
Վրաստանի տնտեսությունը հոկտեմբերին աճել է 11%-ով
Ձեր կարիերան նոր մակարդակի բարձրացնելու 10 քայլ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպե՞ս հաղթահարել սահմանափակումները և դուրս գալ միջազգային շուկաներ

Նյմ 28, 2024 13:12
18
ADS

Հայաստանյան բիզնեսների համար միջազգային շուկաներում մասնակցությունը դարձել է աճի, զարգացման և մրցունակության կարևոր գործոն: Թեև հայկական տնտեսությունն ունի սահմանափակ շուկա, միջազգային շուկաներին միանալը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին ընդլայնել իրենց ազդեցությունը, ներգրավել նոր հաճախորդներ և ապահովել կայուն եկամուտներ:

Միջազգային շուկաների առավելությունները

Միջազգային շուկաներում աշխատելու հիմնական առավելությունները ներառում են՝

  1. Գլոբալ տեսանելիություն: Հայաստանի ապրանքները և ծառայությունները կարող են հասանելի դառնալ միլիոնավոր նոր հաճախորդների:
  2. Եկամուտների բազմազանացում. Արտահանման շնորհիվ բիզնեսները նվազեցնում են տեղական տնտեսական ճնշումների ազդեցությունը:
  3. Մրցակցային առավելություն. Միջազգային շուկաներում աշխատելով՝ ընկերությունները ձեռք են բերում նոր հմտություններ, տեխնոլոգիաներ և արտադրության փորձառություն:

Հիմնական մարտահրավերներ

Հայաստանյան ընկերությունների համար միջազգային շուկաներին մուտք գործելու ճանապարհին կան մի շարք խոչընդոտներ, որոնք պահանջում են ճիշտ ռազմավարություն և աջակցություն:

  • Տնտեսական սահմանափակումներ. Փոքր բիզնեսները հաճախ չունեն բավարար ռեսուրսներ միջազգային արտահանումներ կազմակերպելու համար:
  • Լոգիստիկա և մաքսային հարցեր. Տրանսպորտային ծախսերը և մաքսային գործընթացները կարող են ավելացնել ապրանքի արժեքը:
  • Միջազգային կարգավորումներ. Շատ շուկաներ ունեն հատուկ ստանդարտներ, որոնց համապատասխանելը պահանջում է հավելյալ ներդրումներ:

Հայաստանի կառավարության աջակցությունը

Կառավարությունը և զարգացման կազմակերպությունները ակտիվորեն աշխատում են աջակցելու հայաստանյան բիզնեսներին միջազգային շուկաներ դուրս գալու հարցում:

  1. Արտահանման խթանում. Հայաստանում գործում են ծրագրեր, որոնք ֆինանսավորում են փոքր և միջին բիզնեսների արտահանման ծախսերի մի մասը:
  2. Նոր շուկաների բացահայտում. Կառավարական պատվիրակությունները բանակցում են նոր շուկաների հասանելիության համար, օրինակ՝ ազատ առևտրի պայմանագրերի միջոցով:
  3. Մասնակցություն ցուցահանդեսներին և միջոցառումներին. Հայկական ընկերությունները հաճախ մասնակցում են միջազգային ցուցահանդեսների, որտեղ ներկայացվում են իրենց արտադրանքները:

Միջազգային շուկաներում հաջողված օրինակներ

Հայկական մի շարք ընկերություններ արդեն իսկ հաստատվել են միջազգային շուկաներում՝

  • Գինու և կոնյակի արտադրություն. Հայաստանի գինիներն ու կոնյակները մեծ պահանջարկ ունեն Ռուսաստանում, Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում:
  • ՏՏ ոլորտ. Հայկական ՏՏ ընկերությունները մատակարարում են բարձրակարգ ծրագրային ապահովում և ծառայություններ տարբեր երկրներին:
  • Գյուղմթերք. Խաղողի չիր, մեղր, խոտաբույսեր և այլ գյուղատնտեսական ապրանքներ արտահանվում են բազմաթիվ երկրներ:

Ինչպես նախապատրաստվել միջազգային շուկաներ մուտք գործելուն

Հայաստանյան բիզնեսները, որոնք ցանկանում են ընդլայնվել, պետք է հետևեն մի քանի քայլերի՝

  1. Շուկայի ուսումնասիրություն. Մանրամասն ուսումնասիրեք այն երկիրը կամ տարածաշրջանը, որտեղ նախատեսում եք աշխատել:
  2. Ապրանքի համապատասխանեցում. Ապահովեք, որ ձեր արտադրանքը համապատասխանում է նպատակային շուկայի ստանդարտներին և պահանջներին:
  3. Գործընկերությունների ստեղծում. Գտեք տեղական գործընկերներ, որոնք կարող են աջակցել լոգիստիկայում և վաճառքում:
  4. Թվայնացում. Օգտագործեք թվային գործիքներ և հարթակներ, որպեսզի հասնեք ավելի լայն լսարանների:

***

Հայաստանյան բիզնեսների մասնակցությունը միջազգային շուկաներում մեծ ներուժ ունի Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար: Պահանջվում է հետևողական աշխատանք, աջակցություն և ռազմավարական պլանավորում՝ հաջողության հասնելու համար: Հայաստանի արտադրանքն ու ծառայությունները կարող են գրավել միջազգային սպառողների ուշադրությունը՝ համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարությամբ և որակյալ արտադրանքով: