ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից

Ապր 27, 2024 00:10
71

Հայկական աշխույժ և բազմազան բիզնեսի լանդշաֆտում մարքեթինգային արշավների համար նոր գաղափարներ գտնելը կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ շահավետ: Տեղական շուկան եզակի հնարավորություններ է տալիս օգտվելու մշակութային միտումներից, տեխնոլոգիական առաջընթացից և համայնքի վրա հիմնված նախաձեռնություններից: 

Ահա թե ինչպես Հայաստանում գործող բիզնեսները կարող են ոգեշնչվել իրենց հաջորդ մարքեթինգային նախաձեռնությունների համար:

  1. Վերլուծել տեղական շուկայի տվյալները

Օգտագործեք հայկական շուկայի հատուկ տվյալները՝ հասկանալու սպառողների վարքագիծն ու նախասիրությունները: Տեղական հարթակները, ինչպիսին է ArmStat-ը (Հայաստանի ազգային վիճակագրական ծառայությունը) տրամադրում է հարուստ տեղեկատվություն տնտեսական ցուցանիշների, սպառողների միտումների և ժողովրդագրական տվյալների վերաբերյալ, որոնք կարող են ընդգծել նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունների հնարավորությունները:

  1. Սովորեք տեղական մրցակիցներից

Դիտեք հայաստանյան ապրանքանիշերի հաջողված արշավները: Օրինակ, «Թուֆենկյան Heritage» հյուրանոցները շուկայավարում են շքեղության և հայկական ավանդական մշակույթի միաձուլումը, կարող է ոգեշնչում ծառայել ինչպես տեղացիների, այնպես էլ զբոսաշրջիկների շրջանում հնչող պատմությունների համար:

  1. Կապվեք Հայաստանի արդյունաբերության առաջատարների հետ

Համագործակցեք հայաստանյան շուկայում կարծիք ստեղծողների և ինֆլուենսերների հետ: LinkedIn-ի նման հարթակներում տեղական փորձագետներին և բիզնես առաջնորդներին հետևելը կամ Հայաստանի արդյունաբերողների, գործարարների կամ այլ նման միությունների կողմից կազմակերպված միջոցառումներին մասնակցելը կարող է պատկերացումներ և գաղափարներ տալ, որոնք կիրառելի են ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունների համար:

  1. Օգտագործեք սոցիալական ունկնդրումը հայկական սոցիալական մեդիա հարթակներում

Դիտեք հայկական սոցիալական լրատվամիջոցների հանրահայտ ալիքների քննարկումները, ինչպիսիք են ֆեյսբուքյան խմբերը կամ Instagram-ի էջերը, որոնք կենտրոնացած են հայ սպառողների վրա: Սա կօգնի ձեզ գնահատել հանրային տրամադրությունները և բացահայտել տենդենցային թեմաները, որոնք կարող են տեղեկացնել մշակութային առումով համապատասխան արշավների մասին: Որպես լավ օրինակ առաջարկում ենք abn tv (Armenian Business News TV), որը հասանելի է կաբելային բոլոր ցանցերով և յութուբում։

  1. Ոգեշնչեք միջարդյունաբերական ստեղծագործությունից

Նկատի առեք, թե ինչպես են Հայաստանում տարբեր ոլորտներ նորարարություններ անում: Օրինակ, տեխնոլոգիական ոլորտը, մասնավորապես Երևանի ԹՈՒՄՈ ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում, հաճախ առաջատար է նորարարական մոտեցումներով, որոնք կարող են հարմարեցվել այլ ոլորտների համար:

  1. Ուսումնասիրեք սպառողների ճանապարհորդությունները հայկական համատեքստում

Մշակել հայաստանյան շուկային հատուկ սպառողական կերպարներ: Տեղական սպառողների ճանապարհորդությունը հասկանալը, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսին է զարգացող հայկական գինու արդյունաբերությունը, կարող է օգնել հարմարեցնել արշավներ, որոնք արդյունավետորեն խոսում են տեղական ճաշակի և արժեքների մասին:

  1. Դիտեք մշակութային և սեզոնային միտումները

Մշակութային միտումներին հետևելը, ներառյալ հայկական տոներն ու փառատոնները, ինչպիսիք են Վարդավառը կամ Գաթայի փառատոնը, կարող են ոգեշնչել ժամանակին մարքեթինգային նախաձեռնություններ, որոնք խորը արձագանք են գտնում տեղի լսարանի հետ:

  1. Փորձարկել տեղայնացված բովանդակությունը

Փորձարկել տարբեր մոտեցումներ հայկական համատեքստում: A/B թեստավորման արշավի տարբերակները, որոնք ներառում են հայկական մշակույթի տարրեր, տեղական լեզվական նրբերանգներ և պատկերներ, կարող են զգալիորեն մեծացնել ներգրավվածությունը և ապահովել շարունակական ոգեշնչում՝ հիմնվելով այն բանի վրա, թե ինչն է լավագույնս աշխատում տեղական շուկայում:

***

Օգտագործելով այս հատուկ ռազմավարությունները հայկական շուկայում՝ շուկայավարները կարող են բացահայտել ոգեշնչման հարուստ աղբյուր, որը ոչ միայն գրավում է տեղական զգայունությունը, այլև բարձրացնում է իրենց ապրանքանիշի համապատասխանությունն ու կապը համայնքի հետ: Անկախ նրանից, թե տվյալների վրա հիմնված պատկերացումների, մշակութային ներգրավվածության կամ միջարդյունաբերական նորարարական մարտավարության միջոցով, Հայաստանում ստեղծագործ և արդյունավետ մարքեթինգի հնարավորությունները շատ են: