Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանն ընդունել է Հնդկաստանի արտաքին գործերի նախարարության պետնախարարին
Առաջարկվել է անցկացնել Հարիս-Թրամփ բանավեճի երկրորդ փուլ
Բենզալցակայանների ու գազալցակայանների՝ պետությանը պատճառված վնասը կազմել է 6.6 մլրդ դրամ
«ՀՀ վարչապետի գավաթ» խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարին ընդառաջ դպրոցներին տրամադրվում են հեծանիվներ
Trump Media-ի բաժնետոմսերի արժեքը Թրամփ-Հարիս բանավեճից հետո ընկել է 17%-ով
Huawei-ն ներկայացրել է աշխարհում առաջին կրկնակի ծալվող սմարթֆոնը
Կասեցվել է մարինացված պահածոների արտադրամասի գործունեությունը
Volkswagen-ը խորը ճգնաժամ է կանխատեսել ողջ գերմանական ավտոարդյունաբերության համար
Բոլոր մարզերում սեպտեմբերի 14-ին կանցկացվեն կրթամշակութային էքսպոներ
2024 թվականի օգոստոսին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 1.3%-ով․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Samsung-ն ամբողջ աշխարհում կկրճատի աշխատողների թիվը. Reuters
«Արսենալը» 38 տարվա մեջ առաջին անգամ արտագնա մարզաշապիկով կխաղա «Տոտենհեմի» հետ դերբիում
Թրամփին աջակցող Մասկը խոստովանում է՝ վերջին դեբատում Հարիսն ուժեղ էր
Հայաստանի տնտեսական աճը գերազանցում է պոտենցիալը. ԿԲ․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Վրաստանում նախատեսել են մեկ տարում կառուցել 16 հիդրոէլեկտրակայան
Արարատ Միրզոյանը հանդիպել է Հնդկաստանի ԱԳ նախարարի տեղակալի հետ
ՀՀ անվտանգության խորհրդի քարտուղարը Ճապոնիայում ներկայացրել է «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագիծը
ԱԽ քարտուղար Արմեն Գրիգորյանը մասնակցել է «198-րդ դիվանագիտական կլոր սեղան-քննարկմանը»
Հայաստանը ցանկանում է հյուրընկալել տափօղակով հոկեյի աշխարհի առաջնության IV դիվիզիոնի խաղերը
Հայաստանն իր աշխարհագրական դիրքի շնորհիվ կարող է կապի հանգույց հանդիսանալ Եվրոպայի և Ասիայի միջև. ալբանացի փոխնախարար

Աշխարհի թոփ բրենդները Apple-ից հետո՝ ո՞վ է հաջորդում

Օգս 22, 2024 19:05
33
ADS

Brand Finance-ի վերջին ուսումնասիրության համաձայն՝ Apple-ը կրկին գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բարձր տեխնոլոգիական բրենդների ցանկը՝ շրջանցելով նախորդ տարվա առաջատար Amazon-ին, որը մրցակիցների ակտիվ աճի պատճառով իջել է չորրորդ տեղ:

Interfax-ի հաղորդմամբ, մեկ տարում Apple-ի բրենդի արժեքն աճել է 74%-ով և հասել $516,6 միլիարդի, մինչդեռ Amazon-ի արժեքը աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ հասնելով $308,9 միլիարդի: Վարկանիշում երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Microsoft-ը՝ աճելով գրեթե 78%-ով (մինչև $340,4 միլիարդ), իսկ Google-ը պահպանել է իր երրորդ տեղը՝ ցուցադրելով 18,5% աճ (մինչև $333,4 միլիարդ):

Այս չորս ընկերությունները նաև աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր ցանկում առաջատարներն են:

Տեխնոլոգիական հատվածում առավել զգալի աճը գրանցել է Nvidia-ն, որի բրենդի արժեքը 2,6 անգամ ավելացել է՝ հասնելով $44,5 միլիարդի՝ արհեստական բանականության ոլորտում միկրոչիպերի բարձր պահանջարկի շնորհիվ: Այժմ այն գտնվում է լավագույն տասնյակի եզրին:

Վարկանիշի հինգերորդ տեղը զբաղեցնում է TikTok-ը ($84,2 միլիարդ), իսկ վեցերորդը՝ Samsung-ը ($82,2 միլիարդ): Այս երկու ընկերություններն են միայն, որ ոչ ամերիկյան բրենդներ են լավագույն տասնյակում:

Ցուցակում հաջորդում են Facebook-ը՝ $75,7 միլիարդ արժողությամբ բրենդով, Instagram-ը ($70,4 միլիարդ) և Oracle-ը ($53,1 միլիարդ):

Մեկնաբանություն