ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ժամանակակից հայկական բիզնեսի 7 կարևոր կանոն

Ապր 27, 2024 08:56
121

Այսօրվա արագ զարգացող շուկայական լանդշաֆտում հայկական բիզնեսը բախվում է եզակի մարտահրավերների, որոնք պահանջում են նորարարական և մշակութային իրազեկ լուծումներ: Հայաստանի տնտեսությունը, թեև կենսունակ և բազմազան է, ուղևորվում է ավանդական արժեքների և ժամանակակից ձեռնարկատիրական ոգու բարդ փոխազդեցությամբ: Ահա յոթ կարևոր կանոններ, որոնք պետք է հաշվի առնեն այս դինամիկ միջավայրում գործող բիզնեսները.

  1. Ընդգրկեք թվային փոխակերպումը. 

Մի աշխարհում, որտեղ թվային հնարավորությունները կարող են ստեղծել կամ կոտրել ընկերություն, հայաստանյան բիզնեսները պետք է կիրառեն նորագույն տեխնոլոգիաները՝ հեշտացնելու գործառնությունները և բարելավելու հաճախորդների փորձը: Սա ներառում է ամեն ինչ՝ էլեկտրոնային առևտրի հարթակներից մինչև տվյալների առաջադեմ վերլուծություն:

  1. Ներդրումներ կատարեք մարդկային կապիտալում. 

Հայաստանը պարծենում է բարձր կրթված աշխատուժով: Ընկերությունները, որոնք ներդրումներ են կատարում վերապատրաստման և զարգացման ծրագրերում, ոչ միայն օգտագործում են այս ներուժը, այլև նպաստում են աշխատանքից բավարարվածության և պահպանմանը: Աշխատուժի ներգրավումը շարունակական ուսուցման հնարավորություններով էական է մրցակցային առավելություն պահպանելու համար:

  1. Սփյուռքի ցանցի լծակները. 

Հայկական սփյուռքը հզոր համաշխարհային ցանց է, որը կարող է ապահովել փորձաքննություն, ներդրումներ և մուտք դեպի միջազգային շուկաներ: Այս ցանցի հետ արդյունավետ ներգրավվածությունը կարող է դռներ բացել դեպի նոր հնարավորություններ և նպաստել աճին այնպիսի ձևերով, որոնք հնարավոր չէ միայն տեղական ռեսուրսների միջոցով:

  1. Պահպանեք էթիկական բիզնես պրակտիկան.

Թափանցիկությունն ու էթիկան ավելի կարևոր են, քան երբևէ: Այս արժեքները պաշտպանող ձեռնարկությունները խթանում են վստահությունն ու հավատարմությունը հաճախորդների և գործընկերների միջև, ինչը հատկապես կարևոր է Հայաստանի նման փոքր, զարգացող տնտեսության մեջ:

  1. Զարգացնել տեղական և գլոբալ գործընկերություններ.

Ռազմավարական գործընկերության կառուցումը ինչպես Հայաստանի ներսում, այնպես էլ Հայաստանից դուրս կարող է բերել փոխադարձ օգուտների, ներառյալ մուտք դեպի նոր շուկաներ, համօգտագործվող գիտելիքներ և տեխնոլոգիական առաջընթաց: Այս համագործակցությունները կարող են նաև բարելավել բիզնեսի էկոհամակարգը Հայաստանում:

  1. Կենտրոնանալ կայունության վրա. 

Բնապահպանական խնդիրների վրա գլոբալ ուշադրության ներքո հայկական բիզնեսները պետք է առաջնահերթություն տան կայուն պրակտիկաներին: Սա ոչ միայն անդրադառնում է բնապահպանական խնդիրներին, այլև ներգրավում է ներդրողներին և հաճախորդներին, ովքեր ավելի ու ավելի են որոշումներ կայացնում՝ հիմնվելով կորպորատիվ կայունության տվյալների վրա:

  1. Հարմարվել շուկայի դինամիկային. 

Հայաստանի շուկան ոչ մեծ չափով, բայց ազդում է տարածաշրջանային տնտեսական միտումների և աշխարհաքաղաքական իրավիճակների վրա: Ընկերությունները պետք է մնան ճկուն՝ հարմարեցնելով իրենց ռազմավարությունները շուկայի փոփոխվող պահանջներին բավարարելու և տնտեսական հնարավոր խափանումները հաղթահարելու համար:

***

Այս կանոնների կիրառումը կօգնի հայաստանյան բիզնեսին ոչ միայն գոյատևել, այլև զարգանալ ժամանակակից տնտեսական լանդշաֆտում: Կենտրոնանալով այս ռազմավարական ոլորտների վրա՝ նրանք կարող են բարձրացնել իրենց մրցակցային առավելությունները և ապահովել երկարաժամկետ կայունություն և աճ: