Տեսլայի նկամամբ հետաքննություն է իրականացվում
ԵՄ երկրները մտադիր են մինչև հուլիս համաձայնեցնել Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների 14-րդ փաթեթը
ՀՀ-ն չի մասնակցի ՀԱՊԿ-ի գործունեության ֆինանսավորմանը. ՀՀ ԱԳՆ
Կոնվերս Բանկը ՎԶԵԲ տարեկան ժողովի գլխավոր հովանավորն է
Կոնվերս Բանկը ներկայացրել է Converse Markets արտարժույթի փոխարկման առցանց հարթակը
ՀՀ-ի ամենաերկար թունելը․ ներկայացվել է Հյուսիս-հարավի 60կմ-ոց նոր ճանապարհահատվածի ծրագիրը
152 դրվագ համակարգչային հափշտակություն․ պատճառված վնասն ավելի քան 102 միլիոն դրամ է
Ապրիլ ամսին ամենամեծ թվով զբոսաշրջիկներ Հայաստան ժամանել են Ռուսաստանից
AstraZeneca-ն ամբողջ աշխարհում դադարեցնում է Covid-ի դեմ պատվաստանյութի կիրառումը
Հայաստանում հունվար–մարտին մահացել է 7 104 մարդ, աճը կազմել է 4,9%
ԱՄՀ-ն 2017-ից ի վեր ԱՄՆ ներմուծման մեջ Չինաստանի մասնաբաժնի նվազում է արձանագրել
Ապրիլին ՀՀ է այցելել 163,970 զբոսաշրջիկ՝ մոտ 16,000-ով պակաս, քան 2023–ին
ՄԱԿ-ում հայտարարել են 2000 թ․ ի վեր հայրենիք միգրանտների դրամական փոխանցումների 650 %-ով աճի մասին
Ինչպես են փոխվել սննդամթերքի գները Հայաստանում 2024 թվականի ապրիլին. կարդացեք ABnews.am կայքում
OpenAI-ն կթողարկի արհեստական բանականությամբ ստեղծված նկարը նույնականացնող գործիք
Հայաստանում առաջին անգամ թողարկվում է UnionPay International-ի քարտեր. Ակբա բանկ
Reuters. Կարգավորիչը պահանջել է բացատրել ԱՄՆ-ից 2 միլիոն Tesla ավտոմեքենաների հետկանչման մասին տեղեկատվությունը
2023 թվականին Հայաստանում ՀՆԱ–ն մեկ շնչի հաշվով կազմել է 8 170 ԱՄՆ դոլար
2024թ. հունվար-մարտին ՀՀ պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 524.98 մլրդ դրամ
Pencil Pro-ն կարող է ներկայացվել այսօր. ստիլուսն արդեն հայտնվել է Apple-ի կայքում

Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից

Ապր 27, 2024 00:10
26
ADS

Հայկական աշխույժ և բազմազան բիզնեսի լանդշաֆտում մարքեթինգային արշավների համար նոր գաղափարներ գտնելը կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ շահավետ: Տեղական շուկան եզակի հնարավորություններ է տալիս օգտվելու մշակութային միտումներից, տեխնոլոգիական առաջընթացից և համայնքի վրա հիմնված նախաձեռնություններից: 

Ահա թե ինչպես Հայաստանում գործող բիզնեսները կարող են ոգեշնչվել իրենց հաջորդ մարքեթինգային նախաձեռնությունների համար:

  1. Վերլուծել տեղական շուկայի տվյալները

Օգտագործեք հայկական շուկայի հատուկ տվյալները՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծն ու նախասիրությունները: Տեղական հարթակները, ինչպիսին է ArmStat-ը (Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայությունը) տրամադրում է հարուստ տեղեկատվություն տնտեսական ցուցանիշների, սպառողների միտումների և ժողովրդագրական տվյալների վերաբերյալ, որոնք կարող են ընդգծել նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունների հնարավորությունները:

  1. Սովորեք տեղական մրցակիցներից

Դիտեք հայաստանյան ապրանքանիշերի հաջողված արշավները: Օրինակ, «Թուֆենկյան Heritage» հյուրանոցները շուկայավարում են շքեղության և հայկական ավանդական մշակույթի միաձուլումը, կարող է ոգեշնչում ծառայել ինչպես տեղացիների, այնպես էլ զբոսաշրջիկների շրջանում հնչող պատմությունների համար:

  1. Կապվեք Հայաստանի արդյունաբերության առաջատարների հետ

Համագործակցեք հայաստանյան շուկայում կարծիք ստեղծողների և ինֆլուենսերների հետ: LinkedIn-ի նման հարթակներում տեղական փորձագետներին և բիզնես առաջնորդներին հետևելը կամ Հայաստանի արդյունաբերողների, գործարարների կամ այլ նման միությունների կողմից կազմակերպված միջոցառումներին մասնակցելը կարող է պատկերացումներ և գաղափարներ տալ, որոնք կիրառելի են ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունների համար:

  1. Օգտագործեք սոցիալական ունկնդրումը հայկական սոցիալական մեդիա հարթակներում

Դիտեք հայկական սոցիալական լրատվամիջոցների հանրահայտ ալիքների քննարկումները, ինչպիսիք են ֆեյսբուքյան խմբերը կամ Instagram-ի էջերը, որոնք կենտրոնացած են հայ սպառողների վրա: Սա կօգնի ձեզ գնահատել հանրային տրամադրությունները և բացահայտել տենդենցային թեմաները, որոնք կարող են տեղեկացնել մշակութային առումով համապատասխան արշավների մասին: Որպես լավ օրինակ առաջարկում ենք abn tv (Armenian Business News TV), որը հասանելի է կաբելային բոլոր ցանցերով և յութուբում։

  1. Ոգեշնչեք միջարդյունաբերական ստեղծագործությունից

Նկատի առեք, թե ինչպես են Հայաստանում տարբեր ոլորտներ նորարարություններ անում: Օրինակ, տեխնոլոգիական ոլորտը, մասնավորապես Երևանի ԹՈՒՄՈ ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում, հաճախ առաջատար է նորարարական մոտեցումներով, որոնք կարող են հարմարեցվել այլ ոլորտների համար:

  1. Ուսումնասիրեք սպառողների ճանապարհորդությունները հայկական համատեքստում

Մշակել հայաստանյան շուկային հատուկ սպառողական կերպարներ: Տեղական սպառողների ճանապարհորդությունը հասկանալը, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսին է զարգացող հայկական գինու արդյունաբերությունը, կարող է օգնել հարմարեցնել արշավներ, որոնք արդյունավետորեն խոսում են տեղական ճաշակի և արժեքների մասին:

  1. Դիտեք մշակութային և սեզոնային միտումները

Մշակութային միտումներին հետևելը, ներառյալ հայկական տոներն ու փառատոնները, ինչպիսիք են Վարդավառը կամ Գաթայի փառատոնը, կարող են ոգեշնչել ժամանակին մարքեթինգային նախաձեռնություններ, որոնք խորը արձագանք են գտնում տեղի լսարանի հետ:

  1. Փորձարկել տեղայնացված բովանդակությունը

Փորձարկել տարբեր մոտեցումներ հայկական համատեքստում: A/B թեստավորման արշավի տարբերակները, որոնք ներառում են հայկական մշակույթի տարրեր, տեղական լեզվական նրբերանգներ և պատկերներ, կարող են զգալիորեն մեծացնել ներգրավվածությունը և ապահովել շարունակական ոգեշնչում՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչն է լավագույնս աշխատում տեղական շուկայում:

***

Օգտագործելով այս հատուկ ռազմավարությունները հայկական շուկայում՝ շուկայավարները կարող են բացահայտել ոգեշնչման հարուստ աղբյուր, որը ոչ միայն գրավում է տեղական զգայունությունը, այլև բարձրացնում է իրենց ապրանքանիշի համապատասխանությունն ու կապը համայնքի հետ: Անկախ նրանից, թե տվյալների վրա հիմնված պատկերացումների, մշակութային ներգրավվածության կամ միջարդյունաբերական նորարարական մարտավարության միջոցով, Հայաստանում ստեղծագործ և արդյունավետ մարքեթինգի հնարավորությունները շատ են:

 

Մեկնաբանություն